۹۰۱۲۲۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کنایه‌ی حجت‌الاسلام سالک به جبهه پایداری

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره تلویحی به رویکرد مستقلانه جبهه پایداری گفت: بعضی گروه‌ها به دلیل تفکرات خاصی که دارند، مستقل عمل می‌کنند، اما در شرایط کنونی باید اختلافات را کنار بگذارند، چرا که ما امروز در شرایط هستیم که بیشتر به وحدت نیاز داریم.

خبرآنلاین: یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره تلویحی به رویکرد مستقلانه جبهه پایداری گفت: بعضی گروه‌ها به دلیل تفکرات خاصی که دارند، مستقل عمل می‌کنند، اما در شرایط کنونی باید اختلافات را کنار بگذارند، چرا که ما امروز در شرایط هستیم که بیشتر به وحدت نیاز داریم.

کنایه‌ی حجت‌الاسلام سالک به جبهه پایداری

حجت‌الاسلام احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به ضرورت وحدت‌ بین طیف‌های مختلف اصولگرا در فرصت باقیمانده تا انتخابات اسفندماه، گفت: ما اصولگراها هرچه در طول سالیان اخیر مصیبت کشیده‌ایم به دلیل اختلافات بوده است، این یک خطر است که کل فضای جامعه را درگیر می‌کند.

وی درباره گروه‌هایی مثل جبهه پایداری و احتمال ورودشان به انتخابات به شکل مستقل از اصولگرایان، گفت: سابقه تاریخی نشان می‌دهد که بعضی گروه‌ها به دلیل تفکرات خاصی که دارند، مستقل عمل می‌کنند، اما در شرایط کنونی باید اختلافات را کنار بگذارند، چرا که ما امروز در شرایط هستیم که بیشتر به وحدت نیاز داریم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برای وحدت و انسجام اصولگرایان باید هرگونه تلاشی می توانیم انجام دهیم، تجربه نشان داده است اگر همدلی و وحدت و انسجام نباشد اصولگرایان خطر و خسارت خواهد دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای سالک اولش که حرفات را خوندم شاد شدم که حرف از اتحاد ز دی اما وقتی به اخر عرایضت رسیدم فهمیدم که دلسوز منافع خزبی هستی نه ملی

    • ایرج

      شما وحدت را در وحدت ملی می بینی یا وحدت حزبی:دروحدت ملی شما ید واحده میشوید درمقابل دشمن ولی دروحدت حزبی میخواهید باکی مبارزه کنید؟امان ازدست اصولگرها وصد امان ازدست اصلاح طلبها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج