۸۹۸۱۶۵
۸ نظر
۵۰۱۲
۸ نظر
۵۰۱۲
پ

واکنش توئیتری شورای شهر به فیلم آزار سگ‌ها

در پی انتشار فیلم آزار و اذیت سگ‌ها و تزریق سم، سه تن از اعضای شورای شهر به این موضوع واکنش نشان دادند.

خبرگزاری ایسنا: آرش میلانی - رییس کمیته خدمات شهری شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به انتشار فیلم‌های آزار و اذیت سگ‌ها نوشت: «خبر تزریق اسید و کشتار غیراخلاقی سگ‌های خیابان‌گرد تهران متأسفانه صحت دارد و توسط یکی از پیمانکاران شهرداری تهران صورت گرفته است.

واکنش توئیتری شورای شهر به فیلم آزار سگ‌ها

قطعا موضوع را تا انتها پیگیری خواهم کرد و مقصران این فاجعه در مجموعه شهرداری و پیمانکاران آن با برخورد جدی سازمانی مواجه خواهند شد.»

همچنین الهام فخاری - رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر نیز در واکنش به انتشار این فیلم‌ها و تجمع مردم مقابل شهرداری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «واکنش مردم به تخلف صورت گرفته مربوط به هر تاریخی که باشد ۹۶ یا ۹۸! و خاص کنشگران مدنی حامی زندگی به جا است.

کشتار جانوران از جمله جانداران همزیست و در اسارت با وجود ممانعت و پایش شورا و شهرداری، تخلف و جرم است و شورای پنجم و شهرداری تهران نسبت به مسئله بی‌تفاوت نیستند و با جرم، مجرم، ناظر بی‌کفایت و واحد سازمانی که زمینه‌ساز تداوم قرارداد با شرکت و یا فرد مجرم بوده با قاطعیت برخورد می‌شود.»

همچنین مجید فراهانی - رییس کمیته بودجه شورای شهر نیز در توییتر خود نوشت:« به خشونت کشیدن اعتراض مدنی شهروندان مدافع حقوق حیوانات محکوم است و مدارا و تحمل اعتراض مدنی شهروندانی که در برابر تخلفات ولو قدیمی پیمانکاران با تجمع در برابر شهرداری تهران اعلام موضع کردند حداقل اقدامی بود که در مسیر تهران شهری برای همه باید رعایت می‌شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا همه شما لعنت کند که با آزار مخلوقات خدا زمینه قهر و غضب خدا فراهم میکنید. کدام وحشیگری به پای چنین کاری با یک حیوان زبان بسته میرسه.

    • بدون نام

      نفرین خداوند و فرشتگان و معصومینش بر هر چی قسی القلبه. من سیدم امیدوارم شب عید غدیر روسیاه بشین

      پاسخ ها

      • ش

        لطفا شورای شهر این شهردار سنگدل تهران را هر چه زودتر بر کنار کرده و شرکت شهرداری تهران را از او باز پس گیرند !

    • شانجانی

      لطفا شهردار تازه به دوران رسیده تهران '''' حناچی ها '''' پیمانکاران را مقصر در رابطه کشتار سگها قلمداد نکند'' این پیمانکاران همان دستوری که شهردار تهران به اینها دیکته میکند آنها انجام میدهند''

    • بدون نام

      لطفا اینو به شهردار دروغگوتون بگید خر خودشونند نه مردم واقعا اگر شما هم ننونید مرحمی روی دل مردم که همه از این عمل جنایتکارانه که توجیهی ندارد که دل مردم واقعا سوخت ورنج کشیدند جلو این کارهای زشت را بگیرید وقاطعانه با آن اشخاص خودشیرن بامجان دور قاب چین برسید هرچند مردم انقدر فحششون دادند ونفرینشون کردند که انشاالله دامنشونو بگیرد آمین بدترین بیماریها را بگیرند

    • سعید

      همش دروغه.اگر فقط و فقط یک مورد برخورد مناسب با جرم با خاطیان انجام میشد.دوباره و دوباره تکرار نمیشد.تکرار در برخورد ماموران شهرداری و امثالهم با متکدیان و کودکان کار و سگ و ...و در نهایت در صورت علنی شدن آن که همیشگی نیست فقط یک جمله از بالادستیان میشنویم که با خاطیان به شدت برخورد میکنیم.دروغه وگر نه حتی تخلف به بار دوم نمیرسید.خسته کننده ،بی دین ، بی وجدان و نفرت انگیزید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا با شما موافقم

    • بدون نام

      همین قدر از شورای شهر بر میاد... به درد نمایندگی مردم نمیخورن همون باغ وحش رو اداره کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج