۹۰۲۳۸۰
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

دلیل نارضایتی کاربران اینترنتی اعلام شد

وضعیت کیفیت شبکه زیرساخت و خسارتی که به دلیل قطعی به اپراتور‌ها می‌دهد، کاملاً مشخص است و سامانه اندازه‌گیری کیفی شبکه ارتباطات زیرساخت نیز بسیار موثر بود و باعث ثبات شبکه شده است.

خبرگزاری ایسنا: محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه سنجش شاخص‌های کیفیت شبکه ملی اطلاعات (فرادید)، با اشاره به تاثیر فیلترشکن‌ها بر کیفیت شبکه اینترنت بیان کرد: میان شاخص‌های کیفی شبکه و تجربه کاربران فاصله عمیقی وجود دارد.

دلیل نارضایتی کاربران اینترنتی اعلام شد

وی ادامه داد: وقتی به لحاظ فنی شاخص‌های شبکه را نگاه می‌کنیم، سنجه‌های شبکه نشان می‌دهد که شبکه در وضعیت مناسبی قرار دارد، اما وقتی شکایت‌های مردم همان QoE یا تجربه کاربران است را می‌بینیم و از تحلیل تماس‌هایشان در کال‌سنترها و سامانه ۱۹۵ متوجه می‌شویم که تعداد زیادی از مردم به دلیل این‌که از ابزارهای دور زدن فیلترینگ استفاده می‌کنند و کیفیت آن‌ها نامناسب است، از وضعیت شبکه شکایت دارند، زیرا موضوع فیلترینگ اثر جدی بر کیفیت شبکه گذاشته و نارضایتی کاربران را موجب شده که باید برای آن فکری کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که راه‌اندازی سامانه کیفیت شبکه در حوزه زیرساخت چه تاثیری بر بهبود خدمات آن‌ها داشته، اظهار کرد: وضعیت کیفیت شبکه زیرساخت و خسارتی که به دلیل قطعی به اپراتورها می‌دهد، کاملاً مشخص است و سامانه اندازه‌گیری کیفی شبکه ارتباطات زیرساخت نیز بسیار موثر بود و باعث ثبات شبکه شده است و اگر آن اقدام موثر نبود ،هم اکنون برای بهبود شبکه دسترسی این سامانه را راه‌اندازی نمی‌کردیم.

آذری‌جهرمی ادامه داد: این‌که کاربر این سامانه قرار است مردم باشند که شاید اصطلاحات تخصصی برایشان مناسب نباشد، حرف درستی است که بعد از رونمایی سامانه به صورت عمومی شاهد خواهید بود که شاخص‌ها برای کاربر نهایی به صورت رضایت و عدم رضایت نشان داده می‌شود.

او همچنین در پاسخ به این سوال که وضعیت بررسی اپراتورهای ثابت و سیار در این سامانه چگونه است، گفت: هر یک از اپراتورها برای کاربری‌های مختلفی مناسبند. برای مثال اگر می‌خواهید بازی کنید، استفاده از سرویس‌های سیمی بهتر است و یا برای دانلود، اپراتورهای سیار بهتر هستند. در این سامانه، ابزارها بنا به نیاز کاربران تنظیم شده است و آن‌ها می‌توانند اطلاعات را ببینند و بر اساس آن اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیر دروغگو

    • بدون نام

      چرت و پرت حلاوت نکن من فیلتر شکن هم ندارم ولی اصلا کیفیت نداره و فقط دارید پول زور میگیرید

    • بدون نام

      من قبلا هم فیلتر شکن استفاده میکردم ولی سرعت خوب بود

    • پرویزی

      برو خودتو غول بزن! تو که تخصص نداری از تخصص دم نزن و صحبت نکن! اولاً فیلترشکن اون تأثیری را که تو گفتی نداره ثانیاً بطور دائم کسی از فیلترشکن استفاده نمی کنی

    • بدون نام

      طبق معمول دوباره مردم مقصرن

    • بدون نام

      فرقی نمیکنه با فیلتر شکن و بدون فیلتر شکن

    • بدون نام

      هزاره سوم و اونوقت وزیر ارتباطات میگه فیلتر شکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج