۹۰۹۷
۲۹ نظر
۵۰۸۲
۲۹ نظر
۵۰۸۲
پ

طراح دکوراسیون در دام جوان شیطان‌صفت

فیلم تجاوز به یک هنرمند عامل اخاذی شد

دختر جوان با چشماني اشک بار در دايره اجتماعي کلانتري سناباد مشهد گفت: دانش آموخته يکي از رشته هاي هنري هستم و از مدتي قبل با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز مختلف و پيشنهاد ايجاد تغيير در دکوراسيون داخلي آن ها براي خودم کار مي کنم.

خراسان: حماقت کردم و دستي دستي خودم را به دام شيطان انداختم. اصلا هيچ وقت فکر نمي کردم به اين راحتي فريب بخورم و اين طور روسياه و شرمنده شوم.

دختر جوان با چشماني اشک بار در دايره اجتماعي کلانتري سناباد مشهد گفت: دانش آموخته يکي از رشته هاي هنري هستم و از مدتي قبل با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز مختلف و پيشنهاد ايجاد تغيير در دکوراسيون داخلي آن ها براي خودم کار مي کنم. يک روز به طور اتفاقي وارد فروشگاه بزرگي شدم که مردي جوان مدير آن بود. من خودم را معرفي کردم و برايش توضيح دادم که تزئينات داخلي محل مي تواند در جذب مشتري موثر باشد. او شماره تلفن همراهم را گرفت و قرار شد سفارش کار بدهد. اما نيم ساعت بعد پيامک عاشقانه اي از طرف آن مرد جوان برايم رسيد. مدير فروشگاه تا غروب آن روز ۲۵ پيامک عاشقانه برايم فرستاد و من که خيلي شاکي شده بودم به شماره تلفنش زنگ زدم و او را به باد ناسزا گرفتم.

يک هفته از اين ماجرا گذشت و هيچ خبري از فرد مزاحم نبود تا اين که او با شماره تلفن ناشناسي تماس گرفت و پس از عذرخواهي گفت: مي خواستم شما را امتحان کنم و ببينم که آيا واقعا براي کار به فروشگاه آمده ايد يا هدف ديگري داريد. مذاکرات تلفني آن روز ما چند دقيقه اي طول کشيد و پسر جوان ادعا کرد باغ سرايي را در اطراف مشهد خريده است و مي خواهد دکوربندي مناسبي در آن براي برگزاري مجالس انجام دهد.

او گفت خودرويي را دنبالم مي فرستد تا محل را بازديد کنم. متاسفانه من با طمع دستمزد خوبي که از بابت اين کار دريافت خواهم کرد به اين مرد جوان اعتماد کردم و به محل موردنظر رفتم، ولي در آن جا متوجه شدم که چه اشتباه بزرگي کرده ام. چرا که پس از خوردن يک ليوان شربت بيهوش شدم و وقتي چشمانم را باز کردم فهميدم آن فرد حيوان صفت ...

من با سرافکندي و روسياهي به خانه برگشتم و جرات نداشتم در اين باره چيزي به کسي بگويم تا اين که از يک هفته قبل او دوباره برايم مزاحمت ايجاد کرد و مي گويد اگر فيلم حضور خودت در باغ سرا را مي خواهي بايد هر چه زودتر ۴۰۰ هزار تومان بدهي!دارم ديوانه مي شوم و عصبي و افسرده شده ام. نمي دانم چه خاکي بر سرم بريزم، خواهش مي کنم کمکم کنيد تا از اين بدبخت تر نشوم.

اميدوارم دختران جوان حواس خود را جمع کنند و در انجام هر کاري جوانب احتياط و نکات ايمني و امنيتي آن را نيز در نظر بگيرند تا خداي ناکرده دچار مشکل و آسيبي نشوند.يادآوري مي شود برابر ادعاي دختر جوان، متهم پرونده دستگير شد و تحقيقات در اين باره ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فیلم تجاوز به یک هنرمند عامل اخاذی شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سار

      طفلكي ......خيلي ناراحت كننده است.اين اتفاق ممكن براي هر كسي بيفته.هيچ اشتباهي ازش سر نزده كه بگيم تقصير خودش بود بلكه فقط داشته كارش رو انجام ميداده و چه قدر نامردانه بيهوشش كردن و حتي بهش فرصت ندادن از خودش دفاع كنه....خدا لعنت كنه اينجور حيوان صفت هارو...

    • بدون نام

      این خانم کاملا مقصره چون بعد از تماس های اولیه اون مرد باید فورا میفهمید ک براش نقشه داره!

    • محمد

      حالا که به پاسگاه رسید طمع دستمزد به باغ بردش؟؟؟؟؟

    • امان

      هم خدا خواهي و هم دنياي دون اين خيال است و محال است و جنون
      اگر خانم ها جايگاه خود را بدانند هرگز حتي براي باز كردن در حياط تا دم در حياط نخواهند آمد چه رسد به اينكه براي كار به بيرون بروند

    • یک زن

      ببخشید من اصلا با نظر شما موافق نیستم
      یعنی چی که خانمها برای کار نباید بیرون بیان؟
      این یک نظریه کاملا اشتباهه.
      درون اجتماع رفتن خانمها یک امر کامکلا طبیعی و شرعیه و برای بیرون رفتن و یاحتی کار کردن خانمها نباید مثل عصر قاجار نظریه صادر کرداین مسلمه که درون جامعه ما افراد حیوان صفت این چنینی به وفور به چشم می خوره ولی این خود خانمها هستن که باید خوب رو از بد تشخیص بدن.
      این همه حوادث تجاوز و زورگیری و .... توی سایتهای مختلف هر روز توسط میلیونها کاربر خوانده میشه اما متاسفانه خیلی از افراد به دیگران زور اعتماد می کنن و واسشون درس عبرت نمیشه.
      عزیزم شما هم طرز فکرت رو عوض کن واسه آینده ات اصلاخوب نیست

      پاسخ ها

      • حسن71

        اصلا نباید خانم ها دنبال اینجور کارها بروند حالا که رفته خودش مقصره هرکی خربزه میخوره پای لرزش باید بشینه شما هم برید تو جامعه کی گفت نرید !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      جناب آقای امان، مثل اینکه نفستون از جای گرم در میاد،کسی که زحمت کشیده درس خونده حالا بیاد و بیکار توی خونه بنشینه که چی بشه؟در ضمن زمان قدیم نیست که 1 نفر کار کنه و 10 نفر بخورن،به نظر شما زندگی خرج نداره؟اونم با این وضع گرونی و نابسامان.

      پاسخ ها

      • حسن71

        درس خونده میره دکوراسیون تغیر میده پس چرا رفت کلانتری مقصر خود دختر است وگرنه پسره کجا دختره را میدید راست میگید برید سر یک کار خوب و آبرومند نه تغیر دکوراسیون داخلی

    • ایرانی

      هدفم حمایت از خانم و یا آقای مذکور نیست، یطرفه به قاضی نریم چرا که شخصا پرونده های زیادی رو دیدم که در اون آقا و خانمی باهم برای مدتها ارتباط نامشروع داشتند و وقتی که یکی از دو نفر خواستن این رابطه رو قطع کنن، با مخالفت و تهدید به انتشار عکس، فیلم و... طرف مقابل روبرو شدن.

    • بدون نام

      چرا پس از تجاوز برای شکایت به کلانتری نرفت؟ حالا که متجاوز پول هم میخواد شکایت کرده

    • منم

      کار اون آقاهه اگه این تور که تعریف کردن باشه واقعاً نامردیه ولی امروزه با این همه ... بعید میدونم کسی که صاحب یه فروشگاه بزرگه دست به این کار بزنه، امان از دست خانومهایی که پول و ثروت کورشون میکنه بعد دلشون و میزنن به دریا...

    • محمد

      من با امان موافقم
      اگر بیرون رفتن خانوما و تو اجتما بودنشون خوب بود که پیامبرا هم اینطور رفتار می کردن و با زناشون می رفتن تبلیغ
      یا اگه خوب بود خدا پیامبر زن قرار می داد تا تو اجتماع باشه

      پاسخ ها

      • حسن71

        مرسی اقا محمد خوب جوابی دادی ولی کار آبرومند اشکال نداره نه تغیر دکوراسیون

    • maryam jizz

      dokhmale nabayad in karo mikard

      akhe kheili ajibe yeki vasat mashin befreste k beri karesho bebini
      onam ye hamchin adami k ghablanam mozahemat ijad karde

      khob albate ta ye hamchin adamaye sadei hastan
      injoor adamaye ham peida mishe dige

    • r

      inke midid injooriye bayad ba yek ya chan hamarah miraft

    • بدون نام

      مشکل بیرون اومدن و نیومدن خانم ها نیست مشکل از نحوه برخورد و نحوه لباس پوشیدن خانم هاست.
      ای کاش خانم ها میدونستن آقایون وقتی یه خانو رو با لباس های تنگ و زننده مبینند توو دلشون چی میگن و چه فکری در مورد شون می کنند .

    • بدون نام

      بنزر من اسلن دختره خودش دوست داشته با این اقا دوست بشه واسه ازدواج ولی فکر نمیکرده کار به جاهای باریک بکشه .و وقتی پشیمون شده که کار از کار گزشته و دیگه نمیشه کاری کرد

    • ای دادبیدا

      سلام خسته نباشید ممنون که اینجور خبرارو میدین که آگاه تر شیم فقط این بگم که ئخترا خانم خودتون بپوشونید آقاهه ازراه بدر نشه سرکار نرید چون بازم از راه بدر میشه بشیینین خونه تا آقایون محترم ازراه بدر نشن فقط نمیدونم چرافقط خانم ازرا بدر کن آقایون هستن نمیگن که اگه ذات طرف خوب باشه صدتا دختر ناجورهم نمیتونه از راه راست دورش کنه بهر حال به امید اینکه مردا متوجه شن بدون ماها کاره ای نیستن

    • x

      asan tu in dore adam b 2 ta cheshmasham nabayad etemad kone che bare3 b...

    • AMIR

      با سلام تحصیل کرده اینقدر ساده

    • نوشین

      انسان جایزوالخطاست.تو اگر فکر میکنی با 400اون همه چیزو تموم میکنه خیال خام کردی تو باید اونو تهدید کنی تو هم محل کارشو بلدی هم آدرس باغ رو داری اون 400 تومن رو بده پیش قسط وکیل تا بیوفته دنبال کارات اگر بفهمه میترسی و تردید داری فاتحت خوندس قوی محکم کارتو پیگیر کن و شمارشم بده وکیل

    • nasrin

      کاریه که شده چرااینقدر بهش نوک میزنین؟درسته که خانمها بایدپوشیده لباس بپوشن ولی امان از بعضی اقایون شما قبول ندارین؟

    • عماد

      من نمیدونم چرا با وجود این همه اتفاقات باز خانمها بخصوص تحصیل کرده ها بیشتر گول میخورند

    • ادوای

      منهم بهتون بگم، همین الان تا صد سال دیگر نظر بدین و مردها رو مقصر کنید، من میگم دختره مقصره. چون از لحظه اول مزاحمت باید دور کار و پول هنر و دکوراسیون اون فروشگاه خط میکشید ولی ادعای استقلال طلبی و طمع پول ببین چکار نمیکند.

    • بدون نام

      نحوه حرف زدن دخترا نباید جوری باشه که ادمهای مریض رو به هوس بندازه.

    • بدون نام

      tefli dokhtare

    • بدون نام

      تقصیر دخترس!
      پسرا که ذاتشون همینه ازشون انتظاری نمی شه داشت ولی دختر جان اینقدر ساده و احمق نباش ... ساده، احمق ...

      پاسخ ها

      • حسن71

        منظورتون از این که پسرا ذاتشون همینه چیه خواهشن بی خودی به مردم تهمت نزنید مسلما خود دختره مقصر است است شما هم جمع نبندید شاید 5درصد پسرا بد باشن ولی 40درصد دخترها ذاتشون بده امیدوارم ناراحت نشده باشید

    • عارف

      به نظر من این خانم به طمع پول و بعد هم به طمع اینکه ممکن است این کار در نهایت به وصلتی با فردی متمول بینجامد در چنین دامی افتاده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج