۹۰۳۸۵۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

دلالان برای انتخابات مجلس کاغذ را احتکار کردند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بخشی از فرصت احتکاری کاغذ در مهر ماه و با افزایش قیمت قابل توجه کاغذ‌های مورد نیاز در تولید نوشت افزار و بخشی هم در نیاز هر دوره از انتخابات مجلس به کاغذ صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارشاد در ارتباط با واردات کاغذ و حجم کاغذ وارداتی گزارش هایی را به مجلس ارائه کردند که این حجم نه تنها جوابگوی نیاز امسال ماست بلکه نیاز سال آینده را هم پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به کمبود کاغذ در کشور عنوان کرد: کمبود کاغذ در حدی بود که بخشی از روزنامه ها چاپ نشدند و حتی روزنامه های شهرستان ها نیز تعطیل و یا مجبور به چاپ در کاغذهای غیرروزنامه ای و یا کاهش شدید تیراژ شدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعاریف و گزارشات نشان می دهد که حجم قابل توجهی از کاغذ، به کشور وارد و حجم قابل توجهی هم در داخل کشور تولید شده و احتکار صورت گرفته است.

پژمانفر با اشاره به اینکه هدف احتکار فرصت طلبی و استفاده و بهره برداری است گفت: بخشی از این فرصت احتکاری در مهر ماه و با افزایش قیمت قابل توجه کاغذهای مورد نیاز در تولید نوشت افزار صورت می گیرد و بخشی هم در نیاز هر دوره از انتخابات مجلس به کاغذ است که در آن مقطع، افرادی با عجله وارد این گود می شوند و مجبورند در قیمت های بی حساب و کتاب، کاغذ را تهیه کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کاغذ تاریخ مصرف ندارد عده ای نسبت به کسب سود احتمالی، احتکار می کنند و بازار را تشنه نگه می دارند.

وی از اقدام دولت برای تخصیص ارز نیمایی به لوازم التحریر سخن گفت و افزود: جالب اینکه کاغذها با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی وارد شده و امروز با ارز نیمایی یعنی دو برابر قیمت واردات کاغذ می خواهیم به دانش آموزان لطف کرده و دفتر و کتاب آنها را تهیه نمائیم.

این نماینده مجلس با تأکید بر لزوم پاسخگویی دستگاه های اجرایی نسبت به این قضیه مطرح کرد: سوال اینجاست کاغذهایی که با ارز 4200 تومانی وارد شده الان کجاست و به دست چه کسانی رسیده است؟

پژمانفر همچنین با تأکید بر اینکه دستگاه های نظارتی باید ورود کنند گفت: ما نیز در حال پیگیری قانونی این موضوع هستیم و از آن عبور نخواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتر ، باید پوست کاندیدا رو بکنند که میلیون ها پوستر چاپ نکنند بزنند به در و دیوار

    • بدون نام

      همه چیز این مملکت بی تدبیره انگشت رو هر چی میزاری دلالی شده معلوم نیست دولت و بازرسی و تعزیرات و اصناف چی کار میکنن!!!! بعد آقای کهنه بخت هم میگه باد کالا رو ارزون نکرده که!!!!!!!

    • ای خدا

      ملت بخاطر کمبود کاغذ هم متحمل گرانی زیاد وسایل التحریر برای فرزندان میشوند وهم صبر وشکیبایی میکنند پس لطفا به نمایندها اجازه ندهید برای تبلیغات اسراف کنند وکاغذ ملت رابرای چاپ عکس ووو کنند

    • ای خدا

      ملت بخاطر کمبود کاغذ هم متحمل گرانی زیاد وسایل التحریر برای فرزندان میشوند وهم صبر وشکیبایی میکنند پس لطفا به نمایندها اجازه ندهید برای تبلیغات اسراف کنند وکاغذ ملت رابرای چاپ عکس ووو کنند

    • بدون نام

      درزمان تبلیغات انتخاباتی معلوم خواهد شد که دلالان چه کسانی بوده وبنفع کدام طیف سیاسی کاغذ ها را نگهداری کرده اند ...!!!!!

    • حیدر

      باید تبلیغات کاغذی ممنوع بشه و فقط از طریق رسانها و تلویزیون معرفی بشن تا هم باند بازی نشه هم کاغذ حروم نشه

    • عجب دنیایی

      جناب اقای ریئس عزیز یه ارگانی رو درست کنید فقط دلال های جامعه رو جمع کنه همه جا دلال هست ابن چه وضعی

    • سامی

      دست همونایی که باید باشه هستش
      گوشت و کاغذ و دارو و فلان و بهمان همش دست یه عده مسعول انقلابی و با کفایته که انقلاب و تصرف کردن و مردم و بدبخت

      پاسخ ها

      • ی

        مگه این دلالان از خدا بی خبر 'کاغذ نمیدانند '' انتخوابات ''' پر شور آینده صددرصد به صورت الکترونیکی بر گذار خواهد شد و نیاز به انواع و اقسام کاغذ نیست'!

    • عبدالرحمن

      دلالان یا همان نمایندگان ؟

    • بدون نام

      این هم اطلاع تمامی نهادهاهایی که وظیفه دارند باید وارد شوندقدیما به تمام سه قوه میگفتند دولت حالا اگه یه کار خوبی انجام شد میگند این قوه خوب کار میکنه ولی برای همکاری یا تخریب بجز کارشکنی همه چیز تقصیره دولته آخه ما چقدر احساسی وفراموشکاریم وای بر ما!!!

    • بدون نام

      خدایی خودتون هم نمیدونید دارید چه غلطی میکنید دلار ۴۲۰۰از بیت المال دادید حالا برای مردم با چند برابر جنس رومیخرید شما ها دیگه کی هستید آدم دوست داره از دست شماها سرش رو بکوبه دیوار

    • ناشناس

      شک نکن دسته یه مافیای دیگه در کاره..... واله ما هر جا رو که نگاه می‌کنیم جز اختلاس و دزدیدی.و.... چیزی نمی‌بینیم

    • حسن

      این هزینه کاغذ را به صدا سیما بدهند تا کاندیداها خودشان و اهدافشان را معرفی بکنند کاندیدایی که آن همه عکس پوستر وغیره استفاده میکند مسلم است که دلالان سو استفاده میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج