۸۸۱۸۹۳
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

امام‌جمعه اهواز: مناطق سیل‌زده را دریابیم

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برای رفع مشکلات آب و فاضلاب شهرهای استان به خصوص کلانشهر اهواز که به گفته وی با کمبود و کاهش کیفیت آب رو به رو هستند از وزیر نیرو استمداد خواست.

ایرنا: حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: ساماندهی آب و فاضلاب شهرهای استان به اعتبارات کلان نیاز دارد و این از عهده دستگاه‌های استانی متولی آب و فاضلاب خارج است، از این رو نیاز است دولت به خصوص وزارت نیرو برای بهبود زندگی مردم استان و تأمین آب سالم این استان اقدام‌ها و گام‌های مؤثری بردارد.

وی گفت: برخی مناطق شهری اهواز با قطعی آب و کاهش کیفیت آب ناشی از درآمیختگی آب آشامیدنی با فاضلاب رو به رو هستند و با وجود تلاش‌های مسئولان استانی، هنوز مشکل به قوت خود باقی است.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به اینکه برخی مناطق روستایی استان با تانکر آبرسانی می‌شود اظهار داشت: مردم خوزستان در بحث تأمین آب سالم گلایه مند هستند.

مناطق سیل زده را دریابیم

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اولویت نخست استان، بهبود وضعیت مناطق سیل زده است بیان کرد: تا زمانی که آرامش به خانواده‌ها برنگردد و زندگی عادی در مناطق سیل زده برقرار نشود این مناطق همچنان باید در کانون توجه همه مسئولان استان قرار داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد تاکید کرد هنوز مناطق سیل زده استان با مشکلات زیادی رو به رو هستند و تا بازگشت وضعیت مردم به حالت عادی، باید تلاش‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

امام‌جمعه اهواز: مناطق سیل‌زده را دریابیم

امام جمعه اهواز با تبیین بخش‌هایی از بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نکات کلیدی و راهگشای بسیار زیادی در این بیانیه اعلام کردند.

وی به مشکلاتی که دشمنان انقلاب اسلامی در مسیر حرکت انقلابی ملت ایران ایجاد کردند اظهار داشت: اگر چنانچه نتوانسته ایم به قله اهداف وآرمان های انقلاب که مطابق با فطرت انسان‌ها است برسیم به این علت بوده که دشمنان سنگ اندازی کردند چیزی که در زمان پیامبران الهی نیز وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به تلاش غرب و جبهه استکبار برای تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی و گرایش به زندگی و فرهنگ غرب اشاره کرد و افزود: در چند دهه اخیر تلاش‌های زیادی از سوی غرب برای تأثیرگذاری بر فرهنگ اسلامی و انقلابی انجام شد ولی همه بدانند همه قدرت‌های عالم نمی‌توانند در برابر ایران اسلامی و مقتدر قد علم کنند.

وی به پیام‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی که همان آزادی، برابری و استقلال است اشاره کرد و گفت: این شعارها و پیام‌ها فرامنطقه ای و فراملیتی هستند و در طول زمان کهنه نمی‌شوند.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه خطبه به دهه کرامت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و میلاد باسعادت ونورانی حضرت رضا (ع) و همزمان ورود کاروان خدام حرم رضوی به خوزستان اشاره و ابراز امیدواری کرد کاروان خدام حرم رضوی در مدت حضور بابرکت ۱۰ روزه در خوزستان، مردم استان بهره معنوی را از این حرکت مذهبی و فرهنگی ببرند.

کاروان خدام حرم رضوی روز پنجشنبه همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) درمیان استقبال پرشور مردم وارد اهواز شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استاندارتون گفتند بیش ازعرف جهانی کمک کردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج