adexo3
۹۲۳۶۹۷
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

یک شمع باعث آتش‌سوزی مسجدی در کاشان شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: روشن ماندن شمع در کنار پنجره عامل آتش سوزی در یک مسجد شد.

ایسنا: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: روشن ماندن شمع در کنار پنجره عامل آتش سوزی در یک مسجد شد.

روح الله فدائی اظهار کرد: متاسفانه با وجود هشدارهای آتش نشانی در مورد ایمنی اماکن مذهبی و در اثر بی احتیاطی، روشن کردن یک شمع در نزدیکی پوشش های قابل اشتعال پنجره، باعث آتش سوزی و بروز خسارت شد.

وی تصریح کرد: بامداد گذشته، آتش سوزی مسجدی در خیابان آیت الله سعیدی به ستادفرماندهی سازمان اعلام شد که پس از دو دقیقه ماموران آتش نشانی به محل رسیده و در اولین مراحل حریق را مهار کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: در این آتش سوزی، پرده، حفاظ های پلاستیکی سقف کامپوزیت محل و قسمت کفشداری داخل مسجد دچار آتش سوزی شده بود که توسط سه تیم عملیاتی ایستگاه۴ سازمان مهار شد و از گسترش آن به دیگر قسمت های این محل مذهبی جلوگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: شهروندانی که قصد روشن کردن شمع در محیط‌های سربسته مانند هیئت ها، تکایا، حسینیه‌ها و مساجد را دارند حتما توجه داشته باشند که شعله شمع با لوازم قابل اشتعال نظیر پرده، پشتی، فرش و ... در تماس قرار نگیرد.

فدایی گفت: متاسفانه در برخی از موارد دیده شده که عزاداران در ظروف یک‌بار مصرف اقدام به روشن کردن شمع می‌کنند که ممکن است شعله شمع به ظروف سرایت کرده و باعث گسترش حریق و بروز آتش‌سوزی می شود.

وی از شهروندان خواست که در زمان حوادث و آتش سوزی بدون اینکه اقدام عجولانه‌ای انجام دهند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفته و یا ماموران آتش نشانی مستقر در محل را مطلع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جومونگ چوسان قدیم

      نگران نباشین فوری درستش میکنن ومثه مدرسه نیس که وقتی سوخت تا۱۰سال دیگه بودجه نبابشه درست کنن..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج