جاباما
۹۱۰۰۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

یکه‌تازی بیت کوین و کاهش سهم بازار دیگر ارز‌ها

داستان یکه‌تازی بیت کوین در سال ۲۰۱۹ نیز همچنان ادامه دارد و این ارز دیجیتال همچنان به عنوان پادشاه این حوزه شناخته می‌شود. بر اساس گزارش سالانه منتشر شده، آلت کوین‌ها تقریبا هیچ پیشرفتی نسبت به بیت کوین نداشته و تنها برخی از آن‌ها توانسته‌اند ارزش خود را نسبت به دلار حفظ کنند یا اندکی بهبود ببخشند.

دیجیاتو: داستان یکه‌تازی بیت کوین در سال ۲۰۱۹ نیز همچنان ادامه دارد و این ارز دیجیتال همچنان به عنوان پادشاه این حوزه شناخته می‌شود. بر اساس گزارش سالانه منتشر شده، آلت کوین ها تقریبا هیچ پیشرفتی نسبت به بیت کوین نداشته و تنها برخی از آن‌ها توانسته‌اند ارزش خود را نسبت به دلار حفظ کنند یا اندکی بهبود ببخشند.

یکه‌تازی بیت کوین و کاهش سهم بازار دیگر ارز‌ها

با وجود از دست دادن ۲۵ درصدی سهم بازار خود، بیت کوین همچنان به تصاحب سهم دیگر ارز‌های دیجیتال ادامه می‌دهد. یکه‌تازی بیت کوین در دو سال گذشته به بالاترین میزان سهم بازار رسیده و حدود ۷۰ درصد بازار را به خود اختصاص داده است که نشان از پرطرفدار بودن این ارز دیجیتال می‌دهد.
آلت کوین ها، ارزهای دیجیتالی هستند که خود را به عنوان جایگزین‌های بهتر برای بیت کوین معرفی می‌کنند

در این گزارش که به بررسی تعدادی آلت کوین قدیمی و نوظهور پرداخته است، مشخص شده که بیشتر این آلت کوین ها تحت تاثیر حضور پرقدرت بیت کوین قرار گرفته‌اند و عملا سهمی در بازار ندارند. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که می‌توان به کمک آن نوع آلت کوین تبادل شده را تشخیص داد، حجم تبادلات است. بر همین اساس بیت کوین و اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۵۰ درصد از حجم مبادلات ارز‌های دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند که نشان از تمایل نداشتن کاربران به ارزهای دیجیتال جایگزین است.

آلت کوین

از دیگر نشانه‌های تشخیص میزان علاقه‌مندی به ارز‌های دیجیتال، هزینه‌های جابجایی مبادلات ارزی است که تقریبا همه این هزینه‌ها مربوط به بیت کوین و اتریوم می‌شود و برای آلت کوین ها چیزی نزدیک به صفر است.

از آلت کوین های نوظهور می‌توان به EOS و Tron اشاره کرد که پس از خوابیدن تب و تاب عرضه اولیه این دو ارز دیجیتال، حضور آن‌ها در بازار تحت تاثیر بیت کوین کش (BTC) قرار گرفته و عملا سهم خود را در بازار از دست دادند.

بدترین ارزهای دیجیتال امسال هم XRP و Zcash بودند که علاوه بر از دست دادن ارزش خود نسبت به بیت کوین، ارزش دلاری آن‌ها نیز سقوط کرده است. با این وجود می‌توان دریافت که درخواست بالایی برای ارزهای دیجیتال جایگزین وجود ندارد و همگان به دنبال بیت کوین و بعضا اتریوم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج