adexo3
۸۸۴۹۱
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

گذاشتن ریش در ارتش آمریکا آزاد شد+عکس

پنتاگون با تصویب آیین نامه ای جدید از این پس به سربازان آمریکایی دارای عقاید دینی مختلف اجازه داده است در صورت تمایل از کلاه ها ، عمامه های مخصوص خود استفاده کنند و ریش بگذارند.

عصر ایران: پنتاگون با تصویب آیین نامه ای جدید از این پس به سربازان آمریکایی دارای عقاید دینی مختلف اجازه داده است در صورت تمایل از کلاه ها ، عمامه های مخصوص خود استفاده کنند و ریش بگذارند.

شبکه خبری " NBC" گزارش داد؛ آمریکا هدف این قوانین جدید به طور مشخص در سبک لباس پوشیدن سیک های هندی، مسلمانان و یهودیان عضو ارتش آمریکا است.

گذاشتن ریش در ارتش آمریکا آزاد شد+عکس

از این پس و با قوانین جدید معدود سیک های هندی عضو ارتش آمریکا می توانند به جای کلاه نظامی از عمامه هایی که سیک ها دور سر می پیچند استفاده کرده و ریش بگذارند.

همچنین مسلمانان نیز می توانند به همراه یونیفورم نظامی و در لباس نظامی ریش داشته باشند و یهودیان نیز می توانند کلاه مخصوص یهودیان (کیپا) بر سر داشته باشند.

اجرای قانون جدید منوط به درخواست سرباز ها از مافوقشان و موافقت مافوق ها با این درخواست شده است.

گذاشتن ریش در ارتش آمریکا آزاد شد+عکس

سخنگوی پنتاگون در این باره اعلام کرده است که تنها مورد استثنا تضاد پوشش متناسب با باورهای مذهبی با امنیت جانی سربازان و یا عدم هماهنگی لباس مورد درخواست با ادوات و سازوبرگ جنگی همراه سرباز است و مقامات ما فوق در صورت تشخیص این موارد می توانند به سرباز اجازه گذاشتن عمامه یا کلاه را در موارد خاص ندهند.

صدور دستور العمل جدید پنتاگون درباره هماهنگی لباس پوشیدن سربازان با باورهای مذهبی شان حاصل تلاش های برخی سربازان معدود سیک در ارتش آمریکا است که می خواهند با استفاده از عمامه مخصوص به خود و نتراشیدن ریش در ارتش آمریکا خدمت کنند.

گفتنی است بیش از ۳۷۰۰ سرباز مسلمان، ۶۳۰۰ بودایی و ۱۵۰۰ ویکایی در ارتش آمریکا خدمت می کنند. طبق اعلام پنتاگون تعداد معدودی سیک (۳ نفر) در ارتش آمریکا خدمت می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج