۸۷۷۹۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تیتری برای این خبر نداریم، تیتر با خودتان

از ساعاتی پیش ویدئویی توسط خبرنگار مساله دار مسیح علینژاد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که حاوی صحنه‌های زننده‌ای است.

برترین‌ها: از ساعاتی پیش ویدئویی توسط خبرنگار مساله دار مسیح علینژاد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که حاوی صحنه‌های زننده‌ای است.

ظاهرا برخورد نیرو‌های نظم دهنده با یک یا چند دختر جوان، احتمالا در یکی از پارک‌های تهران... هنوز چیزی بیشتر از این نمی‌دانیم، صحت و سقم ماجرا هم مشخص نیست، این فقط سه ثانیه از اصلِ ویدئو است. گروهی ادعا می کنند که اصل ماجرا از این قرار است که دختر جوان مست بود و در حال رقصیدن. پس از تذکر و درخواست پلیس برای ترک محل، او شروع به فحاشی می کند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تیتری برای این خبر نداریم، تیتر با خودتان
محمدعلی آهنگران در واکنش به این ماجرا، با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:
«هنوز تمام دنیا از اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی آمریکا در حیرت است. آمریکا در پاسخ به این نمایش اقتدار دست پاچه شده کشورهای عربی ماست ها را کیسه کرده اند اروپا فهمیده با یک ایران مقتدر و شجاع طرف است روسیه و چین به عنوان قدرتهای بزرگ رقیب آمریکا از ضایع شدن و فرو ریختن همینه آمریکا در منطقه شادمانند در همین اثنا فیلمی از درگیری و برخورد یک مامور پلیس با دختری جوان منتشر می شود که مامور با فریاد و سیلی و زدو خورد دختر بی حجاب را دستگیر و کشان کشان داخل خودروی پلیس می اندازد.
من به واقع هنوز نمی دانم آن دختر چه خطایی مرتکب شده یا آن مامور چه جرم مشهودی مشاهده کرده که اینچنین با خشونت رفتار می کند قضاوت هم نمی کنم اما آنچه روشن است اینکه در نمایش اقتدار هیچ تناسبی بین ساقط کردن پهپاد آمریکایی با ضرب و شدم یک دختر از سوی مامور مرد پلیس به این شکل و شمایل وجود ندارد. عدم تناسب یکی از مشکلاتی است که در رفتار برخی اجزای نظام جمهوری اسلامی به چشم می خورد. این عدم تناسب در نمایش اقتدار ضربه اصلی را به همان اقتدار خواهد رساند. مثل خواننده ای می ماند که صاحب زیباترین صداست اما وقتی دهان به خواندن باز می کند دهانش بوی گند بدهد. مثل کسی است که زیباترین لباس را به تن کرده اما زیپش باز و خشتک شلوارش پاره است. مثل پوشیدن کت ده میلیون تومانی و کروات ابریشم اما با تنبان راه راه و دمپایی های جلو بسته پلاستیکی است.
من همچنان از دیدن اقتدار موشکی و پدافند هوایی ایران مبتهج و مشعوفم همچنان از ترسی که به دل دشمنان انداخته ایم شادمانم همچنان به آینده پر اقتدار و پرافتخار جمهوری اسلامی امیدوارم اما دیدن صحنه هایی مثل کتک خوردن یک زن توسط پلیس یا شنیدن خبر قتل یه زندانی در زندان مرا گیج و مبهوط کرده و این عدم تناسب صورت نظام را کاریکاتوری نموده است اگر روزی در پلیس امریکا همین رفتار را با یک سیاهپوست یا یک زن انجام دهد و او را درخیابان با خشونت مورد ضرب و شتم قرار دهد رسانه های ما تصاویر این رویداد را صرف نظر از اینکه قربانی چه خطایی مرتکب شده با اب و تاب نشان می دهیم و از بی توجهی پلیس امریکا به حقوق بشر انتقاد می کنیم.

کاش همان اراده ای که انرژی هسته ای و توان موشکی را برای ایران پدید آورد این رفتارهای منزجر کننده و تاسفبار را هم علاج می کرد کاش آن توانی که موشک ساخت پراید و خودروی ملی می ساخت کاش همان نیروی که ایران را هسته ای کرد اقتصاد را هم سامان می بخشید...»
تیتری برای این خبر نداریم، تیتر با خودتان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج