adexo3
۹۱۹۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد یک نماینده از اختتامیه جشنواره فجر

نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برنامه های اختتامیه جشنواره فیلم فجر و پخش کلیپ هایی در تعریف و تمجید دولت اظهار داشت: اهالی هنر باید نسبت به این گونه رفتار ها و فضا سازی ها قضاوت کنند.

خبرگزاری مهر: نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برنامه های اختتامیه جشنواره فیلم فجر و پخش کلیپ هایی در تعریف و تمجید دولت اظهار داشت: اهالی هنر باید نسبت به این گونه رفتار ها و فضا سازی ها قضاوت کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شان هنرمند این نیست که از هنرش برای تمجید از دولت استفاده کند. هنر سرمایه بزرگ الهی است و باید در خدمت خداوند قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: هنرمندی که هنر و توانمندی خود را برای تعریف و تمجید افراد به کار برد به عرصه هنر خیانت کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که کاری را عهده دار می شوند همیشه در تعریف و تمجید آن ها افراط وجود دارد و بعد از اینکه از آن کار کنار گذاشته می شوند تفریط در توجه به آن ها ایجاد می شود.

پژمانفر تاکید کرد: اگر این کار برای مردم عادی قبیح است برای هنرمندان اقبح است.جامعه هنر باید هنر مندانه از این دام ها فرار کند.

وی با بیان اینکه این نوع رفتار های متملقانه قابل دفاع نیست اظهار داشت: هنر باید رسالت خود را در جامعه انجام دهد و قرار گرفتن هنر در خدمت ثروت و قدرت انحراف هنر است.

در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر کلیپ هایی از هنرمندان و کارگردانان با مضمون تقدیر از دولت پخش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج