۹۱۲۸۷۴
۸ نظر
۵۰۱۵
۸ نظر
۵۰۱۵
پ

هلال‌احمر: سالانه ۱۶ هزار تلفات جاده‌ای داریم

رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: سالانه حدود ۱۶ هزار تلفات جاده‌ای در کشور ثبت شده است که آمار بسیار بالا و روندی رو به افزایش است.

ایرنا: رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: سالانه حدود ۱۶ هزار تلفات جاده‌ای در کشور ثبت شده است که آمار بسیار بالا و روندی رو به افزایش است.

علی اصغر پیوندی عصر روز یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده ای آورزمان ملایر افزود: تلاش ما بر این است با ایجاد پایگاه های امداد و نجات جاده ای بتوانیم تا حدودی از تلفات جاده ای بکاهیم.

هلال‌احمر: سالانه ۱۶ هزار تلفات جاده‌ای داریم

وی با بیان اینکه احداث این پایگاه ها در کشور به صورت مشارکتی است بیان کرد: با وجود اقدامات صورت گرفته تعداد این پایگاه ها جوابگو نیست و چنانچه خیران، دستگاه های اجرایی و مردم در کنار ما نباشند، نمی توانیم مشکلات و نواقص را مرتفع کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: اقلیم کشور به گونه ای است که آبستن حوادث زیادی است و شرایط را باید طوری مهیا کنیم که جلوی حوادث و تلفات را بگیریم.

پیوندی احداث پایگاه های امداد و نجات جاده ای و تجهیز امکانات و اقلام لوجستیکی را یک ضرورت برشمرد و گفت: با کمک خیران و مردم می توانیم این روند را سرعت بخشیم.

وی با اشاره به همت خیر ملایری در اهدای زمین پایگاه آورزمان، این اقدام را در راستای کمک به مردم و ارائه خدمات بهتر در یکی از پر ترددترین محورهای استان همدان دانست و افزود: ما نیز با اختصاص اعتبار در ساخت این پایگاه کمک می کنیم.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: پایگاه امداد و نجات جاده ای آورزمان چهاردهمین پایگاه استان همدان است که با توجه به شرایط استان و محورهای پر تردد، این تعداد پایگاه جوابگو نیست.

پیوندی همچنین به ایام اربعین اشاره و بیان کرد: تلاش می کنیم در این ایام شرایط مطلوبی را در داخل و خارج کشور برای زائران مهیا کنیم و خدمات خوبی را در داخل کشور، پایانه های مرزی و شهرهای نجف، کربلا و سامراء داشته باشیم.

وی ارائه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر وظایف سازمان جمعیت هلال احمر برشمرد و گفت: لازمه این اقدامات داشتن فضای فیزیکی و مکان های مناسب است که برای تامین این نیازها باید طیف گسترده ای از مردم و خیران در کنار ما باشند.

در این آیین عملیات اجرایی سومین پایگاه امداد و نجات جاده ای ملایر در محور ملایر - آورزمان - نهاوند به عنوان یکی از حادثه خیزترین محورهای مواصلاتی این شهرستان آغاز شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت نسبت به این تلفات بی تفاوت نیست و سعی میکنه با شعار فرزند بیشتر ، این تلفات رو جبران کنه

    • اکبرزاده

      از یه جا میگین روزی که ۵۰ کشته در جاده داشتیم رکورد دار سال بوده که اگه هرروز این رکورد شکسته بشه سالانه ۱۸۰۰۰ کشته میشه.حالا میگین ۱۶۰۰۰ یعنی هرروز بیش از ۴۰ نفر.حالا ایا اون امار رکورد ایراد داره یا این امار سالانه؟

    • بدون نام

      90 درصد تلفات و تصادفات منجر به مرگ در جاده های دوطرفه است .جاده ها رو یکطرفه کنید و ببینید چقدر تلفات کاهش پیدا میکنه
      خودرو نا ایمن تنها دلیل مرگ نیست و بیشتر از آن خودرویی که از لاین مخالف میاد باعث مدگ و میر خواهد شد.لطفا جاده ها را از هم تفکیک کنید و آرامش را به مردم هدیه کنید

    • بازنشسته

      مقصر اصلی این تصادفات راهنمائی و رانندگیه
      که با خالی کردن جیب جوانان خام . خروار خروار گواهینامه میدن به مردم.
      راهنمائی و رانندگی در خون مردم که کشته میشوند . مدیون است.
      بترسبد از روز قیامت که چه کسانی یقه شما را میگیرند
      و بدون تشریفات به قعر جهنم میفرستند بانیان آن را

    • بدون نام

      روتون سفید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما جماعت غرغرو چقدر نقش دارید در وضعیت؟

    • بدون نام

      علل تصادفات جاده ای. غیر استاندارد بودن جاده ها ،بی کیفیت بودن خودرو ها که نوددرصد میباشد باقی هم سهل انگاریها ی پلیس وعدم رعایت قوانین رانندگی توسط رانندگان میباشد که باین زودیها این مشکل حل شدنی نیست

    • خسته از ریا و دروغ

      اینم جایزه این فضاحتی که به بار اوردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج