جاباما
۹۲۳۶۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی تاشو جدید سامسونگ رونمایی شد

روز گذشته سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود از طرح مفهومی مربوط به گوشی تاشو جدیدش رونمایی کرد. این کانسپت که سامسونگ از نام مشخصی هم برای اشاره به آن استفاده نکرد به لطف نمایشگرش که از بالا به دو نیم تا می‌شود بیشتر شبیه به گوشی‌های تاشو قدیم است. هایسونگ جئونگ رئیس گروه تحقیق و توسعه این شرکت که از سخنرانان مراسم دیروز هم بود در رابطه با گوشی تاشو جدید سامسونگ چنین گفت:

دیجیاتو: روز گذشته سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود از طرح مفهومی مربوط به گوشی تاشو جدیدش رونمایی کرد. این کانسپت که سامسونگ از نام مشخصی هم برای اشاره به آن استفاده نکرد به لطف نمایشگرش که از بالا به دو نیم تا می شود بیشتر شبیه به گوشی های تاشو قدیم است. هایسونگ جئونگ رئیس گروه تحقیق و توسعه این شرکت که از سخنرانان مراسم دیروز هم بود در رابطه با گوشی تاشو جدید سامسونگ چنین گفت:

فورم جدیدی که برای گوشی تاشو جدید سامسونگ ارائه شده علاوه بر اینکه راحت درون جیب جا می شود راه و روش استفاده از تلفن های همراه را هم متحول خواهد نمود. هدف اصلی برای طراحی این کانسپت استفاده از تکنولوژی اسمارت فون های تاشو سامسونگ و تبدیل نمودن آن به یک محصول جمع و جورتر و طراحی اشکال جدید است.

گوشی تاشو جدید سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ در مراسم دیشب خود زمان زیادی را به توصیف این محصول سپری نکرد و حرفی از زمان عرضه آن به میان نیاورد. علاوه بر این مشخص نشد که غول تکنولوژی کره ای دقیقا از چه سخت افزاری در بدنه این موبایل کمک گرفته است و صرفا می دانیم که تکنولوژی نمایشگر تاشو این کمپانی نسبت به سال قبل بهبود قابل توجه ای پیدا کرده است.

شرکت سامسونگ از این محصول مرموز به عنوان پُلی برای بحث و تبادل نظر در رابطه با آپدیت آتی پوسته اندرویدی One UI کمک گرفت و آنطور که جئونگ در صحبت هایش اشاره کرد:

ما به عنوان یکی از پیشگامان محصولات تاشو می دانیم که هر طرح نوآورانه ای به همان اندازه نیازمند تجربه کاربری نوآورانه ای هم هست.

سامسونگ از زمانی که گلکسی فولد را معرفی کرد سخت در تلاش است تا رابط کاربری اندرویدی آن را بهبود دهد و حالا اعلام کرده که مشغول توسعه One UI 2 است که بیشتر شبیه به نسخه پالایش شده از تغییراتی است که سامسونگ در گلکسی اس 10 و نوت 10 معرفی کرده بود.

در One UI 2 اطلاعات بهتر از قبل به نمایش در می آیند و راحت تر میتوان با یک دست از آن استفاده نمود. علاوه بر این سامسونگ سرتاسر این سیستم عامل را به رنگ های زنده تری مزین کرده است. آیکون های کارتونی و دارک مد هم از دیگر تازگی های One UI 2 به شمار می روند. روی هم رفته تغییرات ایجاد شده توسط سامسونگ در گوشی های اندرویدی اش اندک اما مفید به نظر می رسند.

به لحاظ نرم افزاری هم این گوشی تاشو بسیار شبیه به آینده محصولاتی نظیر گلکسی فولد است و می توان حدس زد که سامسونگ هنوز قصد کنار گذاشتن تکنولوژی نمایشگرهای تاشو خود را ندارد. گرچه این شرکت در مراسم روز گذشته خود جزئیاتی را ارائه نکرد اما نشان داد که آینده گوشی های تاشو می تواند مثل گذشته گوشی محبوب موتورولا Razr خوشایند باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج