۹۰۵۳۲۴
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی عنوان کرد

اعمال افزایش ۲۹درصدی شهریه‌ی مهد‌های کودک

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه شهریه ۲۹ درصدی مهد‌های کودک اعمال شده است گفت: با مهد‌هایی که بیش از مبلغ اعلام شده شهریه را افزایش دهند برخورد می‌شود.

خبرگزاری مهر: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه شهریه ۲۹ درصدی مهد‌های کودک اعمال شده است گفت: با مهد‌هایی که بیش از مبلغ اعلام شده شهریه را افزایش دهند برخورد می‌شود.

اعمال افزایش ۲۹درصدی شهریه‌ی مهد‌های کودک

حبیب الله مسعودی فرید گفت:نامه مربوط به افزایش شهریه مهدهای کودک خرداد ماه به مهدهای کودک ارسال شد و در براساس مصوبه کارگروه تعیین درصد افزایش شهریه، قرار شد از ۱۰ تیرماه افزایش ۲۹ درصدی اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز تعداد زیادی از مهدهای کودک افزایش ها را اجرایی کردند و فقط تعداد محدودی افزایش شهریه را مهرماه اجرایی می کنند که آن هم به دلخواهشان بوده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه حقوق پرسنل مهدهای کودک از ابتدای فروردین ماه افزایش یافته است، تاکید کرد:با توجه به تورم ۴۰ درصدی برخی انتظار داشتند افزایش ها بیش از این باشد اما به منظور رعایت حال خانواده ها و اینکه تحت فشار نباشند امسال ۲۹ درصد شهریه ها رشد داشت.

وی اظهار داشت: مبلغ افزایش شهریه مشخص است و هیچ مهدی اجازه ندارد بیش از این میزان از والدین شهریه دریافت کند و در صورت مشاهده این موارد با مهد متخلف به شدت برخورد می شود.

به گفته فرید، سامانه ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ آماده دریافت شکایات خانواده هاست و اطمینان داشته باشند که به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی اگر یک تیتر بزنید و بگید مثلا فلان کالا یا فلان چیز ارزان شده ،ملت حتما میگویند یا دروغه یا معجزه شده ویا طرف مقابل شاید عقلشو از دست داده ،یعنی این افزایش قیمت که حدودا ۲۵سال هست که ادامه دارد تهش کجاست؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج