۸۶۹۶۹۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رسیدگی سریع به پرونده شهادت امام جمعه کازرون

رئیس کل دادگستری استان فارس بر رسیدگی سریع به پرونده شهادت امام جمعه کازرون و مجازات عادلانه قاتل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین خرسند تاکید کرد.

ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه با حضور در منزل شهید حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند، امام جمعه فقید کازرون ضمن ابراز همدردی با خانواده و منسوبان آن مرحوم، فقدان آن عالم وارسته را تسلیت گفت.

در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب شیراز و جمعی از معاونین دادگستری فارس نیز حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه مکارم اخلاقی امام جمعه شهید کازرون، بر همگان آشکار بود، گفت: نائل آمدن ایشان به درجه رفیع شهادت در شب پر فیض قدر، گویای رستگاری و جایگاه ویژه ایشان نزد پروردگار متعال است.

نماینده قوه قضائیه در استان فارس همچنین حجت الاسلام والمسلمین خرسند را فردی ساده زیست، منصف و مردم‌دار توصیف کرد و افزود: ایشان هدفی جز خدمت به مردم نداشت و خداوند برای ایشان بهترین تقدیر یعنی شهادت در شب قدر را رقم زد اما همه ما از نعمت وجود نازنین ایشان بی بهره شدیم.

وی در خصوص رسیدگی به پرونده تشکیل شده در این خصوص نیز بیان داشت: همانگونه که قاتل در کوتاهترین زمان پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد، دستگاه قضایی استان نیز رسیدگی به پرونده مذکور را در دادسرای شهرستان کازرون با سرعت پیگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: تلاش می کنیم پس از تکمیل تحقیقات و طی شدن مراحل قانونی در هفته پیش رو کیفرخواست صادر و پس از ارجاع پرونده به دادگاه صالح مجازات قانونی فرد مذکور را در کوتاه ترین زمان اجرا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج کاظم نصیری تبریز

      اخه شما هم اخبار درست حسابی نمیگین به مردم یه بارتکذیب میکنی یه بار راست یه بار دروغ .این چه نوع خبری هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج