adexo3
۹۱۶۰۹۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طرح تشکیل هیات نظارت بر زندان‌ها در مجلس

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید از تهیه طرح تشکیل هیات هماهنگی و نظارت بر زندان‌ها و ارائه آن به هیأت رییسه مجلس خبر داد.

ایسنا: محمود صادقی نماینده تهران در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: طرح تشکیل «هیات هماهنگی و نظارت بر زندان‌ها» با امضای ۷۲ نفر از نمایندگان تقدیم هیأت رییسه مجلس شد؛ این هیأت، متشکل از نمایندگان سه قوه، ضمن ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین قوا به‌صورت مستمر بر تمام زندان‌ها، بازداشتگاه‌ها و ندامتگاه‌های کشور نظارت مستمر خواهد داشت.

طرح تشکیل هیات نظارت بر زندان‌ها در مجلس

‏وی در توییتی دیگر توضیح داد: «هیأت به‌صورت منظم و حداقل سالی یک بار از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها و ندامتگاه‌های کشور بازدید و گزارش آن را به رؤسای سه قوه خواهد داد و در صورت کشف تخلف، متخلف را به دادگاه معرفی خواهد کرد. هر مسئولی که از کار هیأت ممانعت کند به ۲ تا ۵ سال انفصال از خدمات دولتی محکوم خواهد شد.

طبق طرح تشکیل هیأت هماهنگی و نظارت بر زندان‌ها که امروز با امضای ۷۲ نماینده تقدیم هیأت رییسه شد، هیأت مرکب از ۹ نفر، ۳ نفر از طرف رییس قوه قضاییه، ۳ نفر از نمایندگان به انتخاب مجلس و ۳ نفر به انتخاب رییس‌جمهور است و حداقل یکی از نمایندگان هر قوه باید زن باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب صادقی این طرح هیئت نمایندگان مجلس،ازترس باک پرتون است که پیشنهاددادید چنانچه هرکدامتان بعدازدوره اش دستگیر شد نماینده بعدی پنجاه،پنجاه شریک در اختلاس بکمکش بیاد کور خوندید

    • محمدرضا بختیار

      جناب دکتر مجلس شورای اسلامی در طی این چندین دوره خود صرف جنگ احزابی و انتخاباتی و کسب صندلی پارلمانی و پیش بینی احزاب از درصدد شکست خود دست به لابی ها برای تصویب طرح های بدون مطالعه و تحمیل آن به مجلس دوره بعد و جای دادن طرح در لایحه و متمم و تبصره ای قوانین چهل سال است که ضرر به اصل و ذات پیکره ای قوانین زده است تا نقش مطبوع آن طرح جوابگو باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج