جاباما
۹۱۱۸۵۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کوین فایگی «جنگ ستارگان» را تولید می‌کند

مارول و کوین فایگی فیلمی بر اساس "جنگ ستارگان" می‌سازند.

۳۰ نما: «آلن هورن» یکی از مدیران استودیوی دیزنی شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرد که توسعه‌ی فیلمی بر اساس «جنگ ستارگان» در دست تولید است. هورن می‌گوید: «ما برای پروژه‌هایی که کندی و لوکاس‌فیلم در حال توسعه‌ی آنند هیجان‌زده‌ایم، نه تنها «جنگ ستارگان» بلکه «ایندیانا جونز» و دیگر پروژها از جمله «فرزندان خون و استخوان» با همکاری «اما واتس» و فاکس. با اتمام «حماسه‌ی اسکای‌واکر»، کیتی به دنبال آغاز عصر جدیدی در روایت «جنگ ستارگان» است، و با توجه به اینکه کوین [فایگی] از طرفداران سرسخت این چندگانه است، منطقی به نظر می‌رسد که این دو تهیه‌کننده‌ی فوق‌العاده با هم بر روی فیلم‌های جدید «جنگ ستارگان» کار کنند.»

فایگی و کندی مدیر لوکاس‌فیلم پس از پایان «حماسه‌ی اسکای‌واکر» با فیلم «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» که کریسمس امسال روی پرده می‌رود، کار بر روی تولید محتوای جدید برای «جنگ ستارگان» را آغاز می‌کنند. این درحالی است که سونی مدعی شده بود برنامه‌های فشرده‌ی فایگی علت جدایی «مرد عنکبوتی» از «دنیای سینمایی مارول» است. هالیوود ریپورتر که برای اولین بار این گزارش را منتشر کرده می‌نویسد فایگی هم اکنون با بازیگری بزرگ برای نقشی مشخص صحبت کرده است.

کوین فایگی «جنگ ستارگان» را تولید می‌کند

سال گذشته شایعاتی مبنی بر جایگزینی «کوین فایگی» با «کیتلین کندی» شنیده می‌شد. این گزارشات پس از نارضایتی هواداران از «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و شکست «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» و «روگ وان» قوت گرفت، پروژه‌هایی که کارگردانان‌شان در حین فیلمبرداری تغییر یافت. «سولو» به اولین فیلم چندگانه تبدیل شد که در گیشه متحمل زیان مالی می‌شد، هرچند بسیاری تاریخ اکران فیلم و فاصله‌ی زمانی اندک آن با «آخرین جدای» را یکی از علل اصلی شکست می‌دانستند. هالیوود ریپورتر می‌نویسد کندی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تا سال ۲۰۲۱ با استودیو قرارداد دارد.

فایگی از سوی دیگر با «دنیای سینمایی مارول» که از سال ۲۰۰۸ با «مرد آهنی» کلید خورد دوران بسیار موفقی را پشت سر گذاشته، هرچند در یک دهه‌ی اخیر فیلم‌های بی‌کیفیتی هم مانند «مرد آهنی ۲» یا «ثور: دنیای تاریک» در کارنامه‌ی او ثبت شده و با «مرد مورچه‌ای» و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» مشکلاتی را در تولید تجربه کرده است.

دیزنی پیش‌تر اعلام کرده بود که پس از فیلم «ظهور اسکای‌واکر» تا چند سال فیلمی از «جنگ ستارگان» اکران نمی‌شود. با بسته شدن پرونده‌ی اسکای‌واکر، اولین قسمت جدید چندگانه دسامبر سال ۲۰۲۲ از راه خواهد رسید. در همین حین، کندی فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» را با «استیون اسپیلبرگ» و «هریسون فورد» پیش خواهد برد.

علاوه براین گزارش شده بود که یک سه‌گانه‌ی جدید از «جنگ ستارگان» با همکاری «رایان جانسون»، یک چندگانه‌ی دیگر با همکاری «دن وایس» و «دیوید بنیاف» نویسندگان «بازی تاج‌وتخت»، و یک فیلم دیگر براساس «شوالیه‌های جمهوری قدیم» در لوکاس‌فیلم به تولید می‌رسد، اما هیچ‌یک از این پروژه‌ها در حال توسعه نیستند و برنامه‌های فعلی استودیو دقیقاً مشخص نشده است. به همین علت است که فایگی هم می‌تواند ایده‌های خود برای چندگانه‌ای جدید را مطرح کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج