۹۱۰۴۵۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

مکرون: درباره حادثه آرامکو محتاط باشید

در پی اتهاماتی که واشنگتن، ریاض و لندن علیه ایران در خصوص دست داشتن در حمله هفته گذشته به تأسیسات نفتی «آرامکو» عربستان وارد آوردند، رئیس‌جمهور فرانسه امروز هشدار داد که باید در خصوص اتهام‌زنی‌ها عجولانه در مورد این حادثه محتاط بود.

خبرگزاری فارس: «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه امروز (دوشنبه) در پی اتهاماتی که واشنگتن، ریاض و لندن علیه ایران در خصوص دست داشتن در حمله هفته گذشته به تأسیسات نفتی «آرامکو» عربستان مطرح کردند، گفت نباید در اتهام‌زنی در مورد این حادثه عجله کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی «راشاتودی»، ماکرون در این خصوص گفت: «در خصوص اتهامات درباره حملات به تأسیسات آرامکو عربستان سعودی، آگاه (هوشیار) باشید».

رئیس‌جمهور فرانسه در مصاحبه امروز خود با روزنامه «لوموند» چنین اظهاراتی را بعد از آن مطرح کرد که «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در مسیر خود به سمت نشست مجمع عموم سازمان ملل در نیویورک، در حمایت از عربستان سعودی مدعی شد که به احتمال بسیار زیاد، ایران پشت حمله شنبه هفته گذشته (۲۳ شهریور ماه) به دو تأسیسات نفتی شرکت «آرامکو» بوده است.

امانوئل ماکرون همچنین در بخشی از مصاحبه خود در خصوص احتمال دیدار رؤسای جمهور ایران و آمریکا گفت: «شانس دیدار میان رئیس‌جمهور (دونالد) ترامپ و حسن روحانی (رئیس‌جمهور ایران) قطعاً از زمان حمله نفتی عربستان سعودی، افزایش نیافته است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ضد امریکا

      وقتی بدون داشتن سند و مدرک و با وجودِ به عهده گرفتن انصارالله در انفجار آرامکو ، ایران رو عامل این اتفاق معرفی می کنید این نشانه دشمنی و غرض ورزی شما رو به ملت ایران نشون میده.
      ایران پیشاپیش افتخارات بمباران اتمی امریکای کثیف و انگلیس خبیث را بر عهده میگیرد.و آزادی را در دنیا برقرار می کند.
      اگه امریکا خود به خود از بین بره، آزادی هم خود به خود به دنیا برمیگرده.
      مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      در کتاب مشت خدا نوشته ی فردریک فورسایت که یک رمان نسبتا قدیمی است کارشناسان امریکایی عکسهای ماهواره ای رو تغیی می دهند و با جعل عکس ، سعودی هارو متقاعد می کنند.... نویسنده نوشته اصلا اونا جعل عکس رو متوجه نشدند.... کتاب مربوط به تجاوز صدام به کویته.....نکته اش اینه که سعودی ها رو مظهر بلاهت می دونه..........حالا امریکا می خواد عربستان رو درگیر یک جنگ جدید کنه.... بابا یارو توی همون یمن گیر کرده....... شایدم این حمله با دست اسراییل بوده که وسایل نظامی و جنگی به سعودی بفروشه و یک جنگ هم در خلیج فارس راه بندازه..‌

    • بدون نام

      ایکاش عراقیها سوریها و یمنی ها قدر کمک های بی منت و سخاوتمندانه ی جمهوری اسلامی را بدانند و وقتی کارشان با ما تمام شد به ما از پشت خنجر نزنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج