adexo3
۹۰۳۱۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمال ایران بارانی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال قوع گرد و خاک در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور طی دو روز آینده، از بارانی شدن استان‌ها در نوار شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال قوع گرد و خاک در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور طی دو روز آینده، از بارانی شدن استان‌ها در نوار شمالی کشور خبر داد.

احد وظیفه اعلام کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (دوشنبه ۱۱ شهریور)، برای استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران و برای شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا و پس‌فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ شهریور)، مجدداً با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران خواهیم داشت، گفت: شدت این بارش‌ها در استان گیلان خواهد بود. همچنین در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران، قزوین، البرز و سمنان نیز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز پنجشنبه (۱۴ شهریور) برای سواحل دریای خزر و برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، طی دو روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند موجب ریزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین تاکید کرد: امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ شهریور)، در جنوب غرب کشور به سبب وزش باد شدید، گرد و خاک دور از انتظار نیست. گفتنی است که فردا و پس‌فردا ( ۱۲ و ۱۳ شهریور)، شمال و مرکز خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت دو روز آینده گفت: فردا (سه‌شنبه ۱۲ شهریور)، هوای تهران کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و احتمال وزش باد شدید خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه به ۳۳ درجه سانتیگراد و در پایین ترین نقطه به ۲۶ درجه سانتی‌گراد برسد، همچنین پس‌فردا (چهارشنبه ۱۳ شهریور)، هوای تهران کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج