adexo3
۹۱۰۹۷۶
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

روحانی: تلاش مکرون با لغو تحریم‌ها نتیجه می‌دهد

رئیس جمهور اعلام کرد که تلاش های رئیس جمهور فرانسه در صورتی موثر است که آقای ترامپ تحریم های اعمال شده علیه ایران پس از خروج از برجام را بردارد که در آن زمان،‌ امکان مذاکره در قالب ١+٥ وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور اعلام کرد که تلاش های رئیس جمهور فرانسه در صورتی موثر است که آقای ترامپ تحریم های اعمال شده علیه ایران پس از خروج از برجام را بردارد که در آن زمان،‌ امکان مذاکره در قالب ١+٥ وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح روز سه شنبه به وقت نیویورک و در دیدار مدیران ارشد رسانه های آمریکا، گفت: تداوم تحریم هایی که تحت عنوان فشار حداکثری اجرا شده است، به مثابه پیش شرط های عملی آمریکا برای مذاکره است، در حالیکه از نظر ما برای مذاکره، ابتدا هر پیش شرطی باید برداشته شود.

رئیس جمهور افزود: خجالت آور است که مبنای اتهام زدن به ایران در مورد حمله به آرامکو، صرفا این است که نمی خواهند قبول کنند ارتش یمن توان نظامی حمله موشکی و پهپادی را دارد. این یعنی اتهام زنندگان به ایران هیچ برآورد واقعی از پیشرفت های نظامی یمنی ها ندارند، چشمان خود را بسته اند و صرفا به گمانه زنی بسنده کرده اند.

روحانی ادامه داد: ضعف راداری و پدافندی تجهیزات عظیم آمریکایی در مسیر ادعایی این موشک ها و پهپادها قابل انکار نیست و یمنی ها در واقع آمریکا را تحقیر کرده اند و به تامین کنندگان تسلیحات عربستان هشدار داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pooya

      الف.خیر د.بله ب.شاید ت.هیچکدام خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بنفع دنیاست رویه غلط امریکایی در دیکته کردن خواستهای خود بی نتیجه شود.والا روشی مرسوم خواهد شد.اول حمله (تحریم)بعد مذاکره دنیا را ابستن حوادث ناگوار در اینده خواهد کرد.

    • بدون نام

      خدا به ما رحم کنه این رییس‌جمهور ما چقدر ساده لو و کم درک است.بابا جان اینها همشون سر و ته یک کرباسن چرا متوجه نمیشی.دق کردیم از این همه کج فهمی تو.

      پاسخ ها

      • رضا

        شما خیلی ساده هستید اول روحانی که تنها نیست که فهمش کم کم باشه یا زیاد صحبت ها و تصمیم هایی در این حد نظام تصمیم میگیره که حدود نود نفر هستند که ساعت ها با دیگران استادان دانشگاه و مشاوران رایزنی میکنن بعد یک موضع میگیرند حالا اگر هم اشتباه میکنن به نظر ما چون خیلی از مسائل رو ما نمی‌دونیم یک مثال برات میزنم متوجه بشی. گرانی دلار در بیشتر مواقع با علم اقتصاد جور در نمیاد. یک حرف یک مسعول اثر می‌گذارد.الان ما تقریباً توسط اروپا تحریم هستیم ولی وقتی رسماً اعلام میکنن اثرات ی بر اقتصاد کشور میگذاره و خیلی مسائل دیگر. اینو گفتم تا دیگه حرس نخوری

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه ، بابا بی خیال حسن جون اصلأ این بر جام لعنتی پدر مردم رو در آورد ، ولم.ن کن دیگه نونم نمی‌تونیم بخوریم، دست بر دارین از این کارا ...

    • ali bohlolm

      اخرش ما ملت مظلومی هستیم و دنیا با ما کج هست امیدوارم درست بشه و اوضاع مردم فقیر کشور و بیکاری برطرف بشه خدا کمک کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        '''' تحریمها ''''' باعث پیشرفت و خود کفایی کشور میشود' لطفا این فرصت ها را از دست ندهید'! '''''''

    • بدون نام

      حسن کلیدی همیشه عادت داره حرف الکی بزنه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج