adexo3
۹۲۱۳۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خطر وقوع سیلاب و رانش زمین در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش باران طی شش روز آینده در برخی مناطق استان شدید خواهد بود، تصریح کرد: با تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده خطر وقوع سیلاب و رانش زمین در گیلان وجود دارد.

ایسنا: مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش باران طی شش روز آینده در برخی مناطق استان شدید خواهد بود، تصریح کرد: با تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده خطر وقوع سیلاب و رانش زمین در گیلان وجود دارد.

محمد دادرس با بیان اینکه امروز آسمان استان ابری بود و در اکثر نقاط بارش پیوسته باران داشتیم، اظهار کرد: با فعالیت مجدد سامانه هوای سرد و بارشی در استان تا اوایل هفته آینده آسمان ابری و مه آلود همراه با بارندگی و رعد و برق است.

خطر وقوع سیلاب و رانش زمین در گیلان

وی با اشاره به بارش ۵۸ میلی متری باران در ارتفاعات رحیم آباد رودسر، عنوان کرد: در املش ۲۷ میلیمتر، در لاهیجان، ماسوله و فومن ۲۳ میلی متر، در آستانه اشرفیه ۲۱ میلیمتر و در نواحی جنوبی استان حدود ۱۱ میلی متر بارندگی گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: بررسی نقشههای هواشناسی نشان می دهد این سامانه ناپایدار طی شش روز آینده در نواحی شمالی و شمال غرب کشور از جمله گیلان فعال است و به تناوب بارندگی، وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

دادرس با بیان اینکه بارش باران در مدت مذکور در برخی مناطق گیلان شدید خواهد بود، تصریح کرد: با تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده خطر وقوع سیلاب و رانش زمین در گیلان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه ها، رانش و لغزش زمین دور از انتظار نیست لذا از شهروندان می خواهیم از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

فردا ارتفاع موج در نوار ساحلی به ۷۰ سانتیمتر می رسد و در برخی از ساعات برای فعالیت های دریایی نامناسب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج