جاباما
۹۰۶۸۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آنتونیو باندراس، بازیگر فیلم جدید پدرو آلمودوار

فیلم سینمایی «درد و افتخار» به کارگردانی پدرو آلمودوار اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را چهارم ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

خبرآنلاین: فیلم سینمایی «درد و افتخار» به کارگردانی پدرو آلمودوار اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را چهارم ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

آنتونیو باندراس، بازیگر فیلم جدید پدرو آلمودوار

فیلم سینمایی «درد و افتخار» به کارگردانی پدرو آلمودوار اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را چهارم ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

آنتونیو باندراس بازیگر مطرح سینمای جهان که در آثار مطرحی همچون دسپرادو، روزی روزگاری در مکزیک و بی مصرف‌ها به ایفای نقش پرداخته در فیلم جدید پدرو آلمودوار نقش اصلی مرد را عهده دار شده است.

درد و افتخار یک فیلم در ژانر درام است، اثری که می‌توان آن را به عنوان یکی از آثار مطرح و با کیفیت سینما در سال ۲۰۱۹ سینمای جهان دانست.

از بازیگران آن می‌توان به آنتونیو باندراس، سیسیلیا روت، لئوناردو اسباراگلیا، و پنه‌لوپه کروز اشاره کرد. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کارگردانی تحت تاثیر تصمیمات گذشته و حالش قرار می‌گیرد.

فیلم برای رقابت در بخش اصلی جشنواره کن ۲۰۱۹ انتخاب شد و آنتونیو باندارس برای این فیلم برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن گردید.

پدرو آلمودُوار کبالرو کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اسپانیایی است. مشهورترین فیلم‌های او، همه چیز درباره مادرم (۱۹۹۹)، با او حرف بزن (۲۰۰۲)، تربیت بد، بازگشت (۲۰۰۶) و آغوش‌های گسسته (۲۰۰۹) نام دارند.

آلمودوار پس از ساخت فیلم همه چیز دربارهٔ مادرم که جایزه اسکار و بفتای بهترین فیلم خارجی و کارگردانی را در سال ۱۹۹۹ به‌دست آورده بود، به کارگردانی جهانی تبدیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج