اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۹۹۷۰۳
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

ماجرای اعطای کمک‌ بلاعوض رانتی به افراد خاص

رئیس هیئت‌ تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندی یارانه‌ها آخرین وضعیت این تفحص را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از ستاد هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه گزارش این تفحص تدوین و به کمیسیون اقتصادی قوه مقننه تقدیم شده است، گفت: این گزارش ابتدا در صحن علنی کمیسیون قرائت و سپس برای اعلام نظر نمایندگان به صحن علنی پارلمان ارجاع داده می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات گزارش تدوین شده از سوی هیئت تحقیق و تفحص، ادامه داد: رقم تخلفاتی که صورت گرفته قابل جمع‌بندی نیست و بیشترین تخلفات در پرداخت کمک‌های بلاعوض است.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها قرار بر این است که ۳۰ درصد از درآمد حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به بخش تولید و بهداشت اختصاص داده شود که بخشی از این موارد اختصاص داده شده که متاسفانه در این اختصاص‌ها رانت‌های وجود داشته است و هر فرد و گروهی توانسته کانالی را در سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان برنامه پیدا کند، توانسته کمک‌های بلاعوض کلانی به میزان ۱۰ و ۱۵ میلیارد تومان دریافت کند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد: در این کمک‌های بلاعوضی که انجام شده فسادهای وجود دارد که باید قوه‌قضائیه پیگیر این موضوعات حتماً باشد.

کوچکی‌نژاد عنوان کرد: در مکاتباتی که با وزارت صنعت و معدن و تجارت داشتیم آنها نیز اعلام کردند مدارکی دال بر کمک‌های بلاعوض به بخش‌ تولید از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها ندارد و کمک‌های که انجام شده بیشتر بر اساس رابطه انجام شده است.

نماینده رشت ادامه داد: اسامی افرادی که از طریق رابطه از سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه کمک‌های بلاعوض دریافت کرده‌اند را در گزارش تدوین شده ذکر کرده‌ایم تا قوه‌قضائیه آنها را احضار کند و تکلیف این کمک‌‌ها را مشخص کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      خدا اجرتان بدهد ، انشاالله قوه قضاییه اقدام خواهد کرد .

    • مب ب

      کانال دیگر زیرخاکی دزدی پیداشد مبارک

    • بی نام

      ای کاش بصورت رندوم بررسی می کردید ببینید این افرادی که در لیست ها بعنوان یارانه بگیر هستند واقعا" یارانه ای دریافت می کنند یا بحساب افراد دیگر واریز میشود چون هر که را می بینیم می گوید چند سالی است یارانه من حذف شده پس به کی یارانه می دهند

    • سعیدا

      یعنی هر بودجه ایی میزارن برای فقرا و کمک به تهیدستان باز سر از کاخ و ویلای مسولین و وزرا و معاونیین و نماینده ها در میاره اینا به خورده و ریز هم رحم نمیکنن

    • بدون نام

      امثال من زیادند که در عملیات‌های آخر جنگ که عراق با حملات شدید شیمیایی و انواع سلاح بخصوص در فاو که ما بودیم هم شیمیائی شدیم و اکثرا یکی دو تا ترکش یادگاری داریم ولی امور ایثارگران با ترفندهای مختلف درصد جانبازی ما رو نداد ولی کسانی را سراغ داریم که پشت خط بودند و یا حتی در پایان جنگ هفت هشت سال سن داشتند ولی جانبازی دارند و بسیجیانی که بعد جنگ به دنیا اومدند انواع وام از بلاعوض و درصد پائین به راحتی میگیرند ،این هم از عدالت ما که از عجایب روزگاره

    • بی نام

      بنظر می رسد یک شهرستان را کلا"به زندان تبدیل کنیم مضاف اینکه اکثر مدیران حکومتی و شرکت های خصو لتی را مورد بررسی قرار دهیم تا حداقل الان که ظاهرا" اراده بر خورد با مفسدان وجود دارد

    • امین

      ماشالله اقای رییسسی ...خداوند اجرتان دهد مردم را از این ظلم وستم نجات دهید ه چی دزده جمعشون کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج