۹۲۱۷۷۱
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

توضیحات جدید درباره دانشجوی قلابی دندانپزشکی

معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق گزارش دانشگاه شهید بهشتی، خانمی که ادعا دارد دانشجوی رشته دندانپزشکی این دانشگاه است، با سیستم آموزشی دانشگاه هیچ ارتباطی نداشته و اصلا دانشجو نبوده است.

ایرنا نوشت: معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: طبق گزارش دانشگاه شهید بهشتی، خانمی که ادعا دارد دانشجوی رشته دندانپزشکی این دانشگاه است، با سیستم آموزشی دانشگاه هیچ ارتباطی نداشته و اصلا دانشجو نبوده است.

باقر لاریجانی روز پنجشنبه در حاشیه سمپوزیم یک روزه «تازه های استئوپروز (پوکی استخوان)» در جمع خبرنگاران در پاسخ به ادعای خانمی که در دانشگاه شهید بهشتی دانشجو بوده است، افزود: به حراست دانشگاه نامه زدیم و گزارش خواستیم.

وی ادامه داد: طبق گزارش دانشگاه این فرد اصلا دانشجو نبوده و با سیستم آموزشی دانشگاه هیچ ارتباطی نداشته است اما این خانم دوستانی در دانشکده دندانپزشکی داشته و در برخی کلاس ها شرکت کرده است.

معاون وزیر بهداشت افزود: همزمان کلاس های کنکور با این فرد به عنوان رتبه برتر و دانشجوی رشته دندانپزشکی مصاحبه داشتند و حتی در صدا و سیما هم پخش شده است.

وی اضافه کرد: سیستم های نظارتی در حال بررسی این موضوع هستند؛ در دانشگاه شهید بهشتی ٢یا ٣ نفر از پرسنل به دلیل تسامح در ورود این فرد و حضور در کلاسها به تخلفات اداری معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحمان

      به قول بزرگان خدا کنه این دروغ راست باشه
      ی گند و افتضاح بزرگ برای سیستم آموزشی
      متاسفانه این یک فاجعه است در سیستم آموزشی
      امیدوارم که هر چه زودتر این از خدا بیخبران رانت خوار با خشم خدا روبرو بشن

      پاسخ ها

      • ایرانی اصل

        اینکه تازگی نداره دانشکده هاهمیشه بی دروپیکرن.من خودم کلاسسوم دبیرستان بودم وپسرداییم سال دوم دانشکده دامپزشکی روزایی که ورزش داشتیم جیم میشدم ومیرفتم سره کلاس اوناوکل دوترم توکلاسهابودم واب ازاب تکون نخوردوبعدشم خودم نخواستم ادامه بدم.

    • بدون نام

      بدبخت فقط پول داده...حالا پول رو کی گرفته؟

    • بدون نام

      مگه رتبه های برتر رو سنجش اعلام نمیکنه؟؟ صدا و سیما چطوری این رو راه داده؟ الان حراست و کل سیستم صدا و سیما هم زیر سوال هست. وجدانا اگر این خانم بره دندانپزشکی بخونه باید کل دانشجوهای اون کلاس از رفتن به سر کلاس انصراف بدن که یه آدم با پُررویی تمام و بدون کنکور رفته سر کلاس. چرا قانون این کلاهبردار پررو رو نمیندازه هلفدونی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در کشورهای دیگه ورود به دانشگاه ساده و خارج شدن و موفق شدنش دشواره .
        در ایران برای بچه های مردم غیر از سهمیه ها برعکسه.
        موضوع رو خیلی بزرگ نکنید.

    • بدون نام

      بس از بررسی و صحت و قسم قضیه رییس دانشگاه به خاطر همین قضیه توسط وزیر محترم عوص شدند حالا آقای لاریجانی از خواب بیدار شدند و می‌فرماید طبق گزارش حراست دانشگاه ایشان اصلا دانشجو نبودند و فقط تفریحی همراه دوستانش در کلاس ها شرکت میکرد!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      سیستم های نظارتی؟

    • بدون نام

      اين دختر فقط استفاده كرده از موقعيت اگه راست ميگيد حساب كسي كه مجوز داده بهش رو برسيد مگه ميشه اين خانم امتحان ميداده و نمرات خوبي هم داشته مگه ميشه نامش تو ليست استادا بوده
      حساب كله گنده ها رو نميتونيد برسيد زورتون به چهارتا حراست ميرسه

    • کنکور تقلبی

      این دختر اسمش جزو نفرات برتر کنکور بوده یعنی اسمش در لیست کنکوری و قبولی دانشگاه بوده حالا درب این فاضلاب باز شده واقعیت رو جور دیگه نشون میدن بجای این آدم باید مفسدان آموزشی دستگیر و به اشد مجازات محکوم بشن که در کنکور فساد کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج