جاباما
۹۰۱۳۵۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مشکل کاغذ کتب درسی برطرف شد

گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی‌گری وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه با موافقت رئیس‌جمهور ارز مربوط به تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی که یکی از دغدغه‌های اصلی فرهنگیان و سازمان پژوهش کتب درسی بود، برطرف شد.

خبرگزاری ایلنا: محسن حاجی‌میرزایی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی‌گری وزارت آموزش و پرورش امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در معرفی سوابق و برنامه‌های خود گفت: دوستانی که با من آشنا هستند می‌دانند که سبقه اصلی من آموزشی و فرهنگی است. بنده بیش از ۲۰ سال است که سابقه فعالیت‌های من به کارهای آموزشی اختصاص داشته است .

وی تاکید کرد: سوادآموزی در دوره‌ای که با مسئولیت من در بخش‌های مختلف جریان داشت با کمک همه مدیران و مسئولان و آموزشیاران دوران درخشانی داشته است که نتایج آن از طریق آمارهای بین‌المللی و هم آمارهای داخلی مشخص است. جهشی که در آن دوره در سوادآموزی کشور ایجاد شده کاملا قابل مشاهده است.

حاجی‌میرزایی گفت: سوادآموزی به عنوان یک مسیری که کاستی‌های نظام در تعلیم و تربیت را در بخشی که افراد از تعلیم دور مانده بودند، تلاش داشت با خلاقیت و نوآوری تلفیقی بین آموزش و مهارت‌های واقعی زندگی ایجاد کند. گزارش‌هایی که در آن دوره هست حاکی از آن است که معنای زندگی و تلفیق عمیق آموزش با زندگی و آماده کردن افراد برای ایفای مسئولیت‌های مدنی و حفظ ارزش‌های خودشان بیشتر شد.

گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت آموزش و پرورش گفت: این موارد از طریق مراجعه به گزارشات رسمی داخلی و بین‌المللی در این دوره خدمت قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه می‌خواهم یک خبر خوب را برای آموزش و پرورش عرض کنم، عنوان کرد: خوشبختانه با موافقت رئیس‌جمهور ارز مربوط به تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی که یکی از دغدغه‌های اصلی فرهنگیان و سازمان پژوهش کتب درسی بود و نگرانی‌هایی داشتند که به موقع نتوانند نیازهایش را برای سال آینده تامین کنند، با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تامین و برطرف شد. خوشبختانه مشکل کاغذ کتب درسی برطرف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش

      لطفا مشکل کاغذ ' کارت ملی بسیار هوشمند را نیز حل کنید !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج