اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۱۴۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محدودیت‌ های ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بر این اساس هر گونه توقف در اطراف مسیرهای راهمپیمایی از ساعت شش صبح روز ۲۲ بهمن ماه تا پایان مراسم ممنوع است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: بر این اساس هر گونه توقف در اطراف مسیرهای راهمپیمایی از ساعت شش صبح روز ۲۲ بهمن ماه تا پایان مراسم ممنوع است.

سردار حسین رحیمی در جریان تشریح تمهیدات ویژه پلیس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت:‌ بیش از ۱۲۰ ماموریت برای دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس، آتش نشانی، اورژانس، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نظر گرفته شده است که بر این اساس از صبح سه‌شنبه ۲۲ بهمن ماه ستاد هماهنگی در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط تهران تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح ترافیکی پلیس در دو مرحله خواهد بود، افزود: در مرحله اول از ساعت ۲۳ روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه تا پایان مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی تردد کلیه وسایط نقلیه در رینگ داخلی آزادی شامل خیابان آزادی، آزادی شرق به غرب از ابتدای خیابان شهید برادران عزیزی به سمت غرب، بزرگراه مخصوص غرب به شرق از ابتدای راستگرد مخصوص به آیت الله سعیدی به سمت میدان آزادی، بزرگراه جناح شمال به جنوب از خیابان دانش به سمت جنوب و دسترسی رینگ خارجی ضلع جنوب میدان آزادی به رینگ داخل میدان ممنوع است.

وی با اشاره به مرحله دوم اجرای طرح ویژه ترافیکی برای مراسم ۲۲ بهمن ماه گفت: بر این اساس تردد خودروها در اطراف میدان آزادی و طول خیابان‌های انقلاب و آزادی ممنوع است.

وی گفت: بر این اساس از ساعت شش صبح روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن ماه در خیابان آزادی به سمت غرب از تقاطع یادگار امام (ره) - آزادی، محدودیت‌های تردد اعمال و سپس در مراحل بعدی به تقاطع‌های توحید - آزادی و به تدریج با حضور حجم انبوه راهپیمایی کنندگان به سمت شرق این محدودیت‌ گسترش یافته و در مراحل بعدی به میدان انقلاب، تقاطع جهان نما، میدان فردوسی و میدان امام حسین (ع) گسترش خواهد یافت.

وی افزود: همچنین در این مدت در طول جاده مخصوص محدودیت اعمال شده که این محدودیت از دوربرگردان تامین اجتماعی آغاز و با توجه به افزایش حضور راهپیمایان تا دور برگردان ارج و در نهایت تهرانسر گسترش خواهد یافت.

رحیمی با اشاره به اینکه محدودیت طول بزرگراه یادگار امام در مرحله اول از خیابان تیموری آغاز شده و با توجه به ترافیک محور و حجم جمعیت به سمت شمال گسترش می‌یابد و در ادامه در شیخ فضل الله نوری و در صورت نیاز تا بزرگراه حکیم ادامه خواهد یافت افزود: در عین حال از ساعت شش صبح سه شنبه در بزرگراه شیخ فضل الله نوری از رمپ و لوپ‌های ورودی جناح و نیز رحمانی به سمت جنوب و طول بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح به سمت شمال محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دو ضلع جنوب و شمال خیابان آزادی که به صورت موازی با خیابان‌های آزادی و انقلاب قرار دارند، خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها اجازه پارک خواهند داشت افزود: در عین حال اتوبوسرانی نیز از ۷۰ میدان و مساجد تهران راهپیمایان را به محل برگزاری منتقل می کند که با نصب بنر راهپیمایان برای بازگشت از محل توقف اتوبوس‌ها مطلع خواهند شد.

از سوی دیگر برای هشت مسیر تاکسی پیش‌بینی شده است و تمام ایستگاه‌های مترو در طول خیابان آزدای و انقلاب بجز ایستگاه میدان آزادی در روز ۲۲ بهمن ماه به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی به محدودیت‌های توقف در مراسم راهپیمایی اشاره کرد و گفت: بر این اساس توقف کلیه وسایط نقلیه از ساعت شش صبح روز سه شنبه در هر دو مسیر رفت و برگشت خیابان آزادی حدفاصل میدان انقلاب تا آزادی، ‌خیابان انقلاب حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب، خیابان آیت‌الله سعیدی حدفاصل میدان فتح تا میدان آزادی، جاده مخصوص کرج حد فاصل دوربرگردان تامین اجتماعی تا میدان آزادی، بزرگراه محمدعلی جناح حدفاصل فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی و طول محمدعلی جناح از میدان صادقیه به سمت جنوب تا میدان آزادی توقف کلیه وسایط نقلیه ممنوع است و ماموران پلیس در صورت مشاهده نسبت به انتقال خودروها به خارج از محدوده اقدام می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ترمینال مسافربری غرب از ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن ماه تا پایان مراسم یعنی حدودا ساعت ۱۴ روز ۲۲ بهمن ماه تعطیل است، افزود: اتوبوس‌هایی که از شهرستان‌های غرب کشور به مقصد تهران مسافر حمل کرده‌اند با استفاده از مسیر کمربندی آزادگان به سمت ترمینال جنوب هدایت خواهند شد.

وی در خصوص مسافران فرودگاه مهرآباد نیز گفت: کارکنان و ساکنان محدوده فرودگاه مهرآباد و مسافرانی که دارای بلیت مسافرت می‌باشند می‌توانند با استفاده از بزرگراه‌ شیخ فضل الله نوری - اتوبان تهران کرج- پل ورودی شهرک اکباتان - بزرگراه ستاری - جاده مخصوص کرج - بلوار فرودگاه تردد کنند همچنین مسافران فرودگاه مهرآباد برای بازگشت خود می‌توانند از خیابان فرودگاه - معراج - آیت الله سعیدی - میدان فتح استفاده کرده و رانندگانی که قصد عزیمت به کرج را دارند نیز از طریق اتوبان تهران - کرج و یا جاده قدیم کرج تردد خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در کلیه معابر دارای محدودیت و طول خیابان آزادی و انقلاب تردد هرگونه موتورسیکلت ممنوع است تصریح کرد: قطعا پلیس از تردد موتورسیکلت‌ها در این مسیر جلوگیری خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست ضمن رعایت محدودیت‌ها پلیس راهور تهران را در برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن یاری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج