۹۰۶۷۱۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

غرق شدن ۳ ایذه‌ای در آب کارون

بخشدار سوسن گفت: ۳ جوان ایذه‌ای که در رود کارون در بخش سوسن شهرستان ایذه در حال شنا بودند که در آب غرق شدند که در پی انجام عملیات امدادی ۲ نفر از آن‌ها به زندگی بازگشتند و یک نفر جان داد.

خبرگزاری فارس: محمد سعید الماسی ظهر امروز در گفت‌و‌گو اظهار کرد: پیش از ظهر امروز ۳ جوان که برای آب‌تنی به به رود کارون در بخش سوسن رفته بودند در آب غرق شدند و با تلاش‌های صورت گرفته پس از وقوع حادثه از آب خارج شدند.

وی افزود: با تلاش‌های نیروهای امدادی حاضر در محل، کار احیای آنها صورت گرفت که با تلاش‌های صورت گرفته کار احیای ۲ نفر از آنها در محل با موفقیت انجام شد ولی تلاش‌ها برای بازگشت به زندگی نفر سوم بی‌نتیجه ماند و این جوان پس از انتقال به درمانگاه بخش سوسن با تلاش های پزشکان پس از چند دقیقه به زندگی بازگشت اما باز هم علائم حیاتی را از دست داد و متأسفانه جان داد.

بخشدار سوسن با بیان اینکه متاسفانه عدم توجه به علائم و اخطارهای موجود در محل در مورد خطرناک بودن شنا در برخی از مناطق دشت سوسن باز هم شاهد وقوع حوادث در پی این بی‌توجهی هستیم ادامه داد: روز گذشته نیز در محل حادثه امروز یک جوان ۲۹ ساله به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در آب غرق شد و جان خود را از دست داد.

الماسی بیان کرد: با توجه به قرار داشتن بخش سوسن در پایین دست سد کارون ۳ و بالا آمدن آب در زمان‌های مختلف در پی باز شدن دریچه‌های سد و همچنین متفاوت بودن عمق و کف رود کارون در نواحی مختلف این بخش، همواره شاهد وقوع حوادث ناگواری برای افرادی که برای شنا به این محل سفر می‌کنند هستیم و انتظار می‌رود تمام افرادی که قصد سفر به سوسن و تفریح در کنار رود کارون را دارند از نزدیک شدن و شنا در آن جدا پرهیز کنند.

وی در پایان عنوان کرد: این ۳ نفر توسط نیروهای اورژانس جهت ادامه روند درمانی و رسیدگی بیشتر به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی

      '''''تمامی این غرق شدنها کمی مشکوک به نظر میرسد !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج