۹۰۲۱۹۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گارمین از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد

گارمین فنیکس ۶، گارمین فنیکس ۶X و گارمین فنیکس ۶S از اعضای این خانواده هستند. قرار است این محصولات با نمایشگر بزرگ تر، باتری بادوام‌تر و ویژگی‌های جدید برای ورزشکاران به بازار عرضه شوند.

دیجیتو: گارمین فنیکس ۶، گارمین فنیکس ۶X و گارمین فنیکس ۶S از اعضای این خانواده هستند. قرار است این محصولات با نمایشگر بزرگ تر، باتری بادوام تر و ویژگی های جدید برای ورزشکاران به بازار عرضه شوند.

گارمین از  ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد

ساعت های هوشمند گارمین فنیکس 6، 6X و 6S به ترتیب از نمایشگر 1.3، 1.4 و 1.2 اینچی برخوردارند. می توان این ساعت ها را با صفحه یاقوتی سفارش داد که در این صورت خیال کاربر از مقاومت بالای ساعت در برابر خط و خش راحت خواهد شد.

خانواده ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 از قابلیت GPS، سنسور ضربان قلب، ضدآب بودن و اطلاع از حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 max) برخوردارند. همچنین توانایی اندازه گیری استرس و کیفیت خواب را دارند. کاربر می تواند به کمک ویژگی Body Battery با توجه به توانایی بدن خود شدت تمرین را تنظیم کند.

قابلیت جدیدی به نام Power Manager برای کنترل بهتر مصرف باتری در ساعت هوشمند فنیکس 6 قرار داده شده و کاربر می تواند با غیرفعال کردن سنسورها و دستکاری تنظیمات ساعت عمر باتری آن را افزایش دهد. می توان به وسیله Garmin Pay پرداخت ها را به آسانی انجام داد و اعلانات، تماس ها و پیام های کوتاه را روی ساعت دید.

سازنده برای دوندگان ویژگی جدید PacePro را در نظر گرفته که می توان به کمک آن مستقیماً از روی ساعت هوشمند پیش از دویدن برنامه ریزی کرد و حین دویدن از راهنمایی های آن برای بهتر دویدن بهره جست.

کاربر می تواند با نگاه کردن به نمایشگر ساعت هوشمند فنیکس 6 از سرعت هدف‌گذاری شده، سرعت دویدن کنونی، فاصله تا مقصد و مدت زمان دویدن خود باخبر شود. ویژگی ClimbPro نیز مخصوص کوهنوردان طراحی شده تا هنگام صعود آگاهی بهتری از محیط اطراف خود داشته باشند.

از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فنیکس 6 می توان به بهره مندی از نقشه های TopoActive Europe و اطلاعات بیش از 2000 پیست اسکی و 41000 زمین گلف اشاره کرد. همچنین می توان تا 2 هزار آهنگ را روی ساعت ذخیره کرد. قابلیت سینک کردن پلی لیست دلخواه از سرویس های موزیک نیز وجود دارد.

خانواده فنیکس 6 به قیمت 599.99 دلار برای مدل پایه به بازار عرضه شده است. خریدار می تواند با پرداخت پول بیشتر مدل Sapphire Edition را سفارش دهد که متریال باکیفیت تری در آن به کار رفته و از صفحه ضدخش یاقوتی بهره می برد.

یک مدل ویژه نیز به نام گارمین 6X Pro Solar معرفی شده که از قابلیت شارژ خورشیدی بهره می برد. یک لنز نامرئی خورشیدی روی صفحه ساعت را پوشانده و با تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریکی عمر باتری را تا سه روز افزایش می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج