۹۱۵۰۷۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ممنوعیت تاکسی‌های آنلاین در فرودگاه لس آنجلس

بر اساس قانون جدید فرودگاه لس آنجلس، سرویس‌های تاکسی آنلاین اوبر و لیفت از ورود به فرودگاه‌های این شهر منع شدند. این اقدام چندان به مذاق مسافران و تاکسی‌های آنلاین خوش نیامده و واکنش‌های مختلفی را از سوی اوبر و لیفت شاهد بوده‌ایم. بر اساس قانون وضع شده جدید این مجموعه، تاکسی‌های آنلاین نمی‌توانند جلو درب اصلی ترمینال اقدام به سوار کردن مسافران کنند.

دیجیاتو: بر اساس قانون جدید فرودگاه لس آنجلس، سرویس های تاکسی‌ آنلاین اوبر و لیفت از ورود به فرودگاه‌های این شهر منع شدند. این اقدام چندان به مذاق مسافران و تاکسی‌های آنلاین خوش نیامده و واکنش‌های مختلفی را از سوی اوبر و لیفت شاهد بوده‌ایم. بر اساس قانون وضع شده جدید این مجموعه‌، تاکسی‌های آنلاین نمی‌توانند جلو درب اصلی ترمینال اقدام به سوار کردن مسافران کنند.

طبق قانون جدید وضع شده، مسافرانی که نمی‌خواهند از خدمات تاکسیرانی فرودگاه استفاده کنند، باید به پارکینگ نزدیک ترمینال شماره یک بروند که با سرویس‌های ارائه شده فرودگاه حدود ۵ دقیقه و به صورت پیاده حدود ۱۸ دقیقه راه خواهد بود. این قوانین در حالی وضع شده است که افراد بیشتری نسبت به گذشته به وسیله هواپیما سفر می‌کنند و درخواست تاکسی‌ آنلاین در فرودگاه‌ها نیز بیشتر شده است.

ممنوعیت تاکسی‌های آنلاین در فرودگاه لس آنجلس

فرودگاه لس آنجلس دلیل این کار را شلوغی بیش از حد خیابان‌های منتهی به ترمینال‌های فرودگاه عنوان کرده است. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که بدانیم این فرودگاه در حال بازسازی ۱۴ میلیارد دلاری خیابان‌ها و گذرگاه‌های فرسوده خود است که منجر به بسته شده بسیاری از ورودی‌ها شده است.

البته فرودگاه لس آنجلس در این اقدام پیشرو نبوده است. چندی پیش فرودگاه سانفرانسیسکو نیز ورود تاکسی‌های آنلاین به این فرودگاه را ممنوع و در عوض آن‌ها را مجبور به سوار کردن مسافران در یکی از پارکینگ‌های طبقاتی این فرودگاه کرده بود. نظرات، اما در رابطه با این اقدام فرودگاه متناقض بوده است. بسیاری از مسافران از مسافت اضافی که به همراه بار باید طی کنند شاکی بودند، در مقابل بسیاری هم از آسان شده عمل سوار شدن و پیدا کردن راحت‌تر تاکسی‌ها رضایت داشتند.

ممنوعیت تاکسی‌های آنلاین در فرودگاه لس آنجلس

با این حال اوبر و لیفت نیز با بهینه‌سازی برنامه‌های رانندگان خود، سعی بر کاهش معضل ترافیک در فرودگاه‌ها داشته‌اند. آن‌ها با ارائه قابلیت تکرار سفر، به رانندگان این امکان را می‌دهند که در صورتی که مسافری را در فرودگاه پیاده کردند، بدون آن که از محل خارج شوند، بتوانند مسافر دیگری را سوار کنند. همچنین مسافران می‌توانند به رانندگان کدی ارسال کنند و از این طریق آن‌ها را شناسایی کنند تا مجبور نباشند به دنبال رانندگان خود میان تعدادی زیادی از آن‌ها بگردند.

با این حال واکنش این دو شرکت به این قانون مشابه نبوده است. لیفت موضعی نرم تر را پیش گرفته است و از همکاری خود با فرودگاه لس آنجلس برای کاهش ترافیک و کم کردن مدت زمان پیاده و سوار کردن مسافر می‌گوید. در حالی که اوبر کمی معترضانه‌تر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و با وجود نگرانی از این اقدام فرودگاه، از ادامه کار خود در مجموعه فرودگاهی لس آنجلس خبر می‌دهد.

دقیقا مشابه اتفاقی که سال گذشته برای تاکسی‌ آنلاین تپ‌سی و اسنپ و شهر فرودگاهی امام خمینی رخ داد، اینبار برای شرکت‌های اوبر و لیفت و فرودگاه لس آنجلس افتاده است. در هر صورت این اقدام فرودگاه شاید زیاد به نفع مسافران خروجی از فرودگاه با تعداد زیادی وسایل نباشد، اما تا حد زیادی از ترافیک فرودگاه کاسته و به نظم آن می‌افزاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج