۹۱۶۸۲۹
۲۰ نظر
۵۰۱۳
۲۰ نظر
۵۰۱۳
پ

دستگیری شرورِ غرب پایتخت

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری یک شرور در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: این متهم که از ترس قانون، فراری بود، پس از ۲هفته دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری یک شرور در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: این متهم که از ترس قانون، فراری بود، پس از ۲هفته دستگیر شد.

سرهنگ سعید راستی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: اواخر ماه گذشته خبری مبنی بر اینکه فردی با عربده کشی و تخریب اموال خصوصی شهروندان سبب بر هم زدن نظم عمومی و آسایش مردم در یکی از محلات غرب شهر تهران شده است، دریافت شد.

وی گفت: تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت به نشانی اعلامی مراجعه کردند، ولی متهم پس از عربده کشی و تخریب اموال شهروندان از محل گریخته بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رفتار این شرور نارضایتی شهروندان را به همراه داشت، عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، تحقیق در این خصوص را برعهده گرفتند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی ماموران موفق شدند تصویری از متهم به دست بیاوردند و سپس مخفیگاه وی را شناسایی کردند ولی در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به مخفیگاهش تردد ندارد و از این محل نیز متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: شناسایی مخفیگاه دوم متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از تلاش های شبانه روزی، در نهایت در پانزدهم مهرماه مخفیگاه دوم این متهم در حوالی محله ستارخاان شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیم های عملیاتی این پلیس به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند شرور متواری را که به مدت ۲ هفته از دست قانون متواری شده بود، قبل از فرار بعدی دستگیر کنند.

سرهنگ راستی، با اشاره به اینکه فرد شرور پس از سیر مراحل قانونی با صدور دستور قضائی روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی به هیچ شرور و متخلفی را نمی دهد و با افرادی که بخواهند نظم عمومی برهم بزنندریال برخورد قانونی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبش کردين بقيه هم درس بگيرند

    • علی اسکندری

      حداقل باید ۲۰ سال زندان باشه نه اینکه سال دیگه آزاد بشه و روز از نو و روزی از نو.

    • م

      اعدام

    • بدون نام

      این چه طرز اعلام خبر کردنه. حتی نگفتین کجای تهران .و کدوم کلانتری این مجرم به دام انداخته حتی یه اسم از این مجرم برده نشده.که شاید شاکی های دیگه داشته باشه.

    • هادی

      دم مامورا گرم

    • هادی

      دمه مامورا گرم

    • محمد

      اعدام فقط جواب میده. زندان گنده ترشون میکنه

    • بدون نام

      اگر واقعا این شخص شروره و شرارتهایش باعث سلب امنیت و ترس و وجشت مردم محل شده باید بدون اتلاف وقت در سریع ترین زمان ممکن در دادگاه علنی محاکمه و به اشد مجازات برسه . زندانی شدن و طولانی شدن پروسه محاکنه هم باعث اتلاف وقت دادگاه میشه و هم اعتماد مردم از سیستم قضایی سلب میشه

    • بدون نام

      با وجود دستگیری هر روزه اشرار و خلافکارن عربده کش در سراسر کشور ، باز هم افرادشرور جدیدی متولد میشن . اولا باید این مشکل بزرگ که باعث از بین رفتن امنیت و آسایش مردم میشه ریشه یابی بشه و جلوی پرورش و رشد اشرار گرفته بشه و دوما با این اشرار به شدت برخورد بشه

    • بدون نام

      اینکه برخی جرات پیدا میکنن که امنیت مردم را با گردن کلفتی و شرارت بخطر بندازن جای تفکر داره . یعنی یا کشور قانون نداره یا مجری قانون یا قاضی . اما همه اینها در کشور هست اما اشکال از نبود قوانین سفت وسخت است و خلافکاران راههای دور زدن قانون را یاد گرفتن . یعنی قانونگذاران روزنه های دور زدن قوانین را برای خلافکاران باز گذاشتن

    • بدون نام

      باید ی تبیعدگاه وسیخ و بزرگ ساخته بشه و اشرار و دزدهای حرفه ای و اختلاسگران را تبعید کنن و نگذارن که هیچکس فرار کنه و فقط آب و غذا برای زنده موندن در اختیارشون بذارن دیگه هر چقدر خواستن عربده کشی کنن چاقو قداره کشی کنن از همدیگه دزدی کنن

    • بدون نام

      وقتی ضعف قانون باشه ی خلافکار جزیی با یکی دو بار زندان رفتن تبدیل به ی شرور حرفه ایی میشه . اما اگر قوانین محکم باشه و مجازاتهای سخت و سنگین برای مجرمین در نظر گرفته شود مجرمین بعد از آزادی از سایه خودشون هم میترسن

    • بدون نام

      مهمترین کاری که باید برای جلوگیری از خلافکاران و اشرار ، مسولین انجام بدن اینه که باید جوری شرایط و امکانات برای مردم فراهم کنن که کلا جرمی انجام نشه تا مجرمی هم بوجود نیاد . وقتی بیعدالتی و حق کشی و اخنلاف طبقاتی داره بیداد میکنه مسلما در چنین جامعه ای انسان پاک و سالم رشد نمکنه بلکه محل رویش شرارت و خلافکاری میشه

    • بدون نام

      فردا آزادش میکنید...اونم جسور تر شده و ایندفعه وقیحانه تر عمل میکند

    • بدون نام

      بزرگترین مشکل کشور ما در حال حاضر لقمه های حرامی است که در حلقوم بچه ها ریخته میشه . قبلا مردم در حلال و حرام خیلی دقیق بودن و هرگز لقمه شبهه ناک به خانواده هایشان نمیدادن و امنیت و آسایش خیلی عالی بود اما امروزه برای خوردن لقمه حرام از همدیگه سبقت میگیریم

    • بدون نام

      تا وقتی مردم برای بدست آوردن پول دست به هر جنایتی میزنن و قسم دروغ میخورن کم فروشی گران فروشی تقلب کم کاری و........کلا کارهای خلاف عرف و شرع و دور از شان انسانیت انجام میدن روز به روز جامعه به سمت سقوط و نابودی پیش میره و روزانه هزاران شرور متولد میشن .. هر چقدر شعله های آتش را بیشتر کنیم تعداد بیشتری میسوزن

    • !

      قدرت نمایی؟؟؟؟؟!!
      این انگل ها اگر جرات و جیگر دارن قمه بدست نشن و تن به تن بجنگن اونوقت معلوم میشه کی قدرتمندتره. تک تک شهروندان از این اراذل و اوباش بزدل خیابونی قمه بدست قوی ترن.

    • پارساطولابی

      باید مدتی طولانی درزندان باشه طوری که موی سرش مثل دندوناش سفیدش تامردم هم نفسی بکشن درغیاب این گوساله

    • دونالدترامپ

      یه جریمه سنگین ازادش کنید بره دنبال زندگیش زندانها پرشده

    • بدون نام

      اصلن غرب تهران هم مگه شرور داره؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج