۸۹۰۰۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هشدار روسیه به آلمان: در امور ما دخالت نکنید

وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به توئیت انتقادی سفارت آلمان مبنی بر رد صلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات محلی مسکو، از برلین خواست در امور داخلی این کشور دخالت نکند.

ایرنا: وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به توئیت انتقادی سفارت آلمان مبنی بر رد صلاحیت برخی از نامزدهای انتخابات محلی مسکو، از برلین خواست در امور داخلی این کشور دخالت نکند.

در این واکنش توئیتری که از طریق توئیتر وزارت خارجه روسیه منتشر شده است، در پاسخ به توئیت سفارت آلمان در مسکو آمده است: آیا شما مساله دیگری برای نگران شدن ندارید؟ کنوانسیون روابط دیپلماتیک وین را رعایت کنید و در امور داخلی کشورهای مستقل مداخله نکنید.

گفتنی است، سفارت آلمان در مسکو امروز در توئیتی نوشت: چند هفته مانده به انتخابات مناطق روسیه، دولت این کشور شمار زیادی از نامزدهای مخالفان را به آن راه نداده است، این اقدامات علیه مخالفان دولت روسیه با بازرسی از خانه ها و بازداشت شماری از سیاستمداران مشهور همراه شده است.

هشدار روسیه به آلمان: در امور ما دخالت نکنید

سفارت آلمان در ادامه توئیت خود آورده است: این اقدامات ما را بشدت نگران می کند، مردم روسیه باید اجازه بیابند به طور آزادانه و صادقانه نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

امروز مخالفان دولت در مسکو برای چندمین بار در هفته های اخیر در اجتماعی در مسکو به حذف بیش از 50 نفر از نامزدهای مستقل (مخالفان دولت) در انتخابات مجلس محلی پایتخت اعتراض کردند.

والنتین گوربونوف رئیس کمیسیون انتخابات مسکو به تازگی در جمع بندی نتایج مرحله اول کارزار انتخابات مجلس محلی مسکو اعلام کرد که ۲۳۳ نامزد در انتخابات ثبت شده اند که ۱۷۱ نفر نمایندگان احزاب و ۶۲ نفر نامزد مستقل بودند و ۵۷ نفر نیز رد شدند.

انتخابات مجلس محلی مسکو به نام موس گور دوماً روز هشتم ماه سپتامبر (۱۷ شهریور ماه) برگزار می شود و ساکنان هر منطقه مسکو در مجموع ۴۵ نماینده این مجلس قانونگذاری را انتخاب می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا نه مثلا روسیه تو کشورهای دیگه دخالت نمیکنه انتظار داره که دیگران دخالت نکنند!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج