۹۲۰۸۰۴
۸ نظر
۵۰۰۹
۸ نظر
۵۰۰۹
پ

تراکنش بانکی ملاک حذف یارانه نیست

سخنگوی ستاد اجرای تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۳۹۸ گفت: فقط در صورت اجازه کتبی که افراد در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به ستاد اجرایی می‌دهند، اطلاعات بانکی خانوارها بررسی می‌شود، بنابراین تراکنش بانکی ملاک حذف یارانه خانوارها نیست.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی ستاد اجرای تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۳۹۸ گفت: فقط در صورت اجازه کتبی که افراد در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به ستاد اجرایی می‌دهند، اطلاعات بانکی خانوارها بررسی می‌شود، بنابراین تراکنش بانکی ملاک حذف یارانه خانوارها نیست.

«حسین میرزایی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ستاد اجرایی فقط به تراکنش بانکی افراد معترض به حذف یارانه که اجازه‌نامه کتبی داده‌اند، دسترسی پیدا می کند و تا قبل از آن بررسی در این زمینه انجام نشده است.

وی همچنین درباره واریز نشدن یارانه افرادی که به دلیل مشکلات بانکی یارانه نقدی به حساب آنها واریز نشده است، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قبال یارانه‌ بگیرانی که حذف شدند، مسئول است و بقیه مربوط به سازمان هدفمندی یارانه‌ها می شود و با توجه به اینکه ۹ سال است یارانه نقدی می‌پردازد، باید پاسخگو باشد.

حسینی اضافه کرد: ستاد اجرایی هدفمندی یارانه‌ها نیز پیگیری‌های لازم را در این زمینه از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به عمل می آورد، اما پاسخ دقیقی دریافت نشده است.

خبرنگار ایرنا در این زمینه با سازمان هدفمندی یارانه‌ها چندین بار تماس گرفت، اما پاسخگویی نداشتند.

سخنگوی ستاد اجرایی هدفمندی یارانه‌ها همچنین درباره حذف یارانه تعداد محدودی از هموطنان در مهرماه امسال گفت: تا کنون بیش از یک میلیون نفر از خانوارهای پردرآمد حذف شدند.

وی افزود: هدف ستاد اجرایی حذف میلیونی خانوارهای با درآمد بالا بود، اما به دلیل برخی اشتباهات سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها در واریز یارانه خانوارها این فرآیند با کندی انجام شد.

حسینی تاکید کرد: زیرساخت‌های لازم برای شناسایی خانوارهای پردرآمد و اطلاعات آنها موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا.معلوم میشه فقط زورتون به حقوق بگیرها ومستمری بگیرهای بدبخت میرسه .....بخدا من ادمای تیلی یارد میشناسن که یارانه می گیرند ؟؟؟ یا رانه ثروتمندا راقطع کنید ....اونای که پولشون ازپارو بالا میره ....مجلسیا ...وزرا ....مدیرای ردبالا باحقوقای نجومی

    • بدون نام

      درحهل وپنج هزارهزاران گزینه شناسایی هست ولی دراختلاس هزارمیلیاردیهاهیچ گزینه شناسایی وجودندارد

    • بدون نام

      یارانه پولدارها رو قطع کنید بجاش بدید به افراد تحت پوشش بهزستی ، تهران کم ماشین بالای صدوپنجاه م نداره وتشخیص سخت نیست ملاک رو بزارید از ماشین دویست میلیون به بالا

    • بدون نام

      آنهایی که یارانه می گیرند بایید رای بدهند

    • خسرو اصلانی

      سلام اینجانب معلول میباشم و تخت ننهاد سازمان بهزیستی به قران مجید بیکار هستم و پا چپم قطح شده است و نمیتوانم کاری انجام دهم چرا یارانه من هنوز به حسابم نیامده است من که هیچ پول و املاکی ندارم میتونی تحقیق کنید تو را به خدا جواب دهید بخدا قسم تمام درامد من همان یارانه بهزیستی هست با تشکر از شما

    • خسرو اصلانی

      سلام اینجانب معلول میباشم و تخت ننهاد سازمان بهزیستی به قران مجید بیکار هستم و پا چپم قطح شده است و نمیتوانم کاری انجام دهم چرا یارانه من هنوز به حسابم نیامده است من که هیچ پول و املاکی ندارم میتونی تحقیق کنید تو را به خدا جواب دهید بخدا قسم تمام درامد من همان یارانه بهزیستی هست با تشکر از شما

    • بدون نام

      همش دروغ ! اول میگن ما بااجازه حساب راکنترل مکنیم ولی دورغه اول قطع می

      کنند و بعد که می ری اعتراض مکنی می گویند شما اجازه بررسی داد ولی برعکس دیگه !

    • ع.م

      یارانه همسایه ما که زنی بی سرپرست وکارگر هست حذف شد هنوز هم پرداخت نشد این آقا چرت میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج