۹۱۱۱۶۴
۱۷ نظر
۵۰۱۷
۱۷ نظر
۵۰۱۷
پ

محاکمه‌ی مرد معتادی که پسرش را آتش زد

مرد معتاد وقتی با اصرار پسرش برای ترک روبه‌رو شد، روی او بنزین ریخت و پسرش را به آتش کشید و به قتل رساند. متهم دیروز پای میز محاکمه رفت.

شرق نوشت: مرد معتاد وقتی با اصرار پسرش برای ترک روبه‌رو شد، روی او بنزین ریخت و پسرش را به آتش کشید و به قتل رساند. متهم دیروز پای میز محاکمه رفت.

این حادثه یک سال قبل و در منطقه نازی‌آباد اتفاق افتاد. با شعله‌ورشدن آتش از خانه مرد معتاد همسایه‌ها با آتش‌نشانی تماس گرفتند و خودشان نیز دست به کار شدند و تلاش کردند آتش را خاموش کنند اما به دلیل اینکه خانه با بنزین به آتش کشیده شده بود، خاموش‌کردن آن از سوی مردم ممکن نبود.

مأموران بعد از مهار آتش جسم سوخته و نیمه‌جان جوانی را پیدا کردند که ضربان قلب بسیار ضعیف داشت. مرد جوان به نام کیومرث به بیمارستان انتقال یافت و ساعاتی بعد جان باخت. مادر این جوان به پلیس گفت: عامل این آتش‌سوزی هولناک شوهرم بود. او پسرم را آتش زد. این زن که به‌شدت عصبانی و ناراحت بود، گفت: پسرم مدتی بود که با ما زندگی می‌کرد. او از همان سال‌های کودکی که پدرش معتاد بود، از این ماجرا خیلی ناراحت بود. چند بار هم سعی کرد پدرش را ترک دهد اما شوهرم قبول نمی‌کرد تا اینکه روز حادثه سر این موضوع پدر و پسر با هم جروبحث کردند و شوهرم آن‌قدر عصبانی شد که بنزین آورد و همه‌جای خانه را به آتش کشید. او بنزین را روی پسرم هم ریخت و گفت اگر از خانه بیرون نروی، تو را آتش می‌زنم و این کار را هم کرد.

مرد معتاد مورد بازجویی قرار گرفت. او اتهام قتل پسرش را قبول نکرد و گفت: من قصد کشتن او را نداشتم او پسرم بود.

متهم گفت: من اعتیاد داشتم و پسر و همسرم سعی داشتند من را ترک دهند. من دوست نداشتم ترک کنم اما آنها اصرار می‌کردند. یک بار پسرم کیومرث گفت حتما باید تو را ترک دهم. او با یک کمپ ترک اعتیاد تماس گرفت بدون اینکه من بدانم، آنها آمدند و من را با خود بردند خیلی کتکم زدند جلوی پسرم داشتند من را کتک می‌زدند و او هیچ چیز نمی‌گفت. در بین راه من فرار کردم آنها باز من را گرفتند و حسابی کتکم زدند. من پیر شده‌ام و دیگر توانی ندارم اینکه پسرم راضی بود مرا کتک بزنند، اصلا برایم قابل قبول نبود. مدتی در کمپ ماندم به‌اجبار ترک کردم اما دوباره معتاد شدم.

متهم درباره روز حادثه گفت: مدتی بود که پسرم در خانه ما زندگی می‌کرد. او زن و بچه‌اش را ترک کرده بود. من نپرسیدم چرا همسرش را ترک کرده اما همسرم گفت آنها با هم مشکلاتی داشتند. من به پسرم گفته بودم از خانه من برود اما همسرم اصرار داشت او بماند. حاضر نبود از پسرش دور شود. کیومرث هم مدام به من می‌گفت باید ترک کنی. روز حادثه دوباره سر این موضوع با هم جروبحث کردیم من به پسرم گفتم از خانه من بیرون برو همسرم اجازه نداد گفت حق نداری بچه را از خانه بیرون کنی. من هم عصبانی شدم بنزین آوردم و گفتم خانه را آتش می‌زنم. اصلا قصدم پسرم نبود بنزین را همه جا پاشیدم زنم ترسید و بیرون رفت. من پارچه‌ای را آتش زدم و گفتم اگر دست از سرم برندارید، خانه را آتش می‌زنم. از آنجایی‌که همه‌جا بنزین بود، یک‌دفعه آتش زبانه کشید. پسرم سوخت و من کاری از دستم برنیامد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۸ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته برای محاکمه به دادگاه برده شد. بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد، فرزند مقتول و مادر مقتول در جایگاه قرار گرفتند و اعلام گذشت کردند. اما از آنجایی‌ که فرزند مقتول زیر ۱۸ سال بود و هنوز چند ماه مانده بود که ۱۸سالش تمام شود، قضات اعلام کردند دادگاه تا چند ماه دیگر که ولی دم وارد سن قانونی شود، تجدید می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادل محمدی

      آدم معتاد حتی به پسر خودش هم رحم نمی‌کند.باید اعدام شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدره معتاد بود. پسر وبال گردن پدر بود میرفتی زندگی خودت سرپرستی میکردی حال بزرگ شدین زورتان به پدر رسیده، مادر و پسر مقصر بودن، مرد معتاد به اندازه دارو مصرف میکردن

      • دونالد ترامپ

        وجود بعضي ها براي جهان ضرره

    • m.amin

      پیر مرد وقیح من اگه جاش بودم خودم خودمو دار میزدم

      پاسخ ها

      • bahar

        خدا نکنه شما به جاش باشین ، اون جاش جهنمه

      • بدون نام

        توکه از اعتیاد چیزی سرت نمیشه از ترک کردن و غیره .باید بدکنی ترک کرون برای پیرمرد اصلا درست نیست که با اصرار باشه مگر اینکه خودش بخواد .پیره توانی تو بدنش نمونده بعداز ترکم به گوشه میفته میخوابه افسرده میشه جانم .

      • بدون نام

        کاربر گرامی 10 /40شیر مادرت حلال باشه، پدره معتاد بود ولی پسر نتوانسته زندگی خودش اداره کنه، تن پرور و تنبل، شده گردن کلفت پدر زحمت کشیده، مادره تقصیر بیشتر داره

    • اکبر

      لعنت خدا بر انگلیس وعواملش درایران...انگلیس درچین وآمریکا هم این سباست رااجراکزد اونجاهاهم خیلی تلفات دادن ولی اوناصاحب داشتن

    • بدون نام

      خاک بر سر کسانی که معتاد را بیمار خطاب میکنند آخه اون روان پزشک ها که این ها را بیمار خطاب میکنند با این حیوانها زندگی نکردند خانواده یه فرد معتاد همه چیزش را از دست میده آبروشون میره سلامتی شون میرها اموا لشون میره تماما با اضطراب زندگی می کنند خوب حالا اگر یک نفر معتاد در خانواده بمیرد حداقل بقیه زدگی می کنند اما حتومت چون از کنار اینها سودهای کلان میبره حاضر به نابود کردن اینها نیست اینها انگل جامعه هستند نگید بیمار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عادلانه قضاوت کن ومعقول باش

      • بدون نام

        قضاوت بیجا تکنید پدره معتاد بود چرا پسر همسرش طلاق داده بود پدره معتاد بود ولی خانواده لش مخارجش میداد پسر وبال گردن پدر و خانواده شده بود، پسر تنبل گردن کلفت شده عرضه کار کردن ندارن مادران ایرانی بجای اینکه بچه تربیت کنه گردن کلفت کرده انداخته جلو پیرمرد بیچاره پدره زحمت کشید خونه خرید بازنشسته شد بنده خدا بازار هم کار میکنه، آدم خوبی است الکی قضاوت نکنید کاش ی مصاحبه با همسر سابق پسره میکردن بعدش میفهمی که مقصر پدره نبود ماجرا هم عمدا به آتش زدن پسر نبود اتفاق بود،

    • بدون نام

      معتاد توهمیه باو پسررو کشته و دروغ گفته که اتفاقی بوده تا بعدا بره راحت موادشو بکشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنج انگشت باهم برابر نیستندمعتادا فرق دارن اونای صنعتی میزنندبله ولی اونای سنتی میزنندفرقی باافرادطبیعی ندارن درقضاوت معقول باشیدمعتادم هست ازراه حلال درمیاره ومیتونه زندگی شماو10نسله آینده شماروبخره وداره هزارنفرزیردستش نون میخوره

      • بدون نام

        مردک روانی بوده روانی.

    • بدون نام

      پدرهایی که پسرهای بی ادب ومفت خور دارن یاد بگیرن

    • بدون نام

      انسان باید درست زندگی کنه !!!!
      سالم و با غیرت !!!!
      هرچی ب ذهن شما میاد
      گفته نشه لطفا !!!!!!!!

    • زهرا

      خاک تو سرش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج