۹۰۱۴۵۳
۸۱ نظر
۵۰۱۵
۸۱ نظر
۵۰۱۵
پ

روحانی: دولت باید اختیارات لازم را داشته باشد

رئیس جمهوری گفت: مسئولین و مدیران باید با ابتکار جدید بتوانند مشکلاتی که برای ما پیش آمده آن را تبدیل به فرصت کنند و این کار امکان پذیر است.

پایگاه اطلاع رسانی دولت: حسن روحانی عصر امروز چهارشنبه در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی گفت: این جشنواره برای این است که دولت و کارمندان به خلق و خوی و صبر شهید رجایی نزدیک شوند. شهید رجایی و شهید باهنر به عنوان مدیران ارشد خدوم، متواضع پرتلاش ومخلص بودند. هرکجا اخلاص و خدمت در کنار هم قرار بگیرد موجب فخر و افتخار است.

رئیس جمهوری ادامه داد: شرایط امروز کشور توام با سختی و مشکلاتی است که از سوی بدخواهان و دشمنان این ملت به ملت بزرگ ما تحمیل شده است. اما در عین حال در دوران شهید رجایی و شهید باهنر هم شرایط بسیار سختی داشتیم.

روحانی با بیان این که تفاوتهایی بین دوران کنونی و آن دوران وجود دارد، یادآور شد: در آن شرایط که دشمن تجاوز کرده بود به سرزمین ما جنگی را بر ما تحمیل کرده بود و مزدوران و منافقان به جان مردم افتاده بودند و مردم بی‌گناه و مدیران خدوم را به شهادت می‌رساندند. روزهای سختی در زندگی مردم بود و توطئه‌های فراوان یعلیه مردم تحمیل شده بود.

روحانی: دولت باید اختیارات لازم را داشته باشد

وی اضافه کرد: سال ۵۸ سال سختی برای استقرار نظام بود و سال ۵۹ که خدمات این بزرگواران عمدتا در سال ۵۹ و اوایل ۶۰ بود، شرایطی بود که انواع توطئه‌ها از حمله هوایی و تجاوز آمریکا به طبس گرفته تا کودتایی که دشمنان ما طراحی کرده بودند و تا تجاوز عراق به ایران همه در کنار هم قرار گرفته بود. علاوه بر این فاصله و شکافی هم در میان مسئولین اجرایی، مقننه و قضایی آن زمان هم به وجود آمده بود.

روحانی گفت: فاصله ای که بین رئیس جمهور آن زمان با نخست وزیر با وزرا با دولت با دستگاه قضایی با مردم به وجود آمده بود و مشکلات فراوانی را پیش روی مردم قرار داده بود که علیرغم همه این مشکلات مردم مقاومت کردند و صبر پیشه کردند و امام و نظام را تنها نگذاشتند. مردم در جبهه دفاع مقدس حضور پیدا کردند و ما از آن مشکلات عبور کردیم.

وی با بیان این که امروز نوع مشکلات ما متفاوت است، گفت: امروز عمدتا مشکل ما مشکل اقتصادی است البته جنگی که امروز بر ما تحمیل شده است جنگ اقتصادی، روانی و تا حدی سیاسی است. و این جنگ را ما باید با پیروزی و فتح ملت ایران در برابر متجاوزین تمام کنیم.

رئیس جمهوری اظهارداشت: این کار نه تنها شدنی است، بلکه از دیدگاه سابقه تاریخی مردم ما حتمی است. ما می‌توانیم با وحدت و اتحاد و صبر و مقاومت و البته با ابتکارات جدید شاید اداره کشور امروز با سبک و سیاق سالهای قبل کمی متفاوت باشد.

روحانی گفت:‌ نامه‌ای را از وزیر نیرو دریافت کردم که طرحی را برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات و ارتباطات وزارتخانه آش از طریق ویدئو کنفرانس طراحی کرده بو و این کار صرفه‌جویی هایی که در یکسال اخیر به وجود آورده را در این نامه نوشته بود که من آن را ابلاغ کردم که همه وزارتخانه و دستگاه ها از این شیوه استفاده کنند.

مهم این است هزینه‌ها را پایین بیاوریم

وی گفت: مهم است که ما در شرایط فعلی هزینه‌ها را پایین بیاوریم، به خدمت خود نسبت به مردم سرعت ببخشیم. حالا که مردم ما از نظر زندگی و معیشت در فشار هستند لااقل وقتی به یک اداره‌ ای مراجعه می‌کنند با روی گشاده مواجه شوند و این نمی شود مگر اینکه همه ما باور کنیم که خادم مردم هستیم.

رئیس جمهوری افزود: تا این باور در ما به‌وجود نیاید و تا خودمان را رئیس می‌دانیم نمی‌توانیم با مردم با چهره گشاده و متواضعانه برخورد کنیم. ما رئیس نیستیم ما خادم مردم هستیم مردم ما را انتخاب کرده اند و رای داده اند برای اینکه به آنها خدمت کنیم هرچه خدمت ما بالاتر برود مشروعیت ما بالاتر می‌رود و خدای ناکرده هر چه خدمت ما پایین بیاید مشروعیت ما پایین می آید.

روحانی بیان کرد: مردم که به ما رای نداده اند که ما چند سال رئیس باشیم و بعد هم با آنها خداحافظی کنیم مردم به ما رای داده اند که خدمات بهتری را به آنها ارائه کنیم. مردم انتظار دارند در هر انتخاباتی که شرکت می‌کنند شاهد شرایط بهتر و خدمت آسان‌تر برای آنها باشد وگرنه مردم برای چه با این همه سختی ها پای صندوق رای بیایند و حالا هر انتخاباتی که هست، مجلس باشد شوراها و یا خبرگان باشد برای این است که افراد سالم‌تر، قوی‌تر .و بهتر با هنر بیشتر و با امید بیشتر بیایند.

دولت باید در صحنه مدیریت اختیارات لازم را داشته باشد

رئیس جمهوری گفت: دولت اگر قدرتمند نباشد، مردم زندگی خوشی را تجربه نخواهند داشت. قدرت و توان دولت به معنای آن است که دولت بتواند در صحنه سخت مدیریت اختیارات لازم را داشته باشد و گرنه کسی که اختیار ندارد چه مسئولیتی می خواهید. مسئولیت ها منطبق با اختیارات است.

روحانی تاکید کرد: دولت باید صاحب قدرت و اختیار داشته باشد. این به معنی دیکتاتوری و خود رایی نیست. این به معنی این است که تمام دستگاه‌ها باید دولت را حمایت کنند چند روز پیش که خدمت مقام معظم رهبری بودیم بر همین نکته تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه در میدان اکنون بار بر دوش دولت است وهمه باید دولت را کمک کنند،افزود: دستگاه نظارتی در کشور دچار خطا شده است و ان شاء الله به دست مسئولان ارشد دستگاه‌های نظارتی اصلاح شود.

رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: امام علی(ع) می فرماید من را با نظارت، خیرخواهی و نصحیت خودتان کمک کنید اما نصحیت و انتقاد و سخن و حرفی که خالی از فریب باشد خالی از خیانت باشد. برخی انتقاد و نصحیت می کنند می‌خواهند در قالب نصحیت و انتقاد نیش بزنند و تخریب بکنند. اصل انتقاد و نصحیت و اصل نظارت باید موجب کمک بشود.شما بیایید نصحیت کنید دلسوزی کنید. نقد کنید پییشنهاد بدهید. اما خالصانه که خالی از فریب باشد.

نظارت به معنی دخالت نیست

وی با بیان این که دستگاه‌های نظارتی باید موجب کمک به دولت باشند، تصریح کرد:دستگاه نظارت به معنای دخالت نیست بزرگترین ضربه به نظام کشور اشتباه دخالت و نظارت است.اگر روزی به جای نظارت دخالت آمد، ضرر آن را مردم می بینند.

روحانی خاطرنشان کرد: وقتی دخالت زیاد شد مدیر کار نمی کند. مدیر می ایستد و به قول نظامی ها کپ می‌کند.نظارت برای این نیست که مانع و سرعت گیر درست کنیم. نظارت برای این نیست که دل مدیر را بلرزانیم. نظارت برای کمک است.دستگاه های نظارتی باید به دولت کمک کنند.

وی گفت: اگر ما فکر اساسی برای آن نکنیم البته من از روز اول این حرف ها را نگفتم وقتی دارم این حرف ها می گویم که از عمر دولت دوسال بیشتر نمانده است. اگر سال اول می گفتم می‌گفتند آنها می خواهند که نظارت برسرشان نباشد. من دارم می گویم که هرکس در این کشور رئیس جمهور باشد، هر فردی در این کشور وزیر، معاون و مدیر باشد اگر دستگاه نظارتی در کار آن مداخله کند آن دولت ناموفق است و به جایی نمی‌رسد و تمام مدیران ابتکارات و خلاقیت را کنار می گذارند. این گونه نمی شود کار کرد ما به جایی نمی‌رسیم.

با دخالت دیگران دستگاه اجرایی نمی تواند به مقصد برسد

روحانی گفت: من از مقامات ارشد دستگاه های نظارتی خواهش می کنم مقداری تجدید نظر کنند. از مجلس شورای اسلامی می خواهم در مقررات و قوانین ما تجدید نظرکنند. نباید بگذاریم فسادی رخ دهد. نباید بگذاریم نظارت تعطیل شود اما خواهش من این است که دخالت تعطیل شود، با دخالت دیگران دستگاه اجرایی نمی تواند به مقصد و مقصود خود برسد. در بیان اظهار نظرشان آزادند میتوانند اظهار نظر کنند.روزنامه ها آزادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه مقامات نیتشون رو خدمت به مردم اعلام میکنند

      پاسخ ها

      • مهربانی

        منظورش اینه میخواهیم مذاکره کنیم کسی دخالت نکنه

      • بدون نام

        اختیار نداری پس وعده الکی نده

      • AAAAAAAAAAA

        عروس نمی تواند برقصد میگوید زمین کج است
        روحانی تو اصلا مال این حرف ها نیستی
        تو شهامت و جسارت احمدی نژاد را داشتی وضع این نبود
        تو برو‌مسجد و فقط‌نوحه بخوان همین.

    • منتظر

      خدا ان شاءالله اگه نیتت پاک نباشه نابودت کنه ما که دیگه نمیدونم راست چیه دروغ چیه!!!

    • بدون نام

      مردم میدونن رئیس جمهور اختیاری نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم غلط کردن با تو

      • بدون نام

        طرف اعصاب ، مصاب نداره

      • بدون نام

        اگ اختيار نداره خب مثل اعلام كنه و استعفا بده. حتما داره جيبش رو پر پول ميكنه ديگ.

    • بدون نام

      بازم نزدیک انتخابات شده و ....!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟

    • حمیدچگینی

      این همه اختیارمگه توبرجام بالاتربن اختباررانداشتید نتیجه چی شدشما عرضه نداری لطفا بروکنار

    • فرشته

      بسته تا همین جا هم به قول خودت قدرت نداشتی مردم رو بدبخت کردی، ضربه ای که به کشور و مردم زدی هیچوقت جبران نمیشه، ای کاش مسئولانه و مثل آقایان شهید رجایی و باهنر خالصانه برای کشور و مردم در این چند سال گذشته قدم برمی‌داشتی ولی متاسفانه همیشه چشمت به دست آمریکا و اروپا بود، مطمئن باش تقاص دل سوخته ی مردم رو خیلی بد پس میدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه اختيار نداشتي و اينجوري فاتحه مملكت رو خوندي.اگه اختيار ميداشتي كه تا حالا نسلمون منقرض ميشد.

    • سعید

      جمع کن جناب شیخ
      بعد ۶سال هنوز دست از نق زدن بر نداشتی
      هر کاری دلت خواسته کردی
      هر توافقی خواستی کردی
      اگه میخای بری بشینی تو آغوش ترامپ برو ولی بعداز تموم شدن ریاستت

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      اختیار دیگری مانده کلیدساز!؟

    • بدون نام

      اختیار نداری روزگار مردم سباه کردی اختیار دار باشی که همرو نابود میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گناه بزرگ نتوانی بمانی مرد غیرت راست بگو نمیتونم ولی باید سال دوم بگی نه آخر دوره

    • بدون نام

      برای خر کردن طرفدارانت حرف خوبیه ولی دیگه حنات رنگی نداره. باید گفت تا دولت عرضه بالا نداشته باشد مردم مرفه نخواهند بود.

    • فرهاد

      تو این مملکت نفوذ شریعتی و کیهان از دولت و ریس جمهور بیشتر است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه حرف چرتي

    • بدون نام

      درست میفرمایند آقای روحانی وقتی میدانی نمی گذارند یا نمی توانی کنار رفتن کل غیرت است مردانگی بیشتر ملت در عذاب فقرند

    • خودی

      بازم حرف زدی.من حاضرم قسم بخورم که اگه تمام اختیارات کشور رو به تو روحانی بدن بازم همین آشه و همین کاسه!

    • بدون نام

      به به ،به ادبیات قدیمی را برای این که ناتوانی خودتان را سرپوش قرار دهید بازگشتید
      خیلی پرو هستید به قران
      تا قبل سال ۹۷ همه کاره و خوب بودین و قدرت بالا ولی الان به خاطر سو مدیریت خودتان شدین هیچ کاره؟
      ان هم این زمان که سران قوا دارید و مجلسی که باید نظارت بر شما باشد را هم دور می زنی؟

    • بدون نام

      آقای روحانی مردم از شما توقع دارن که اونا را امین بدونی و تمام مشکلات و ریز و درشت را بی پرده بهشون بگی . تمام کسانی که منصوب شده و کارشکنی و نافرمانی میکنن را با ذکر اسم و فامیل و مقام و منصب نام ببر . همه کسانی که در کار دولت کارشکنی میکنن را نام ببر . ریال به ریال درامد کشور را بگو و بگو چقدر از بودجه در اختیار دولت است . برای مردم دقیق بگو بودجه صرف کجا میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر ادعاش راست بود، همه اینها رو که میگی گفته بود! داره فیلم بازی میکنه ببم جان!

    • غلام

      خودت درمجلس وارگانهای تصمیم سازی وگیری از اول انقلاب تا اکنون حضور داشته اید قانون اساسی را خودتان تصویب کردید این فرارهای رو به جلو یعنی چه

    • منجی

      صحبت هایت بوی دیکتاتوری میدهد حسن جان

    • عليم شباهنگ

      رييس محترم جمهور اقاى روحانى اختيارات بالا را باد نمى آورد از اقاى نوبخت بخواهيد در حهت اختيارات بالا و كسب قدرت زياد براى جنابعالى تدابيرش را بكاربگيرد

    • بدون نام

      روز اول انتخابات بگین همینو وقت نخرید

    • بدون نام

      خدا ازت نگذره حسن! از زمان احمدی نژاد دروغ شده نقل و نبات! در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته!!؟؟

    • بدون نام

      اون اندازه قدرت داشتی این بدبختی راآوردی برو اقای کلیدساز

    • بدون نام

      قدرت نداره اينه وضعيت ملت قدرت داره بشه چه شود

    • بدون نام

      خواهشن به حاشیه نرو

    • بدون نام

      خداوند به دروغ گو برکت نمی دهدددددد

    • بدون نام

      تو که میدونستی اختیاراتت چی هست پس برای چی این همه وعده دادی؟

    • علی

      بسه شیرمادرت....این همه اختیار داشتی ما رو به این روز انداختی ....حالا بیشتر بهت بدن که بیشتر بدبختمون کنی؟ ؟؟؟
      ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان

    • ن

      کاری کن مردم قدرتمند بشن.

    • بدون نام

      مَرد حسابی،شما قبل از ریاست جمهوری 34سال در بالاترین مناصب دولتی تا دبیر شورای امنیت ملی حضور داشتید،از اختیارات ریس جمهور خبر نداشتید؟!چرا کاندید شدید؟چرا وعده و امید دادید،حالا که به آخر خط رسیدید و نتوانستید کاری کنید از این حرفها میزنید،شما که زبان دنیا و دیپلماسی را بلدبودید پس چی شد؟!شما حقوق دانید پس چرا در برجام سرتان کلاه گذاشتند؟و....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم عجب انتظاراتى از اين جماعت دارى !!

      • بدون نام

        ایول ..خوب گفتی...

    • بدون نام

      میتونی یک کار مفیدتو بگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كار مفيدش اينه : على بركت الله

    • مهسا رضایی

      مثل دولت خودت که مردم از هزار سال قبل بدبخت تر فقیرتر گرسنه تر هستن

    • مهدی

      تمام معضلات از نبود نظارت و سرقفلی قدرت است.که حذف کردید.و توقع دارید امور بگذرد.
      هرکه در جریانی گزینش شد که مختار نیست.
      امور کشور فلج نیست. بلکه پنچر است.و کسی آن را تعویض و یا تعمیر نمی کند.
      متاسفانه مخلصین هم اسیر هستند.و جریانات سلطه گر آنها را هم بی تاثیر میکند.
      اگر شناخت و تحلیلی از امور کشور داشتید.هرگز به بن بست های مکرر دچار نمی شدید.
      زمینه را برای فرصت طلبان مهیا کردید.
      روحانیت نیاز واقعی اجتماعی است و هیچ کس که دانای داشته باشد منکر آن نیست.
      اما شما مهیای مسئولیت بودید؟
      امروز را به فردا ختم کردن هنر نیست.
      بگذارید.استقلال عملیاتی.و ازادی با حرمت و اسلام را
      در درون باور و عمل افراد متجلی کنید.
      آن زمان است که کسی که منادی بشریت است
      یاور و از نتیجه این ساختار الهی رضایتمندی را
      عملیاتی می کند.
      رو به آرمان حسین ابن علی (ع)کنید.
      واگر نمی توانید آن را محقق کنید .بدانید صرفا با معصومیت امکان پذیر است.
      مهم این است که اهداف و پیروزی ها سر لوحه
      کسانی باشد که قصد سرفرازی ملت و سعادت آنها را مد نظر داشته باشد.و این ممکن نیست مگر با نصرت الهی.
      اگر فوج ها را دیدید .آن زمان نصرت الهی است . آنرا قدر دانسته و متعهد باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته كه امروز را به فردا ختم کردن هنر نیست
        منتها عنايت داشته باشيد كه اين امروز را به فردا ختم كردن در تار و پود همه ما ريشه دوانده و جزء لايتجزاى فرهنگ ما است
        به قول فردوسى: چو فردا شود فكر فردا كنيم !

    • متین

      بازم تیتر معنا دار!!
      جناب روحانی در دولت های قبل اگر فساد تک و توک پیدا میشد اونم بین رده های بالا به لطف ولنگ و باری دولت شما فساد به پایین ترین رده های مدیریتی رسید حالا که قاطع جلوی دزدی گرفته میشه تقاضای شما بیخوده!
      دستگاههای نظارتی هم برای جیب خودشون کار نمی کنن!

    • بدون نام

      خوب اختیار نداری کشور نابود کردی اگر اختیار داشتی چیکار میکردی

    • بدون نام

      اگر اختیار نداری چگونه سیف ها را بر این ملت تحمیل کردی یادتان هست در تمجید از سیف گفتی نام دکتر سیف در تاریخ ایران جاودانه خواهد ماند . !!

      اختیار بالانر از این که دزدان را اشراف بداری ؟!!

    • بدون نام

      مگز قراره به جایی برسیم ؟؟ هنوز اندر خم نیم کوچه ایم .

    • بدون نام

      حالاخوبه که دستگاهی هست که نظارت میکندوضع مردم این است اگرنبودچی میشد..دولت شمااگرواقعادلسوزمردمه نرخ هاراکنترل کندوثابت نگه داردکه لحظه ای هرنرخی درحال تغییرروبه بالاست وهرکسبه ای یک نرخ دا د

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون یکی از کلاش ترین آدم هایی است که به عمرم دیدم!
        و تا یک ضرر بزرگ به ما نزنه دست از سرما برنمی داره!

    • بدون نام

      6 ساله با ملت بازی میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ملت را شناخته

    • بدون نام

      جان خودت دست بردار شیخ ،یه بار اختیارات بهت واگذار شدتمام زحمات 40 ساله هدر رفت و هیچ چیزی نصیب ما نشدهیچی غربیها خیلی پر را فراتر گذاشتند امتیاز که ندارند هیچی پروار شدند ما که میدونیم منظور ت از اختیارات دوباره مذاکره با کدخداست که یه بار کلاه گشاد گذاشت سرت ،من نمیدونم خیلی ساده ای یا تو خط اونا کار میکنی ،شیخ یه نصیحت را بپذیر بذار مردم رو درد خودشون باشند دوباره نمک رو زخمشون نپاش ،ماشاءالله اونقدر اختیارات داری که حتی فوتبال را هم به لجن کشیدی. . علی برکت الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم برای مردم ایران که با تو میشیم 80 میلیون .

    • بدون نام

      اختیار بیشتر برای اینکه پدر مردمو بیشتر دربیاری

    • بدون نام

      روحانی مخواهد از اختیارات رهبری به نفع خودش باشد

    • عمار

      فقط حرف و حرف و حرف و دیگر هیچ
      بازی سیاسی و فریب مردم بسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه دروغگو توبیشترین اختیارات بین تمام رییس جمهور هاداشتی میخوای چکار کنی؟چه نقشه ای درسرداری چه غلطی کردیم بهت رای دادیم خدایا مارو ببخش

    • AAAAAAAAAAA

      بیچاره تمام کاسه کوزه ها سر تو خواهد شکست حقوق کلان ریاست جمهوری را بیخیال شو و برو
      دولت تو‌عاقبت خوبی نخواهد داشت

    • بدون نام

      بالا خره برخورد با یقه سفیدها صدا درآورد

    • بدون نام

      دو دوره به ملت دروغ گفتی و کیف کردی بس نیست ?

    • بدون نام

      دقیقا. چقدر خوب که داری حرف های خوب خوب میزنی کاش چند سال پیش این حرفها را میزدی هر چند که افراطی ها و تندروهای جامعه ما همیشه سنگ اندازی کردن

    • بدون نام

      دولتی که 24 میلیون رأی دارد می تواند درخواست همه پرسی بدهد و از مردم اختیاراتش را بگیرد! با ترسیدن و لرزیدن و التماس کردن به شما اختیار نمی دهند حسن آقا!

    • بدون نام

      کشورو به باغ دادی حالا بعد ۶سال میگی اختیار لازم !!! خب تو که اختیار لازمرو نداشتی مثل یک مرد همون اوایل میرفتی کنار

    • بدون نام

      یاخدا تو اختیارت داری مملکت رو خراب کردی وای به حال ما اگه اختیاراتت بیشتر بشه تازه ایشون به رییسی کنایه زده که چرا با فساد مبارزه میکنید

    • بدون نام

      اقای رییس جمهور دولت باید مقتدر باشد درست میفرمایید اما قدرت واختیار با التماس بدست نمیاید انرا باید با قدرت گرفت

    • هادی

      دیگه چه کاری نکریدی بی خیالم نمیشه. هر کی میاد هر کاری میخواد میکنه آخرش میگن اختیارات کم بود.

    • میم نون الف

      اختیار؟؟؟!!!!
      رئیس جمهور؟؟؟!!!!
      گرفتی ما رو حاجی؟

    • حسن

      هیچ دولتی از زمان جنک تا حالا مردم اینقدر فشار نداشتند ولی در دوره شما مردم در فشار هستند این فشار ده درصد مال تحریم است 90درصد نا کار آمدی دولت شماست آقای مشهد حسن چون کارخانها ومغازه ها خود قیمت گذاری میکند هر چند برابر دلشان بخواهد میگذارد چون کسی نیست نظارت بکند

    • mobin

      معلوم نیس باز میخواد چه گندی بزنه

    • غ م م

      بی مروتها چرا مطالب منو اعلام نمی کنید.

    • بدون نام

      سخن دكتر روحانى كاملا درسته
      درود بر ايشون و دولت تدبير و اميد ايشون
      مردمى كه برن راى بدن بايد زير سايه عنايات دكتر و اعوان و انصار دكتر رسما به .. خوردن بيفتند
      دكتر با همين فرمون برو جلو
      دمت گرم

    • بدون نام

      کار بر 3:16 خیلی بی ادب تشریف دارند. خودتون غلط کردید

    • بدون نام

      رئیس جمهور حتی نتوست از فیلترینگ یه برنامه ساده جلوگیری کنه دیگه چه انتظاری ازش داشتید؟

    • بدون نام

      سناریو تکراری...آخر همه دولتها...ما اختیاری نداریم...

    • بدون نام

      اگر يادتان باشد چندين ماه پيش معاون اول اقاى روحانى از نداشتن اختيارات شديدا سخنورى ميكردند فرموده بودند حتى نميتوانم منشى خودم را عوض كنم. حالا
      ............ .............

    • بدون نام

      سلام نه اخیارنداشتی تورم اقتصادی راصدبرابرکنی حال دنبال اختیاری که هزاربرابرش کنی یااینکه اختیار می خواهی بری توکاخ سفید بنشینی

    • رضا

      خوبه اختيار نداشتي و اينجوري فاتحه مملكت رو خوندي.اگه اختيار ميداشتي كه تا حالا نسلمون منقرض ميشد.

    • کرمانشاه

      اختیار نداشتی باید اینو زودتر میگفتی نه اینکه الان!!؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج