۹۱۳۴۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صدراعظم نوری مطرح کرد

تاکید بر حفظِ سلامتِ روانِ کارکنان بهشت زهرا

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: سلامت روان کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) بسیار اهمیت دارد و مدیریت باید به آن توجه ویژه کند.

خبرگزاری مهر: رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: سلامت روان کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) بسیار اهمیت دارد و مدیریت باید به آن توجه ویژه کند.

تاکید بر حفظِ سلامتِ روانِ کارکنان بهشت زهرا

زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جلسه‌ای که به همراه دو عضو دیگر این کمیسیون با مدیران سازمان بهشت زهرا( س) برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، گفت: در شرایطی که مردم عزیزان خودشان را از دست داده‌اند نباید در حوزه خدمات احساس رنج کنند. البته در حال حاضر تمام فعالیت‌ها تعریف شده و سیستمی است و تقریبا پیام نارضایتی زیادی از بهشت زهرا (س) نداشتیم.

وی ادامه داد: نارضایتی‌هایی که وجود داشت در حوزه قیمت‌ها بود که باید با شفاف‌سازی مرتفع شود. با این اقدام مردم احساس می‌کنند عدالت برقرار شده است.

نوری همچنین ضمن قدردانی از زحمات نیروهای سازمان بهشت زهرا (س)گفت: مسئله‌ای که برای ما در حوزه نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد، سلامت روان آن‌ها است که مدیریت باید به طور جد به آن رسیدگی و راهکار مناسب بیندیشد.

این عضو شورا با اشاره به وجود 354 هکتار فضای سبز در محدوده بهشت زهرا (س) اظهار داشت: باید گزارشی درباره نحوه نگهداشت و آبیاری این فضا، نوع گونه‌ها از جهت تناسب با شرایط بومی تهران و کم آب‌بر بودن یا نبودن آن‌ها تهیه و به کمیسیون ارائه شود.

نوری در پایان بر لزوم چاره‌اندیشی درباره ایجاد قبرستان جدید تاکید کرده و گفت: بهشت زهرا از سال 49 ایجاد شده و در آن زمان بهترین تصمیم بوده است اما در حال حاضر و با رشد جمعیت جا دارد که مکان‌های جایگزینی برای آن اندیشیده شود. دیگر درست نیست که شهروندی برای خاکسپاری عزیز خود از شمال شرق تهران به بهشت زهرا (س) بیاید، باید در اطراف محدوده محل زندگی‌اش به قبرستان دسترسی پیدا کند تا تردد نیز کم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج