۸۹۲۷۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حضور رسمی هوآوی در بازار ۵G انگلستان

پس از فراز و نشیب‌های فراوان و اخبار مختلف درباره مشارکت شرکت‌های گوناگون (از جمله هوآوی) در توسعه شبکه نسل پنجم انگلستان، این شرکت موفق شد اولین گوشی ۵G خود را در این با نام Huawei Mate ۲۰ X ۵G به طور رسمی عرضه کند.

خبرآنلاین: هوآوی گوشیHuawei Mate ۲۰ X ۵G را به طور رسمی در انگلستان عرضه کرده است که این اتفاق از چند جهت اهمیت دارد؛ نخست اینکه اولین محصول ۵G هوآوی برای بازار انگلستان محسوب می‌شود، و دوم اینکه نشان می‌دهد ممنوعیت‌هایی که مانع از ارائه گوشی‌های هوآوی از سوی چند اپراتور شده‌بود، شکسته شده است.

Huawei Mate ۲۰ X ۵Gدر انگلستان توسط اپراتورهای Three Network و Sky Mobile ارائه شده و از طریق فروشگاه‌هایCarphone Warehouse فروخته می‌شود. بنابراین این گوشی روی شبکه مخابراتی سایر اپراتورهای ۵G انگلستان همچون EE و Vodafone نیز قابل استفاده خواهد بود.

این گوشی در انگلستان با قیمت ۱۰۰۰ پوند به فروش می‌رسد که معادل ۱۲۵۰ دلار آمریکاست. گوشیHuawei Mate ۲۰ X ۵G در این کشور تنها در رنگ سبز زمردی عرضه می‌شود که پیش‌تر برای اولین بار در گوشی Huawei Mate ۲۰ Proشاهد آن بودیم.

اولین گوشی ۵G هوآوی ابعاد بزرگی دارد؛ این گوشی از یک صفحه نمایش ۷.۲ اینچی OLED با وضوح ۲۲۴۴x۱۰۸۰‌ پیکسل، چیپستKirin ۹۸۰و مودم نسل پنجم Huawei Balong ۵۰۰۰ بهره می‌برد.HuaweiMate ۲۰ X ۵Gدارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است؛ با این حال امکان انتخاب بین نصب سیم کارت دوم یا یک کارت حافظه وجود دارد.

طراحیHuaweiMate ۲۰ X ۵G شبیه به گوشی Huawei Mate ۲۰ Pro بوده و ترکیب دوربین پشتی این محصولبه طور کامل برگرفته از Huawei Mate ۲۰ Pro است. این گوشی از یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، دوربین واید ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فتو ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. زوم ۵ برابری هیبریدی، حالت عکاسی در شب وبهره‌گیری از هوش مصنوعی، از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

حضور رسمی هوآوی در بازار ۵G انگلستان

Huawei Mate 20 X 5G انرژی خود را از یک باتری پرظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که با استفاده از شارژر 40 واتی SuperCharge موجود در جعبه گوشی، تنها در مدت 30 دقیقه سطح شارژ از صفر به 70 درصد می‌رسد که عملکردی قابل توجه است.

شاید این گوشی با توجه به صفحه‌نمایش 7.2 اینچی خود، در نگاه اول کمی بزرگ به نظر برسد؛ اما سایز آن مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد و همچنان با یک گوشی خوش‌دست روبه‌رو هستیم.

عرضه رسمی گوشیHuawei Mate 20 X 5G به بازار انگلستان موفقیت بزرگی برای این هوآوی محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج