جاباما
۸۷۵۸۵۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فروش لپ‌تاپ‌های هوآوی از سر گرفته شد

بعد از حذف کوتاه مدت لپ تاپ های تولیدی هوآوی از فروشگاه آنلاین مایکروسافت، این شرکت مجدداً فروش لپ تاپ های یادشده را از سر گرفت.

خبرگزاری مهر: مایکروسافت ماه گذشته فروش لپ تاپ های ساخت هوآوی را در فروشگاه اینترنتی خود متوقف کرده بود. علت این امر فرمان اجرایی جدید رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با این شرکت فناوری چینی اعلام شده بود.

در شرایطی که مایکروسافت هنوز اعلام نکرده آیا اجازه تداوم دسترسی هواوی به سیستم عامل ویندوز را خواهد داد یا خیر، بازگشت لپ تاپ های هوآوی به فروشگاه این شرکت نشانه ای مثبت قلمداد می شود و احتمال تداوم همکاری نرم افزاری دو شرکت را هم افزایش داده است.

این در حالی است که گوگل به سرعت دسترسی هوآوی به اندروید را محدود کرد، هر چند این شرکت هم در حال رایزنی های مخفیانه برای دریافت معافیت هایی در این زمینه است.

از جمله لپ تاپ هایی که مجدداً امکان خرید آنها در فروشگاه آنلاین مایکروسافت فراهم شده، می توان به میت بوک ۱۳، میت بوک و میت بوک ایکس پرو اشاره کرد. البته هنوز مشخص نیست در صورت پایان موجودی لپ تاپ های فعلی هوآوی، مایکروسافت خرید جدیدی از این شرکت چینی انجام می دهد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج