۸۸۹۹۴۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دیدار دیپلمات‌های روس با خدمه نفتکش انگلیسی

سفارت روسیه در تهران اعلام کرد که دیپلمات‌های این سفارتخانه با خدمه روس نفتکش توقیف شده انگلیسی «استنا ایمپرو» ملاقات کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: سفارت روسیه در تهران اعلام کرد که دیپلمات‌های این سفارتخانه با خدمه روس نفتکش توقیف شده انگلیسی «استنا ایمپرو» ملاقات کرده‌اند.

در بیانیه‌ای که سفارت روسیه بدین منظور منتشر کرد، آمده است: « دپیلمات‌های روس با خدمه بازداشت شده نفتکش «استنا ایمپرو» ملاقات کردند. خدمه روسی این کشتی در سلامت هستند. سفارت در تماس نزدیک با طرف ایرانی در خصوص زمان بازگرداندن این خدمه به روسیه است.»

دیدار دیپلمات‌های روس با خدمه نفتکش انگلیسی

به دنبال توقیف نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» در تاریخ ۲۸ تیرماه (۱۹ جولای)، که به دلیل ارتکاب به تخلفات متعدد در نقض مقررات بین المللی دریانوردی و ایراد خسارت بر اموال شخصی و اتباع ایرانی انجام شد، ظهر پنجشنبه سوم مرداد با تسهیلات ارائه شده و در چارچوب دسترسی کنسولی اتباع خارجی، نماینده سفارت و مسؤولان سرکنسولگری هند در بندرعباس با خدمه هندی نفتکش انگلیسی دیدار کردند. (اینجا بخوانید)

همچنین اعلام شد که ملاقات کنسولی با سایر خدمه این نفتکش از سوی نمایندگی‌های سیاسی و کنسولی دیگر کشورهایی که اتباعشان در این نفتکش هستند نیز هماهنگ شده و به زودی انجام خواهد شد.

گفتنی است کشتی نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» در حال حاضر در بندرعباس توقیف و در حال طی مراحل قضایی و قانونی رسیدگی به تخلفات آن است.

خبرگزاری رویترز پنجشنبه به نقل از مالکان نفتکش مزبور اعلام کرد خانواده‌های این کشتی توانسته‌اند با خانواده‌های خود صحبت کنند. مالک‌های کشتی «استینا ایمپرو» همچنین گفته‌اند خدمه این کشتی ایمن و سالم هستند.

شرکت‌های مالک «استینا ایمپرو» در بیانیه‌ای اعلام کردند: «استینا بالک و Northern Marine Management به گفت‌وگو با تمامی دولت‌ها و مسئولان دخیل در این موضوع به منظور اطمینان از آزادی خدمه و کشتی ادامه می‌دهند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوشته در حال طی مراحل قضایی مگه چند تا مرحله داره ؟؟؟یا جریمش کنین یا کشتی غنیمت بگیرین ... مثل این می مونه تند رفتی پلیس یا جریمت می‌کنه یا ماشینت می خوابونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج