اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توضیح وزارت بهداشت در مورد امواج BTS

پرتوهای ناشی از نصب آنتن تلفن همراه روی پشت بام منازل، برای ساکنین آن منزل یا همسایه خطرناک نیست و به علت نصب آنتن در ارتفاع بالا، موج‌های منتشر شده به خانه‌ای که آنتن‌ روی آن نصب شده و خانه‌های مجاور نمی‌رسد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: شدت پرتوهای منتشر شده از آنتن های تلفن همراه در مناطق مسکونی و اماکن عمومی بسیار کم است.

دکتر کاظم ندافی اظهارداشت: آنتن های تلفن همراه باید به گونه‌ای در سطح شهرها، روستاها و مناطق مختلف نصب شود که پرتوهای هریک از آنها، منطقه وسیعی را تحت پوشش قرار دهد به همین دلیل این آنتن ها عموما روی پشت ‌بامها و یا روی دکلهای بلند نصب می‌شوند و امواج این آنتن ها در فواصل کم از آنتن، به سطح منازل مسکونی نمی‌رسد.

وی افزود: با فاصله گرفتن از آنتن ‌ها به علت پخش شدن موج در فضا، شدت پرتو به سرعت کاهش می‌یابد به گونه‌ای که خانه‌ها و مردم در میدانهای بسیار ضعیف قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار گفت: پرتوهای ناشی از نصب آنتن تلفن همراه روی پشت بام منازل، برای ساکنین آن منزل یا همسایه خطرناک نیست و به علت نصب آنتن در ارتفاع بالا، موج‌های منتشر شده به خانه‌ای که آنتن‌ روی آن نصب شده و خانه‌های مجاور نمی‌رسد.

وی تأکید کرد: شرایط نصب و بهره‌برداری از آنتن‌های تلفن همراه در ایران به گونه‌ای است که در شرایط فعلی بر مبنای اطلاعات تایید شده توسط مجامع علمی جهانی، مردم می‌توانند بدون نگرانی از این فناوری سودمند، در برقراری ارتباطات بهره‌مند شوند.

ندافی ادامه داد: مرکز نظام ایمنی هسته‌ای و امور حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی به طور مستمر بر عملکرد اپراتورهای تلفن همراه نظارت دارد تا اطمینان حاصل شود که همواره شدت میدانهای الکترومغناطیسی ناشی از نصب آنتن های فوق، در محلهای کار و زندگی مردم با استانداردهای مربوطه مطابقت دارد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

توضیح وزارت بهداشت در مورد امواج BTS


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج