۸۷۰۵۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رپورتاژ آگهی

شهر همچنان در تسخیر پروانه‌هاست

«پروانه به انتخابش زیباست» گام دوم سرای ابریشم برای ثبت تصویری ماندگار در چشم رهگذران شهر است که هر روز چشمشان به پروانه‌ای نشسته بر گلی زیبا می‌افتد.

چندی پیش خبرگزاری‌ها خبر از هجوم پروانه‌ها دادند؛ گونه‌ای از پروانه با نام «رنگین بانو» با بال‌های پر نقش و نگار که در هر کوی و برزنی دیده می‌شدند.

رنگین بانو در پی شهد شیرین گل‌ها به شهر آمد و زیباترین را برگزید.

پروانه‌ای که دیروز از درون پیله‌ی شکافته ابریشمین به جهان می‌نگریست، حالا زیباترین گل را برگزیده و سایه‌ی بال‌هایش را بر آن گسترده است.

شهر همچنان در تسخیر پروانه‌هاست

این تصویر جدیدی‌ست که به لطف فاز دوم کمپین تبلیغاتی «سرای ابریشم» بازار بزرگ و مدرن فرش ایرانی بر در و دیوار شهر نقش بسته و همچنان شهر را همچنان در تسخیر پروانه‌ها نگه داشته است.

«پروانه به انتخابش زیباست» گام دوم سرای ابریشم برای ثبت تصویری ماندگار در چشم رهگذران شهر است که هر روز چشمشان به پروانه‌ای نشسته بر گلی زیبا می‌افتد.

همچنان که رنگین بانو بعد از سفری طولانی گلی زیبا را برمی‌گزیند و تصویری شاعرانه از همنشینی پروانه و گل می‌سازد، نقش یک قالی نیز در پس خود سفری طولانی از گل‌های برگزیده‌ی رنگین دختران و زنان خوش ذوق قالیباف دارد؛ از گل و بته و لچک و ترنج که به انتخاب آنان کنار هم جفت می‌شوند و اثری هنرمندانه خلق می‌کنند.

مجموعه‌ی بزرگ فرش‌های «سرای ابریشم» در قلب بازار تهران به پشتوانه‌ی تجربه‌ای دیرین، گلچینی از همین طرح‌های هنرمندانه را پیش چشم هنردوستان قرار داده است و این بار فرصت انتخاب هنرمندانه‌ترین طرح‌ها در سرای دلنشین ابریشم است که زیبایی فرش‌ها را دوچندان می‌کند.

اهمیت فرش در بطن خانه‌های ایرانی غیر قابل انکار است و به دلیل محوریت نقش زن در کانون امنیت و آرامش خانواده‌ی ایرانی، مسئولیت انتخاب فرش خانه بر عهده اوست.

سرای ابریشم با درک این نقش کلیدی زنان تلاش کرده است بستری فراهم کند تا زیبایی این انتخاب بیش از پیش احساس شود.

«پروانه به انتخابش زیباست» این بار به توصیف همین حس می‌پردازد که زنان توانمند ایرانی در محیط گرم و صمیمی سرای ابریشم فرش‌ها را می‌بینند، گل‌ها را مقایسه می‌کنند و بهترین را برمی‌گزینند.

برای آگاهی بیشتر در مورد کمپین «پروانه به انتخابش زیباست» می‌توانید به وبسایت سرای ابریشم به آدرس sarayeabrisham.com و صفحه اینستاگرام آن به آدرس www.instagram.com/sarayeabrisham مراجعه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج