۸۹۲۸۴۶
۵۲۸۵
۵۲۸۵
پ

تاثیر جراحی زیبایی زنان بر کاهش آمار طلاق

اکثر خانم‌ها چند سالی بعد از ازدواج، شکایت‌هایی از زندگی زناشویی و کاهش اعتماد به نفس و لذت نبردن از رابطه جنسی و ناراضی بودن از ظاهر فیزیکی اندام تناسلی خود دارند. از آنجاییکه اکثر اختلافات و مشکلات زناشویی به دلیل مسائل جنسی است، سعی کنید این مشکلات را شناسایی کرده و در جهت رفع آن‌ها اقدام کنید.

برترین‌ها: اکثر خانم‌ها چند سالی بعد از ازدواج، شکایت‌هایی از زندگی زناشویی و کاهش اعتماد‌به‌نفس و لذت نبردن از رابطه جنسی و ناراضی بودن از ظاهر فیزیکی اندام تناسلی خود دارند.

اگر به آمار‌ها توجه کنید، درمی‌یابید که آمار طلاق روزبه‌روز در کشور افزایش می‌یابد و حتی به جایی رسیده که به ازای هر ٣ ازدواج یک طلاق رخ می‌دهد. از آنجاییکه اکثر اختلافات و مشکلات زناشویی به دلیل مسائل جنسی است، سعی کنید این مشکلات را شناسایی کرده و در جهت رفع آن‌ها اقدام کنید.

تاثیر جراحی زیبایی زنان بر کاهش آمار طلاق

متاسفانه اغلب خانم‌ها فکر می‌کنند که عمل‌های زیبایی فقط به جراحی‌های چهره خلاصه می‌شوند. عده‌ای هم که متفاوت فکر می‌کنند، پس از جراحی بینی و تزریق ژل و لیفتینگ به سراغ ساکشن شکم و پیکرتراشی و عمل سینه می‌روند.

اما تا به حال فکر کردید که عمل‌های زیبایی دیگری هم هستند که به فقط به شما و همسرتان اختصاص دارند؟ و حتی شاید بسیار مهم‌تر از عمل بینی و تزریق ژل لب باشند. بار‌ها دیده شده که بعد از اینگونه عمل‌ها رضایت و شادی به زندگی زناشویی زوجین بازگشته است. لابیاپلاستی یکی از این عمل‌های معجزه‌گر است.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی به جراحی زیبایی اطلاق می‌شود که طی آن لابیا مینورا یا لبه‌های داخلی واژن (Inner Labia) یا لابیا ماژورا یا لبه‌های خارجی واژن (Outer Labia) اصلاح می‌شود.

عمل لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای خانم‌هایی که به خاطر شکل و بافت بخش بیرونی واژن در هنگام رابطه دچار درد می‌شوند و درنتیجه لذت کافی را نخواهند برد.
  • خانم‌هایی که خودشان یا همسرشان از ظاهر و فیزیک واژن رضایت ندارند و این عامل باعث کاهش اعتماد به نفس و خودداری از برقراری رابطه در آن‌ها می‌شود.
  • خانم‌هایی که احساس سوزش و درد و ساییدگی در هنگام ورزش کردن و دوچرخه سواری دارند و یا با پوشیدن لباس‌های تنگ احساس ناراحتی می‌کنند.

ویژگی‌های لابیاپلاستی

  • نگران نباشید عمل لابیاپلاستی به صورت سرپایی و با بی‌حسی موضعی توسط پزشک و در کلینیک انجام می‌شود و دردسر و عوارض آن خیلی کمتر از عمل‌های زیبایی دیگری است که امروزه رواج دارد.
  • این عمل جزء جراحی‌های سریع به حساب می‌آید و حدود یک ساعت به طول می‌انجامد.
  • بعد از انجام عمل لابیاپلاستی برخلاف عمل‌های دیگر، بیمار به استراحت مطلق و طولانی مدت نیاز نخواهد داشت.

روش‌های عمل لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی با توجه به تشخیص پزشک از وضعیت فرد به دو روش انجام می‌شود:

روش تریم (Trim): لبه داخلی واژن (Labia Minora) بریده شده و ۲ لبه توسط بخیه به هم دوخته می‌شوند. این عمل باید توسط پزشک ماهر انجام شود تا رد خط زخم بر روی واژن باقی نماند.

روش وج (Wedge): در این روش بر خلاف روش تریم لبه داخلی واژن بریده نمی‌شود بلکه یک برش وی شکل (V.) در مرکز لبه اضافی ایجاد می‌گردد.

با توجه به اینکه ناحیه واژن به دلیل وجود بافت‌ها و غدد لنفاوی و عصبی فراوان، از حساسیت زیادی برخوردار است و همچنین خانم‌ها اهمیت زیادی برای ظاهرشان قائلند، بهتر است پزشک حاذق و ماهری را برای این عمل حساس انتخاب کنید و فریب وعده‌های پوچ و قیمت‌های ارزان را نخورید.

دکتر میترا بهمن پور یکی از پزشکان باتجربه و نامدار در زمینه لابیاپلاستی است که آمار قابل توجهی از رضایت مشتریان خود دارد و می‌تواند به کسانی که می‌خواهند این مشکل خود را برطرف کنند، کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج