۸۸۰۵۴۶
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر کشور:

۵میلیون تن کالای اساسی در بنادر وجود دارد

وزیر کشور گفت: ۵ میلیون تن کالای اساسی در بنادر داریم و این نشان دهنده آن است که در واردات کالاهای اساسی مشکلی نداریم.

خبرگزاری مهر: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در بیست و هشتمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه که به صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود تصمیمات خوبی در حوزه اقتصادی و کالاهای اساسی مردم گرفته شد.

وی افزود: در حوزه خرید گندم، دغدغه و نگرانی نواریم ولی در حوزه پرداخت آن با مشکل مواجه هستیم که به نهادهای مربوطه گفته ایم نظارت‌ها و پیگیری‌هایشان را بیشتر کنند.

۵میلیون تن کالای اساسی در بنادر وجود دارد

وزیر کشور ادامه داد: پیمانکارانی که طلب داشتند قرار شد تا سازمان برنامه و بودجه آمار و اسامی دقیقشان را استخراج کند و در جلسه بعدی یک گزارش کامل به ما ارائه دهند تا ما بتوانیم تصمیمی برای پرداخت طلبشان بگیریم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: بحث دیگر، بحث رسوب گذاری کالا در بنادر بود که در این جلسه به آن پرداختیم. اکنون ما ۵ میلیون کالا در بنادر به صورت دپو داریم.

وزیر کشور گفت: در بحث واردات کالاهای اساسی مشکلی نداریم و در این جلسه تاکید شد سرعت عمل بیشتری برای ترخیص این کالاها از بنادر و گمرک داشته باشیم.

وی افزود: در رابطه با دارو تصمیمات مهمی گرفته شد و قرار شد نظارت دقیقی بر توزیع و اطمینان از بابت اینکه به دست اهلش برسد، انجام شود.

رحمانی فضلی گفت: مبحث دیگری که در این جلسه بررسی کردیم بحث کاغذ بود. یک سری کاغذ در انبارها داریم و یک سری هم باید وارد کنیم. من تاکید کردم که تمام اقدامات تا قبل از آغاز سال تحصیلی انجام شود و در آغاز سال تحصیلی در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

وزیر کشور افزود: همچنین تاکید شد افزایش قیمت در زمینه کاغذ نداشته باشیم و این موضوع را قرار است به سازمانها و دستگاه‌های هماهنگ کننده اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث دیگری که به غیر از دستگاه‌ها، مردم هم گزارش‌های بسیاری به ما داده اند بحث دست فروشان و کودکان کار بود. گزارش‌های زیادی را در این زمینه داشته ایم و قرار است اقدامات خوبی را با همکاری استانداری، شهرداری، ناجا و بهزیستی انجام دهیم.

وزیر کشور در پایان گفت: کارهای انجام شده در زمینه مقابله با دست فروشان و کودکان کار تا امروز مطلوب نبوده و باید پیگیری بیشتری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ی نفر از مسولین محترم دولت برای مردم شفاف سازی کنه و توضیح بده چرا قیمت اجناس هر روز داره افزایش پیدا میکنه آیا با افزایش 18 درصدی حقوقها میشه از پس تورم 600 درصدی بر اومد . ما انسانیم و در برابر خانواده پاسخگو

    • بدون نام

      بزرگترین آفت برای هر جامعه ای یاس و ناامیدی مردم است و این مردم هستن که پایه و ستون اصلی یک کشور هستن اگر کانون خانواده از هم بپاشه یعنی مصادف است با نابودی کشور

    • بدون نام

      متاسفانه مسولین دولت و وزرا اصلا بفکر مردم نیستن . ی عده خاص روز به روز دارن چاق و چله تر میشن و اکثریت مردم فقیر و فقیرتر و مفنای این مسایل یعنی افول و نابودی اکثریت مردم

    • بدون نام

      اقایون مدیران دولتی چون خودشون حقوقهای کلان میگیرن و با سرمایه گذاریهایی که کردن اصلا فقر و بی پولی مردم را احساس نمیکنن

    • بدون نام

      اکثر مدیران و ثروتمندان و سلبریتی ها دو تابعیتی هستن و اصلا نگران اوضاع اقتصادی و وضعیت مردم و کشور نیستن

    • کامران

      به امید خلاص شدن از شر تو کابینه وشیخ تبخیر امید!؟

    • بدون نام

      به درد کی می خوره

    • mehdi...3424

      چه دردی از ما دوا میکنه وقتی با قیمتهای غیر واقعی میریزید تو بازار فقط جیب بعضی هارو چاق میکنه

    • کریم کچل

      مگه دروغ قحطیه که این همه دروغ میگین

      پاسخ ها

      • ش

        پنج میلیون تن میشود 5000000000کیلو گرم .پس کاهش قیمت کو دروغگو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج