۸۸۳۲۶۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

عدم نمایش نظرات توهین‌آمیز در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود آورده است تا کاربران بتوانند به مقابله با نظرات غیرقابل قبول حاوی دشنام و کلمات غیراخلاقی در زیر پست‌های به اشتراک گذاشته شده خود بپردازند.

خبرگزاری ایسنا: اینستاگرام یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر با محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شده است. این شبکه اجتماعی همچنین اخیراً قابلیت‌های جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا استفاده از آن را برای کاربران تسهیل کند و آن‌ها بتوانند پست‌های موردنظر خود را بدون هیچ مشکلی با دوستان و مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena ، حالا اینستاگرام قابلیت و ویژگی جدیدی را به منظور مقابله کاربران با توهین برخی دیگر از کاربران در فضای مجازی به پلت‌فرم خود اضافه کرده است که از فناوری نوین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره می‌برد و قادر است حساب‌های کاربری که به کامنت گذاشتن و نظر دادن در زیر پست‌های دیگران اقدام می‌کنند، محدود کند و در صورت تشخیص کلمات و سخنان غیرقابل قبول همچون ناسزا، دشنام و سخنان نادرست و توهین‌آمیز، کامنت‌های مربوطه را برای عموم نمایش ندهد.

این قابلیت که shadow ban نام دارد، تمامی نظرات توهین‌آمیز را سانسور و فیلتر می‌کند و تنها برای کاربری که خود آن نظرات را نوشته است، قابل نمایش خواهد بود و دیگران قادر نخواهند بود آنها را مشاهده کنند.

همانطور که پیش‌تر کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیش بینی کرده بودند، به نظر می‌رسد که فناوری هوش مصنوعی ( Artificial inteligence) کمک بسزایی در بهبود عملکرد شبکه‌های اجتماعی و افزایش رضایت کاربران از آنها خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوبه اگه اینطوری بشه. واقعا خوندن بعضی از کامنت ها چندش آوره.

    • بدون نام

      تو ایرانم باید فعال بشه ب زبان فارسی چون همه ایرانی ها تو ایران دخترا ب پسرا فوش میدن پسرا هم ب دخترا کلا اینستا شده مکانی برای خالی کردنه عقده یک سری مریض روانی عقده ای

    • بدون نام

      اگه اینطوری بشه که نود درصد ایرانیا بیکار میشن

    • فریبا

      شادو بن ک از خیلی وقت قبل بوده و باز این ک نظرات توهین امیز هم نشان داده نشه هم ک بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج