اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۸۱۷۷
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

بازیگر نقش«باران»:سعی کردم سیندرلا بمانم

آزاده زارعی - بازیگر سریال "آوای باران" - معتقد است که نقش او در این مجموعه در عین حال که گاهی به زبان کوچه و بازار نزدیک می‌شود، ماهیت متفاوتی دارد.

خبرگزاری ایسنا: آزاده زارعی - بازیگر سریال "آوای باران" - معتقد است که نقش او در این مجموعه در عین حال که گاهی به زبان کوچه و بازار نزدیک می‌شود، ماهیت متفاوتی دارد.

آزاده زارعی، بازیگر نقش «باران» در سریال «آوای باران» درباره‌ی ویژگی‌های این نقش گفت: «باران» برای من کاراکتری دوست‌داشتنی است که به نظرم می‌تواند همذات‌پنداری مخاطب را در پی داشته باشد. این شخصیت همچنین دلسوزی و ترحم بیننده را به خود برمی‌انگیزد.

وی در همین رابطه ادامه داد: من کاراکتر «باران» را دوست داشتم؛ چراکه این نقش تک‌بعدی نبود و وجوه مختلفی داشت. باران کسی است که در خانواده‌ای مرفه به دنیا آمده و تا سنین کودکی خود هم در رفاه بزرگ شده است. اما به یک‌باره زندگی او با تغییرات و تحولاتی روبه‌رو می‌شود. به دام باندهای تکدی‌گری می‌افتد و زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود.

بازیگر نقش«باران»:سعی کردم سیندرلا بمانم

این بازیگر که اولین تجربه بازی خود را در سریال پشت سر گذاشته است، درباره همکاری با حسین سهیلی‌زاده در مقام کارگردان بیان کرد: سابقه آقای سهیلی‌زاده و کارنامه کاری‌شان در ارتباط با سریال‌های پرمخاطبی که تاکنون ساخته‌اند، نشان می‌دهد که ایشان همیشه از چهره‌های جدید حمایت کرده‌اند و به بازیگران جدید میدان داده‌اند. همچنین سایر اعضای گروه افرادی بسیار دوست داشتنی و محترمند.

زارعی با بیان این که در ابتدا لحن خاص باران شدت بیشتری داشت و با توصیه‌های سهیلی‌زاده تعدیل یافت، ادامه داد: یادم است در سکانس اول «آوای باران» لحنم به اصطلاح لاتی‌تر بود. اما آقای سهیلی‌زاده یادآوری کردند که باران باید مشخصه دو وجهی بودن خود را در طول قصه حفظ کند. به اصطلاح همان سیندرلا باشد. گاهی به زبان کوچه بازاری نزدیک شود و در مواردی هم مودبانه تر برخورد کند.

نکته جالب اینجاست که آقای سهیلی‌زاده کارگردانی هستند که حتی از یک جمله و دیالوگ بازیگر به راحتی عبور نمی‌کنند و گام به گام با هدایتهایشان به بازی‌ات جهت می‌دهند و نمی‌گذارند به بیراهه بروی. ایشان هم جامعه شناسی می دانند و هم روانشناسی و اشراف کاملی بر کارشان دارند.

وی درباره ویژگی‌های متن سریال نیز افزود: در این سریال دیالوگ‌ها و ریتمی که برای داستان در نظر گرفته شده بود به کمکم آمد. همچنین کارنامه کاری نویسندگان این مجموعه آقایان جلالی و کاظمی پور هم سابقه ای پرمخاطب دارد.

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی محمد هاشمی اصل هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

این مجموعه داستان تاجر ورشکسته‌ای به نام طاها ریاحی است که بعد از گذشت بیست سال و رهایی از زندان به دنبال دختر گمشده‌اش می گردد اما در این راه با مشکلاتی رو به رو است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      آخر سریال باران تصادف میکنه با پاهای فلج شده به پدرش میرسه و با پسر عموش ازدواج میکنه

    • ناشناس

      خیلی سریال مزخرفیه

    • hadis

      خدایی سریالش خیلی رو اعصابه..... مخصوصا بیتا و سینا....

    • چگینی

      خواستم بگم نویسنده این سریال چه لذتی می بره از اینکه اینقدر ما بیننده ها رو عذاب میده چرا فلینامه رو همش می پیچونه که باران به بابا نرسه من یکی از ببننده های همیشگی این سریال هستم ولی تصمیم گرفتم دیگه نگاه نکنم خیلی لج دراره

    • zzzzzzzzz

      دعاکنیدبه حمینجاختم بشه وگرنه مثل ستایش بایدمنتظرشماره 2باشیم اونوقت بایدخودکشی دسته جمعی کنیم

    • tara

      واقعا بازیگر نقش باران فکر میکنه سیندرلاست؟!!!!!
      خیلی زشته بازیش هم اصلا جالب نیست؛ فقط چون نقش اول را داشته معروف شده وگرنه نه صورت زیبایی داره و نه نقششو خوب بازی میکنه

    • نگار

      عاشقه این سریال هستم همه دوستان و فامیلامون دوسش دارن به نظرم با فرید ازدواج می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج