adexo3
۸۹۴۵۸۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ارز ترمز طلا را هم کشید

یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه حباب سکه در محدوده ۱۰۰ هزار تومان قرار دارد، گفت: در پی تغییر و تحولات شاخص‌های اقتصادی و بازار نفت، ارزش هر اونس طلای جهانی به یکباره رشد قابل توجهی را به ثبت رساند اما ثبات نرخ ارز از افزایش یکباره طلا و سکه در بازار داخلی جلوگیری کرده است.

ایسنا نوشت: یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه حباب سکه در محدوده ۱۰۰ هزار تومان قرار دارد، گفت: در پی تغییر و تحولات شاخص‌های اقتصادی و بازار نفت، ارزش هر اونس طلای جهانی به یکباره رشد قابل توجهی را به ثبت رساند اما ثبات نرخ ارز از افزایش یکباره طلا و سکه در بازار داخلی جلوگیری کرده است.

محمد کشتی آرای در رابطه با وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: در هفته گذشته بازار طلا با اتفاق عجیبی روبرو شد و هر اونس طلا در بازار جهانی با رشد قابل توجهی در محدوده ۳۵ تا ۶۰ دلاری مواجه شد.

این کارشناس بازار طلا و سکه خاطرنشان کرد: دلیل اصلی رشد قابل توجه ارزش هر اونس طلا تغییر شاخص‌های اقتصادی و تحولات بازار نفت بوده است.

وی تاکید کرد: رشد ارزش اونس جهانی در حالی رخ داد که در پی مدیریت بانک مرکزی بر بازار ارز، ارش ارز به ویژه دلار روند با ثباتی را در پیش گرفته بود که این موضوع تا حدودی از افزایش قابل توجه طلا و سکه در بازار داخلی جلوگیری کرد.

کشتی آرای با اشاره به اینکه قیمت سکه طی یک هفته رشد ۱۴۰ هزار تومانی را تجربه کرده است، بیان کرد: قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار طی هفته گذشته از ۴۰۵ هزار به ۴۱۸ هزار تومان افزایش یافت و این در حالی بود که حباب سکه به ۱۰۰ هزار تومان رسید.

وی گفت: اگر مدیریت بازار ارز ادامه یابد و ارزش هر اونس طلای جهانی روند صعودی به خود نگیرد، قیمت‌ها برای هفته آینده در همین محدوده باقی خواهد ماند.

این کارشناس بازار طلا و سکه، ارزش هر اونس طلای جهانی را ۱۴۹۵ دلار، قیمت سکه تمام طرح قدیم را چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، سکه تمام طرح جدید را چهار میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، نیم سکه را دو میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، ربع سکه را یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۷۰ هزار تومان اعلام کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همتون دستتان تو یک کاسه است که قیمت طلا را حدود ۳۰۰ دلار هر اونس از مردم ارزانتر بخرید . اگه کسی پنج کلاس سواد داشته باشه می فهمه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ارز رو که دارید اینقدر مانور میدید چند ماه دیگه معلوم میشه که واقعا مدیریت شما باعث ثبات شده یا اینم یه کلک دیگست که مردم بفروشن بعدش دوباره ببرید بالا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج