۸۹۳۶۳۰
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

استعفای پوری حسینی تکذیب نشد

شواهد امر حکایت از استعفا و یا برکناری پوری حسینی از صندلی ریاست سازمان خصوصی‌سازی دارد.

خبرگزاری تسنیم: "میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی از ریاست سازمان خصوصی‌سازی استعفا داد". خبری که از صبح امروز در فضای مجازی در حال منتشر است؛ تا شاید هم پایانی بر روند اجرای پرحاشیه سیاست خصوصی‌سازی در کشور باشد و هم پایانی بر پوری حسینی یا به قول رسانه‌ای‌ها "آقای حاشیه".

بر اساس شنیده‌ها هفته گذشته پس از حضور پوری حسینی به همراه وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی و اعتراض نمایندگان مجلس به عملکرد این سازمان، پوری حسینی به‌صورت کتبی استعفای خود را نوشته و تقدیم دژپسند کرده است.

بر اساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته ظاهرا فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی هم با این استعفا موافقت کرده، ولی تاکنون در رد یا تایید این موضوع خبری منتشر نشده است.

این در حالی است که سیدجعفر سبحانی، مشاور بازنشسته سازمان خصوصی‌سازی ظهر امروز به رسانه‌ها گفته که چنین چیزی را نشنیده است.

از سوی دیگر برخی شنیده‌ها نیز حکایت از این دارند که دژپسند، استعفای پوری حسینی را از ریاست سازمان خصوصی‌سازی به رئیس جمهور ارجاع داده است تا حسن روحانی خود شخصا در خصوص استعفای رئیس ستاد انتخاباتی‌اش در آذربایجان شرقی در سال‌های ۹۲ و ۹۶ تصمیم‌گیری کند.

این در حالی است که شنیده می‌شود رئیس سازمان خصوصی سازی سه روز است در محل کار خود حاضر نشده است و این موضوع خبر استعفا یا برکناری وی را بیشتر تائید می‌کند.

در مجموع باید گفت که در حالی بر اساس شنیده‌ها پوری حسینی از سمت خود "با اکراه" استعفا داده است که در مقابل عده‌ای می‌گویند استعفای وی سوری بوده و محترمانه از وی خواسته شده تا با پای خود سازمان خصوصی‌سازی را ترک کند.

به هر حال هر یک از این شنیده‌ها چه تائید شود یا رد، آن چیز که مسلم است این موضوع می‌باشد که میرعلی اشرف عبداله پوری حسینی همانقدر که نام و نشان بلندی دارد، دیواره حاشیه‌ها‌یش نیز به همین اندازه بالا است؛ چه در سازمان خصوصی‌سازی ماندنی باشد و چه رفتنی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا مگر اينها از مقام دست میکشند

    • بی نام

      وزیر اقتصاد چقدر ضعیف برخورد می کند مدیر مافوق رئیس خصوص سازی است ولی جرات تایید و یا رد استعفای زیر دست خود را ندارد علت نبود امید به بهبودی اوضاع همین ضعف و ناتوانی وزرا است نه در انتخاب زیر مجموعه خود اختیار دارند نه در قطع همکاری و استعفای آنها

    • م ش

      چرا که ن ایشان باید جوابگوی واگذاری های بی حساب وکتاب وایجاد رانت باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج