۸۸۹۷
۵۰۷۸
۵۰۷۸
پ

شبکه‌های ماهواره‌ای مشوق جوانان برای دوستی‌های خیابانی

دوستی‌های خیابانی ۲۵ سال پیش مد شد

آسیب شناس و استاد دانشگاه با بیان اینکه مد دوستی‌های خیابانی از ۲۵ سال قبل ترویج پیدا کرده، گفت: دوستی‌های خیابانی به صورت مد در بین جوانان رواج پیدا کرده است.

امان الله قرایی درباره آسیب های دوستی های خیابانی در جامعه اظهار داشت‏: با صراحت می توانم بگویم جوانانی که قبل از ازدواج به سراغ دوستی های خیابانی می روند، هیچ گاه در آینده ازدواج موفقی نخواهند داشت.

وی ادامه داد‏: اینگونه جوانان پس از ازدواج همواره همسر و روابط زناشویی خود را با روابط جنسی و دوستی های قبل از ازدواج مقایسه می کنند، به طور مثال پسری که در اوج جوانی و قبل از ازدواج از فعل حرام و رابطه با دختری لذت برده است و حالا از ارتباط با همسر خود مانند گذشته لذت نمی برد و این روابط را در ذهن خود مقایسه می کند به طور حتم زوجین در زندگی زناشویی خود به مشکل بر خواهند خورد.

قرایی مقدم در این باره تصریح کرد: آمار طلاق در اینگونه ازدواج ها بسیار بالا است و در نتیجه باعث افزایش تعداد زنان خیابانی می شود، در واقع دوستی های خیابانی یک امر مضر برای جامعه است.

این آسیب شناس و استاد دانشگاه با بیان برخی علل روی آوردن جوانان به دوستی های خیابانی خاطر نشان کرد: نبود امکان ازدواج برای جوانان، وجود زمینه مناسب برای دوستی های خیابانی، کمرنگ شدن اعتقادات و باورهای دینی تأثیرات مخرب سریال های برون مرزی دلایل اصلی ترغیب جوانان به دوستی های خیابانی است.

وی همچنین از تأثیرات مخرب شبکه های برون مرزی در جوانان را پایین آمدن سن بلوغ در جامعه عنوان کرد. این استاد دانشگاه با بیان اینکه مد شدن دوستی های خیابانی از ۲۵ سال قبل ترویج پیدا کرده، گفت: دوستی های خیابانی امروزه در بین جوانان به صورت یک مد رواج پیدا کرده و تعداد زیادی از جوانان این امر را نوعی فخر و لیاقت برای خود می دانند.

منبع: برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دوستی‌های خیابانی 25 سال پیش مد شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج