adexo3
۸۷۹۸۸۱
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

قتل در نازی‌آباد، محاکمه در کشور نازی‌ها

عصر جمعه ٢٧ آذرسال ۹۴ تیراندازی در یکی از خیابان‌های نازی آباد به مأموران کلانتری اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد راهی محل شدند، بررسی‌های میدانی حکایت از مجروح شدن یک پدر و پسر در جریان درگیری با چند نفر داشت اما در نهایت پسر جوان به‌نام «پیمان» در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

ایران نوشت: عصر جمعه ٢٧ آذرسال ۹۴ تیراندازی در یکی از خیابان‌های نازی آباد به مأموران کلانتری اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد راهی محل شدند، بررسی‌های میدانی حکایت از مجروح شدن یک پدر و پسر در جریان درگیری با چند نفر داشت اما در نهایت پسر جوان به‌نام «پیمان» در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

یکی از شاهدان به پلیس گفت: مرد میانسالی به‌ نام «بهرام» به همراه دوستانش به محل ما آمدند. آنها شروع به عربده کشی کردند که با اعتراض اهالی محل، آنجا را ترک کردند.

تصور می‌کردیم که این درگیری پایان یافته است اما چند ساعت بعد متهم و همدستانش با دو خودروی پژو دوباره به محل‌مان آمدند. آنها دوباره شروع به عربده‌کشی و داد و بیداد کردند. این بار «پیمان» - مقتول - به همراه همسایه‌ها به خیابان آمدند و اعتراض کردند. اما افراد شرور دست به اسلحه شده و تیراندازی کردند. در این تیراندازی «پیمان» و پدرش تیر خوردند که آنها را بلافاصله به بیمارستان منتقل کردیم.

فرار عامل جنایت

در ادامه تحقیقات و با توجه به اطلاعاتی که تیم تحقیق به‌دست آورده بود هویت قاتل به‌نام «بهرام» شناسایی شد. به دستور بازپرس جنایی، کارآگاهان راهی خانه «بهرام» در کرج شده تا او را دستگیر کنند اما مشخص شد که متهم پس از این تیراندازی مرگبار خانه‌اش را ترک کرده است.

تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم ادامه داشت تا اینکه خانواده مقتول به دادسرا آمده و سرنخ‌هایی را از متهم در اختیار تیم تحقیق قرار دادند. آنها عنوان کردند که متهم به کمک یک «قاچاق‌بر» از ایران خارج شده و به آلمان رفته است.

دستگیری در آلمان

در ادامه بررسی‌ها و با تأیید این موضوع، به دستور بازپرس جنایی مکاتبات با کشور آلمان آغاز و از آنها خواسته شد تا متهم ۵۰ ساله را دستگیر کرده و به ایران بازگردانند. به‌دنبال درخواست کشور ایران، کارآگاهان جنایی آلمان، متهم را در نورنبرگ آلمان بازداشت کردند اما از استرداد متهم با توجه به اینکه قانون استرداد بین دو کشور وجود ندارد، خودداری کردند.

بدین ترتیب بازپرس «دشتبان» از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، تمامی مدارک و پرونده متهم از جمله فیلم تیراندازی که توسط شاهدان و دوربین‌های مداربسته گرفته شده بود و اظهارات شاهدان صحنه تیراندازی را به امور بین‌الملل قوه قضائیه ارسال کرد تا برای محاکمه قاتل به دولت آلمان داده شود.

قرار است پس از ارسال این مدارک عامل این تیراندازی مرگبار در آلمان پای میز محاکمه برود و حکم او نیزبا توجه به مدارک ارسالی، از سوی دادگاه جنایی کشور آلمان صادر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا چرا این قرارداد استرداد متهمین بسته نمیشه. این شخص آدم کشته بعد توی آلمان فوقش چند سال حبس بهش بخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قانون اروپا اینطوری نیست که فک میکنی . اونجا موقعی که کسی قتل کرد محکوم به حبس ابد میشه و حبس ابدش مثل ایران نیست چند سال بعد آزاد بشه . واقعا تا آخر عمرش پشت میله های زندان میمونه. به نظر من این قانون بهتر از اعدامه چون طرف هر روز میمیره و زنده میشه.و شرایط عفو اونجا خیلی سخته و هرکسی شامل این شرایط نمیشه..

      • بدون نام

        11:51
        اتفاقا اونجا هم قانون عفو وجود داره و ممکنه که به این بابا هم بخوره.اون جرائمی که خیلی به ندرت شامل عفو میشه بیشتر مواد مخدر و تجاوز هست.

      • بدون نام

        ضمنا منم با شما موافقم این قانون بهتراز اعدام جواب میده.

    • بازرگانی گوشت انسانهای نجس

      میشه من رییس پلیس بشم؟ هر چی دذد و اختلاس گر و شیاد و متجاوز از هر نوع و قاتل و معتاد و قاچاقچی و زور گیر و ...... میبرم تو مرزها. دیوار گوشتی درست میکنم ازشون . یه کاری میکنم که کشورمان از سوییس هم‌اکنون تر بشه یعنی میشه؟

      پاسخ ها

      • رسول

        با دیوار گوشتی میخوای سوییس درست کنی!!! واسه همینه که به ما میگن جهان سوم

      • بدون نام

        بازرگانی گوشهای انسانی، لطفاً خودت یکی دو بار بخون، ببینی آیا چیزی متوجه میشی از این کامنتت،!!!

      • REZA

        خب اینجوری‌دیوارت میریزه میپوسن

      • بدون نام

        دوستان در نوشتن مطالب دقت کنید

      • بدون نام

        احسنت کاملا موافق هستم باید خود مردم گروه عدالت تشکیل بدند وتمامی متخلفان را به سزای اعمالشون برسونه

    • فقط خدا

      چراالمان اونا ۱۰سال حبسش میدن

    • مجید

      میدونی در آلمان گفتن کلمه نازی جرم بیشتری داره تا قتل .

      پاسخ ها

      • محمدرضا بندرعباسی

        داداش منظورش از نازی اون نازی نبود .... منظورش نازی دختر همسایه شونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج