adexo3
۹۰۶۱۰۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فروش دارو در داروخانه‌های اینترنتی ممنوع است

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: هرگونه تبلیغ دارو یا فروش دارو در فضای مجازی و حتی داروخانه‌های اینترنتی که مجوز دریافت کرده‌اند ممنوع است.

خبرگزاری فارس: کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در خصوص فروش دارو در داورخانه‌های اینترنتی توضیح داد: طبق آئین‌نامه سازمان غذا و دارو صرفا داروخانه‌های حقیقی و فیزیکی می‌توانند سایت داروخانه اینترنتی تاسیس کنند و مجوزهای آن را ازطریق سازمان غذا و دارو یا دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور دریافت کنند.

وی در خصوص حوزه فعالیت داروخانه‌های اینترنتی توضیح داد:‌ این داروخانه‌ها فقط مجاز به ارائه محصولات غیردارویی مانند مکمل‌ها و برخی تجهیزات پزشکی هستند و فروش دارو و حتی داروهای گیاهی در این اماکن ممنوع است.

سخنگوی سازمان غذا و داروبه مردم توصیه کرد: در زمان مراجعه به داروخانه‌های اینترنتی مجوز آنها را مشاهده کنند و همچنین آدرس داروخانه فیزیکی مورد نظر باید در سایت آنها ذکر شده باشد.

جهانپور با اشاره به گسترده بودن فعالیت‌ها در فضای مجازی توضیح داد: رصد داروخانه‌ها و هرگونه فروش دارو در فضای مجازی بر عهده پلیس فتا، سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است که در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع پیگیری شده و از طریق مراجع قضایی رسیدگی می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد:‌ هرگونه تبلیغ دارو یا فروش دارو در فضای مجازی و حتی داروخانه‌های اینترنتی که مجوز دریافت کرده‌اند ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج