۸۹۲۰۱۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شمال کشور خنک می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی سه روز آینده آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود، گفت: امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مردادماه) در شمال کشور کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی سه روز آینده آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود، گفت: امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مردادماه) در شمال کشور کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: طی سه روز آینده آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود. در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب (۱۱ مردادماه) در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های مازندران و گلستان همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان رشد ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مردادماه) علاوه در این مناطق در سواحل دریای خزر و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل کاهش دما حدود ۳ تا ۵ درجه و رگبار پراکنده در بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

وظیفه افزود: طی این سه روز در شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پدیده حاکم خواهد بود.

به گفته وی یکشنبه و دوشنبه (۱۳ و ۱۴ مرداد ماه) آسمان کشور صاف و آرام و دما در نوار شمالی کشور افزایش می‌یابد و سه‌شنبه (۱۵ مردادماه) با شمالی شدن جریان روی دریای خزر ابرناکی، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: فردا (۱۲ مردادماه) آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر همراه با وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۴۰ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت یکشنبه (۱۳ مرداد ماه) صاف همراه با وزش باد خواهد بود و در این روز دمای هوا در گرم ترین زمان به ۳۹ درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان به ۲۶ درجه سانتیگراد می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای بابا چرا این خبرهارو میزاری الان ملت پا میشن میریزن شمال به خیال خودشون جوری خنک میشه که کاپشن لازم میشن

    • سارا

      الان همه میریزن شمال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج